swift kopen
#21
okee dankje jullie wel allemaal alleenTongue
hebben moddelen gti vanaf 92 allemaal electrische ramen?
En het verschil tussen mk2 en mk3 kunnen jullie dat uitlegge iemand zei ook dat het op forum staat waar kan ik het vinden thanks
Reply

#22
ik heb het gevondenSmile... een mk2 is iets mooier dan een mk1 en ook iets mooer dan een mk3Smile toevallig had ik die al op het oog thanksBiggrin
Reply

#23
hahahaa,
iedreen viond mk3 mooier zo'n beetje.,

mk2 owns ook! Biggrin
vooral die achterlichtjes Biggrin

Ik twijfel beetje tussen beide,
dus ik heb een mk2,5 gemaakt Biggrin
Reply

#24
Ik zou een hele late MK3 kopen...
Bij de MK2 Swiftjes vraag je er bijna om, om een wrak te kopen...
Die roesten al wat harder als een MK3 Wink
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#25
sorry mensen nou ben ik in de war ik snapte het alweer niet ik heb net gezien zoon vraag met wat is mk en daar staan foto's bijSmile
jullie hebben gelijk een MK3 is het mooistSmile een MK 1 en 2 vink maar niets en een mk4 vonk ook minder mooiSmile. Ik ga volgende week naar een paar kijkenSmile die tips heb ik goed doorgelezenSmile en heb er echt zin inBiggrin... jullie horen verderTongue this niet dat ik het bij een standaart swift wil laten
Reply

#26
[
Verder een GTi is een Twin cam. Mensen die de auto verkopen als Gti, als Twin cam of als GTi twin-cam hebben allemaal gelijk, het isd maar hoe duidelijk je wil zijn. Zoals jij niet wist dat alle GTi's twin-cam zijn zo zijn er meer, dus als je in je advertentie zegt Twin-cam w2eten al een stuk meer mensen wat ze ongeveer kunnen verwachten.

Zie het niet als verkooptruuc. Als ik een Gti te koop zou zetten zou ik denk ik ook zeggen Suzuki Swift GTi Twin-Cam. Gewoon voor de duidelijkheid.
[/quote]

Het is toch: Dubbele Bovenliggende Nokkenas? En het motorblok van de MK1, MK2 en MK3 is toch krek hetzelfde?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.