Autoambulance of slepen?
#1
Stel een auto zonder APK .. moet die per'se met autoambulance worden vervoerd?Het lijkt me sterk maar, mag deze ook gesleept worden?
Reply

#2
Per ambulance, deze vraag is van de week al een keer voorbijgekomen Wink

Auto zonder apk mag theoretisch gezien niet eens op de openbare weg komen dusz..
Laat staan als je kabel losschiet en je knalt tegen een andere auto aan.

Als je er mee kan rijden valt het niet zo op, maar als je gaat slepen heb je grote kans dat de pliesie vragen gaat stellen Wink
En daarbij ben je niet eens verzekerd, dus mocht er wat gebeuren... dan gaat het je geld kosten!
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#3
Dacht ik al Wink
thx!
Reply

#4
hmmm.. das waar ook... apk34
vorige week woensdag mijn auto gesleept, ongeveer een doorsteek door heel de regio inc een stukje N weg. had zeg maar alleen de handrem om te remmenThumbsdownstupid. geen voorbumper, geen zijscherm lv, geen dashboard, een stoel die met 2 boutjes vast zat ipv 5, kale banden, lege schokdempers. owja en niet te vergeten.. me remblokken achter waren zga versleten.
apk was 12 september verlopen.

gelukkig zijn we oom agent niet tegen gekomen.39devil

hopelijk regel jij het beterTongue
Reply

#5
een auto zonder apk mag zelfs niet op de openbare weg staan (dus ook niet op een parkeerplaats of voor huis)
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#6
VR Wrote:een auto zonder apk mag zelfs niet op de openbare weg staan (dus ook niet op een parkeerplaats of voor huis)
sterker nog, een auto zonder apk mag niet eens op eigen terrein staan. Auto moet OF APK hebben OF geschorst zijn.
Niet op de openbare weg was vroeger
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#7
Ik meen dat ie er 2 maand overheen mag zijn voordat je een administratieve boete krijgt (90 euro ofzo)
1992 Swift 1.3 GS (roest in vrede) [Image: 288994.png]
1999 Audi A3 1.8 20v Turbo [Image: 326823.png]
Reply

#8
Die 2 maanden is niets meer dan een coulanceperiode, in principe kun je een dag later al een mooi briefje verwachten... Niet dat het vaak voorkomt, maar het kan wel.
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

#9

Valt wel mee hoor ik heb wel eens een auto mee gemaakt die was een jaar over ze'n apk. Wat de eigenaar vergeten nooit wat van gehoor en geen prent. En een auto mag idd 2 maanden ongekeurd voor de deur staan dus niet rijden. De enige keer dat je met een apk loze auto mag rijden is als deze uit een schorzing komt en naar het keurings station toe moet. (me eigen auto is ook al 3 maanden over tijd) Tongue ook nog ... van gehoord.
No Rotor No Motor
[Image: rhcpbanner.jpg]
Reply

#10
hoor je ook ... van maar als je staande gehouden word of geflitst ben je wel de zak, krijg je nog eens een extra boete er bovenop
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.