Fixing Mister Fox (Wesuzuki een fox ??? JA :P)
#1
Jullie wisten het waarschijnlijk nog niet maar WeSuZuKi heeft zichzelf een FoX gekocht.
Het is de oude bumper van D-Schock misschien beter bekend als Dirk. Anyway, dirk heeft er een ongelukje mee gehad en er is wat werk aan de fox.

Hier wat foto's

Grote Foto 1
Grote Foto 2
Grote Foto 3
Grote Foto 4

Ik ga binnekort spullen kopen om de bumper weer mooi te maken,
en daarna gaan we de bumper spuiten.

Jullie horen en zien meer.. In deze topic devil
[Image: sig_stc.gif]

#2
Ziet er niet leuk uit n fox op die manier...

Veel suc6 met het fixen ervanWink

#3
Een ongelukje noemt ie dat. :-|

Mijn advies: beschadigde delen helemaal uit dremelen en die gedeeltes helemaal opnieuw reconstrueren. Niet proberen de barsten te lijmen, want dat wordt (bijna) nooit mooi.

Succes met je projectje man! Blijven dikke bumper, die Foxjes. Tongue
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

#4
Das een mooie schade die gemakkelijk te maken, succes!!

#5
DAMN heeft ie een baksteen laten vallen ofzo? rare schade

ziet der ni goed uit
ik hoop dat je hem weer in perfecte staat krijgt!!!!
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]

#6
ziet er toppie uit komt goed, idd wat puppet zegt alles eruit dremelen en weer opbouwen lijkt mij ook het makelijkste
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]




#7
Fix die FOx!

succes ermee!!
als ie klaar is heb je weer een mooie bumper!

gr barry

[Image: mess.jpg]

#8
Quote:Originally posted by Puppetmaster
Een ongelukje noemt ie dat. :-|

Mijn advies: beschadigde delen helemaal uit dremelen en die gedeeltes helemaal opnieuw reconstrueren. Niet proberen de barsten te lijmen, want dat wordt (bijna) nooit mooi.

Succes met je projectje man! Blijven dikke bumper, die Foxjes. Tongue

Ben ik het absoluut niet mee eens. Deze schade is erg makkelijk te repareren en ik wist niet eens dat dirk m verkocht had (ik zou m anders samen met hem repareren).

Je kan in mijn foto album (staat wel in wie is wie) hoe mijn bumper was en hoe ik m repareer. Als je vragen hebt gewoon ff stellen...

#9
Mmm... zou kunnen. Het is inderdaad een leuk klusje. Alleen lijkt het me makkelijker om gewoon een deel te reconstueren. Ach... het is levert een hoop lol op. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

#10
reconstrueren is juist veel werk. Ik heb dat ook wel bij een stuk van mn bumper gedaan, maar om dat allemaal weer mooi en strak te krijgen stupid errug irri werk...

Tip: Bel met bosch polyester voor een afspraak om er langs te gaan voor uitleg. Die man kan je dat perfect uitleggen.

#11
hoe zit het met de fox al gefixt??
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]

#12
Ik heb helaas de laatste weken bijna geen tijd gehad, ik ga zometeen alle spullen er voor halen om de bumper te maken, ik verwacht dus binnekort een goede update Smile
[Image: sig_stc.gif]

#13
hey wes... hoe zit het nou met de fox???

merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]




#14
Jah de Fox is op dit moment goed geschuurd, dit weekend wordt hij klaar gemaakt op te kunnen spuiten. Helaas heb ik daar nog geen foto's van maar er wordt dus aan gewerkt, kan zelf ook haast niet wachten devil
[Image: sig_stc.gif]

#15
moi zie ik graag dat er goed gewerkt word haha
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]

#16
Jah deze zomer ziet mn swiffie er heeeel anders uit, die 1.0 look gaat snel verdwijnen Biggrin
Ik zal met de tijd dat ik um verlaagd heb en de bumper zit erop weer ff foto's posten Biggrin
[Image: sig_stc.gif]

#17
succes!

offtopic: mooie avatar man! Smile
[Image: primera2.jpg]
Now driving Nissan Primera 1.6 Si 16V

#18
deze mag dicht geloof ik. 34 34 Tongue
[Image: th_19092008274.jpg][Image: th_PIC-0010.jpg]



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.