Swiffie verbouwen
#1
Ik had al een topic staan bij styling, nu ga ik zoveel mogelijk een update maken met wat ik allemaal heb gedaan/nog moet doen:

De Swift is op de stoelen, dashboard en ramen na helemaal gestript, ik ben wat roest op de motorkap en linkerdeur tegengekomen, dus die worden binnenkort vervangen.

Velgen eraf gehaald, helemaal gecleand en gelijk de klauwen rood gespoten en de achterlichten ook, is niet helemaal goed gegaan, dus daar moet ik nog opnieuw aan beginnnen.

Gisteren nieuwe Apex veren besteld Smile en een 16V antenne gemonteerd, nu kan ik 3FM weer ontvangen, mijn oude antenne was gesloopt door vandalisten...

Maandag naar de sloop en een nieuwe achterbank plus panelen halen, door de verhuizing zaten er overal krasjes op, en een nieuwe hoedenplank zonder gaten proberen te vinden.

Mijn vriendin is druk bezig op de PC met de photoshop, kijken of de kleuren die ik mijn gedachten heb wel mooi staan, ik heb de Chrysler Viper GTS stijl en Porsche Carrera RS blauw in mijn gedachten, of misschien toch wel Kawasaki Groen... ik weet het nog niet

Foto's komen eraan!!! En heb je nog iets wat ik goed kan gebruiken:Message
Reply

#2
Leuke plannen! Keep up the good work en wees niet verlegen om foto's te plaasten h
....Drivin' the Rival....
Reply

#3
Ik zal even kijken of ik al wat foto's kan plaatsen van mijn project, ik heb net wat plaatjes van mijn auto genomen
Reply

#4
[Image: 2363406_5_full.jpg]

[Image: 2363406_4_full.jpg]

Na 2 pogingen toch gelukt een paar foto's te uploaden, hier zie je de achterlichten die iets te rood zijn, ga ik van de week wat aan doen, en de achterbank die eruit is, met alle panelen, ik heb de 16V antenne heel makkelijk kunnen monteren, en de kabel kunnen wegwerken.
De auto is keihard echt nog geen plekje roest te bekennen onder de matten!
Reply

#5
apex bij stroeve bestelt? laat me even weten wanneer jij ze binnenkrijgt, ik wacht er al een dikke fette maand op. k zou t erg waarderen!
enne, succes met het project & ben benieuw wat het gaat worden3739
Reply

#6
Nee bij Haga op Ridderkerk, ik hoorde dat bij mij een levertijd van 5 a 7 dagen opzit, maar maximaal 10 dagen.
Bij Stroeve bestel ik nooit iets, ik wil altijd eerst zien voor ik iets bestel dus zoek ik vooral in Zuidholland of Brabant
Reply

#7
De Apex veren zitten eronder en ik moet zeggen dat het super staat!
De achterlichten heb ik schoongemaakt en opnieuw gespoten en een afdekplaatje voor de originele antennegat ook al gemonteerd.
Verder heb ik de grille ook rood gespoten en via Marktplaats een set Astra Gsi luchthappers weten te scoren voor weinig, dus dat wordt weer creatief met de Dremel in de motorkap!!
Reply

#8
Hee leuk autootje hoor!

Ik heb hem nog niet zien rijden in Ridderkerk, want zulke achterlichten

vallen toch wel op.

En heb je die oudere GSI happers? want die heb ik ook in me motorkap,

weet je gelijk hoe je ze niet moet plaatsen in je kapTongueWink

Succes ermee
Reply

#9
Het kan kloppen dat je de auto niet ziet rijden, hij staat voorlopig in de tuin, hij ligt half uit elkaar en nu ben ik langzaam aan alles weer aan het opbouwen.
Heb je toevallig geen foto van je auto ergens staan, kan ik zien hoe je ze hebt gemonteerd, ze komen bij mij van een 92er Astra Gsi af.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.