versnellingbak
#21
WireWess:

GS rijdt in z'n 5 met 120 nog geen 4000,
hoe kan die GTi dat wel dan Wink

GS zit op 3000 toeren in z'n 5 precies op de 110 Wink
Reply

#22
mijn gti maakt ook 3900/4000 toere als ik 120 rijd
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#23
Deception Wrote:WireWess:

GS rijdt in z'n 5 met 120 nog geen 4000,
hoe kan die GTi dat wel dan Wink

GS zit op 3000 toeren in z'n 5 precies op de 110 Wink

Misschien hebben de versnellingbak van de GS en de GTi verschillende verhoudingen?Idea
Reply

#24
Dat idee krijg ik ook, en mijn glx (sedan) rijd bij 120 in 5 1500 toeren...
Pas op 160 rij ik rond de 4000 (4100) toeren...

(maar dat zou natuurlijk ook nog het verschil tussen de 1.3 en de 1.6 bak kunnen zijn bedenkt ik net Idea )
Reply

#25
Ik heb op het moment een GS bak onder mijn GTi en ik kom makkelijk boven de 140km/u hoor, tenminste zolang ik de vijf niet gebruik want dan is alle purrie er meteen uit. Dus die bak is niet goed, misschien hebben ze verschillende onderdelen de oude bak gemonteerd ofzo?
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#26
ik moet gewoopn huilel als ik dit allemaal lees. ben er even een paar jaar tussenuit geweest om saxo vts te rijden en koop mezelf paar dagen terug ook weer een swift gti..heb hetzelfde probleem en zoals ik het nu leess lijkt het wel of half suzuki tuning club met een GS bak rijdt..kan niet de bedoeling zijn lijkt me. is er zso moeilij kaan een gti bak te komen dan of is de gti bak zoveel duuurder of wat dan ook? over de 4 ben ik ook niet tevreden . ik moet 3 helemaal doortrekken zoon beetje ....ik trok um tot 145 ongeveer dacht ik en dan naar 4 maar er gebeurt na 160 dan al bar weinig en 5 is dood. dus dan in 4 van 160 naar 180 heel langzaam. harder nog niet gereden..had het gevoel dat dat het al was. 120 bij 3000 toeren idd
Reply

#27
Je kan wel aan een GTi bak komen maar de kans dat die ook snel stuk gaat is gewoon groot. Dus kan je beter reviseren.
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#28
Kun je niet gewoon bij de dealer een bak + toebehoren halen dan?
Reply

#29
denk dat dat heeeeeeeeel duur is je bedoelt nieuw neem ik aan?
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#30
Nou ik weet niet of ze nog wel gewoon een nieuwe bak verkopen. Dan moet je een oude laten reviseren en dan ben je toch wel minstens een Euro of 500 kwijt.

En ja er zijn in het verleden misschien wel 10x zoveel gewone 1.3 Swiftjes verkocht als GTI's , dus aan zo'n bak is veel makkelijker te komen.

De meeste GTI bakken zijn toch al verrot na een jaar of 10.
Reply

#31
Ik vind trouwens dat jouw auto zich wel erg raar gedraagt met die versnellingsbak, als ik het zo lees Puzzled

Want hij wordt wel wat langzamer, maar zo er g.....
Reply

#32
ik kocht mij 91 swift met 154000. de vorige eigenaar had er van 100000 tot 154000 gereden en heeft ... aan de versnellingsbak gedaan. ik heb tot 220 duizend doorgereden. toen had ik nog 3 cilinders en is ie naar de sloop gegaan. versnellingsbak werkte altijd prima . Nu heb ik als het ware maar 4 versnellingen haha
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.