bekeuring type auto: onbekend
#1
het mensen, ik was vandaag bij de boiscoop aangezien de kuip hiernaast ligt en er vodbal was was het stervens druk.

geen parkeerplek te vinden, en op de stoep gezet.


nu hbe ik een prent gekregen, beetje lullig maar logisch., nu hebben ze op geschreven

merk: chrysler
type : onbekend

mag dit ?
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#2
Hoe kan het nou dat ze hem nou al niet meer herkennen, de bumpers zitten er nog niet eens op Wink
Maar je durft wel, die agent kan je zowat fout zien staan vanachter z'n bureau Smile

Wat ik tegenkwam op verkeersforum.nl:
Quote:Als een bekeuring wordt afgegeven, is alle (dus echt ALLE) informatie bindend. Als een agent die de bekeuring uitschrijft, verkeerde informatie opkalkt, is het dus zo dat je er onderuit kan komen. Let wel: de bekeuring moet betaald worden, maar je kan binnen 3 maanden een bezwaarschrift indienen.

- maak een bezwaarschrift (tijd/datum van aanhouding)
- voeg een kopie van kentekenbewijs deel 1 bij.
- voeg een kopie van de bekeuring bij
- voeg een kopie van de betalingsafschrift met de betreffende
betaling bij.

De verwerking kan een tijdje duren. Een tip is om rechtshulp te bellen, aangezien de politie je deze info niet (of onvolledig) geeft. (ik heb hier ervaring mee.)
In het bovenstaande geval stond het verkeerde type auto op de beukeuring.


wellicht dat ikinks nog een mooi antwoord heeft.
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#3
ik heb dit eens gehad met mn scooter

merk: Yamaha
type: Polini (er had Neo's moeten staan natuurlijk)

raad eens wat voor stickers ik dr op had zitten42

heb het voor laten komen maar verloren.
niet alleen vanwege de verkeerde type benaming maar ook omdat mn scooter getest is op de rollerbank en daarbij in de 5de versnelling moest (terwijl het vermogen ook te meten moet zijn in de eerste dacht ik)

had het geloof ik ook niet goed aangepakt (fart in the court!37)


maar um...ikinks antwoord even afwachten idd39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#4
eerst afwachten wat de boete zegt. Je hebt nu nog geen boeten, maar een bekend maken van een schikkingsvoorstel (oid).
Voor de boete duwen ze het kenteken ff in de computer en zal er waarschijnlijk "neon" uitrollen.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#5
En dat mag dus ook niet, ze mogen geen gegevens die op de orginele proces verbaal staat veranderen of bijschrijven.
Zo ben ik ook wel eens onder een boete uitgekomen omdat ik geen helm op had, ze kregen een spoedoproep en zeiden later op het bureau de rest wel in te vullen terwijl ik een kopie van de proces verbaal kreeg, waarop alleen me naam en de reden van de boete stond.
Bezwaar aangetekend en heb me geld toen teruggehad,90 guldentjesSmile
Reply

#6
op die boete die ik laatst heb gekregen (was ik met auto van saurons-swiftTongue)
merk: suzuki
type: pa

suzi_lonny dusstupid vergeet ik me weer s aan te melden
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

#7
Da's vaag, lees ik het nu pas... (excusez le mot voor de schop dus).

Om even terug te komen op de eerste vraag:
Quote:mag dit ? type onbekend?
Korte vraag, kort antwoord: ja.

Iets langer antwoord: ja, helaas wel. De WAHV (uit 1989) stelt dat OA's naderhand altijd gegevens mogen en aanpassen, en daarbij, je bent bekeurd op kenteken. Artikel 5 uit de WAHV is de bepaling daaromtrent, en zelfs het kenteken mag op een later tijdstip nog worden aangepast.

Trouwens, is de bekeuring al binnen?
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

#8
ik moet het afkloppen maar heb nog helemaal niks. binnen 39
hey was ook een schikking van bijna een A4 tje groot die had ik nog nooit gezien.


maar hij zal best wel komen een keertje

maar ... bedankt voor de reactie

merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#9
wat is dit voor iets vaags>>>>??? Puzzled

iedere boerenlul weet toch dat het een neon is

en als ze je kenteken checken zien ze dat toch ook waar slaat dit op?

kut polities puke
Reply

#10
JerryR Wrote:hey was ook een schikking van bijna een A4 tje groot die had ik nog nooit gezien.
Ow, dan is het zeker van de parkeerdienst van Rotjeknor.

Quote:iedere boerenlul weet toch dat het een neon is
Had het me 2 jaar geleden gevraagd, en ik had nog nooit van Chrysler gehoord, laat staan van een Neon. Zzzz

Quote:en als ze je kenteken checken zien ze dat toch ook waar slaat dit op?
Kentekencheck doen ze vaak achteraf (als ze het al doen), en al helemaal als het niet offici
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.