Swift Sport in Autovisie
#1
Kreeg vandaag de nieuwe autovisie door de bus en daar stond een 2 pagina lange review in van de nieuwe Swift Sport.

Vind hem er leuk uitzien, maar dat wisten we al.
Opmerkelijk foutje was dat er stond, ik quote:
'De Swift Sport is de eerste Suzuki met achter schijfremmen'

Wat een loeders, dat had de Swift mk2 en mk3 gti ook al..
( mk1 ? weet ik niet )

Maar het is een goede review, in de zin van dat de auto goed aangeprijst wordt. Het is geen 'bommetje' werd geschreven maar wel een leuke pittige wagen die een toegevoegde waarde geeft aan de auto in zijn klasse/segment.

Prijs is net geen 20.000 euro.
Reply

#2
mk2 en 3 hebben alleen voor schijven?
Reply

#3
Nee hoor.
Mk2 en mk3 hebben achter ook schijfremmen.
De GTI uitvoering dan.

Ik heb gelijk ff zitten zeiken op het Autovisie forum Biggrin
http://forum.autovisie.nl/viewtopic.php?p=68228#68228
Reply

#4
het zou David ook niet zijn als die er niet ff een opmerking over plaatst Tongue
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#5
En wat te denken van de Ignis Sport 39
Reply

#6
en de baleno 1.8
Reply

#7
Nu nog een reactie van de redactie.34
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#8
en de cappuccino39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#9
dapo1981 Wrote:Kreeg vandaag de nieuwe autovisie door de bus en daar stond een 2 pagina lange review in van de nieuwe Swift Sport.

Vind hem er leuk uitzien, maar dat wisten we al.
Opmerkelijk foutje was dat er stond, ik quote:
'De Swift Sport is de eerste Suzuki met achter schijfremmen'

Wat een loeders, dat had de Swift mk2 en mk3 gti ook al..
( mk1 ? weet ik niet )

Maar het is een goede review, in de zin van dat de auto goed aangeprijst wordt. Het is geen 'bommetje' werd geschreven maar wel een leuke pittige wagen die een toegevoegde waarde geeft aan de auto in zijn klasse/segment.

Prijs is net geen 20.000 euro.

Ze zullen wel bedoelen de eerste Suzuki Swift Mk6 met achterschijfremmen.
Reply

#10
wellicht maar dat stond er niet
Reply

#11
Ik vond de Ignis inderdaad een leukere aanbieding. Daar had je op het laatst, na de prijsverlaging, voor 13,000 euro net zoveel snelheid als met die Swift van 20 mille!

Maar natuurlijk is de Swift aangenamer voor het oog, en zal vast wat completer en mooier uitgevoerd zijn.
Maar voor veel geld kunnen ze allemaal wel een leuke auto maken. Dus ik blijf erbij: de Ignis was interessanter. Leuk dat je nog steeds een vlot klein/licht/voordelig autootje kunt kopen. 0-100 in rond de 9 seconden voor 13-14k euro. Zie bv de Ignis (helaas afgelopen) en de nieuwe Panda Sport.

edit: voor het eerst zie ik nu eens het interieur van een Ignis, zal in de sport misschien iets aangepast zijn (?) ...ander stuur enzo wellicht... maar oei, wat is dat vreselijk. Daar zie je de prijs wel aan af dan ja:
http://www.autoweek.nl/images/800/1/5a32...1dab61.jpg
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.