Aankooptips Baleno Sport
#1
Hoi allemaal

Ik ga woensdag een kijkje nemen bij een baleno sport uit eind 99. Ik zou graag willen weten of er iemand tips heeft en evt. wat zwakke punten van deze auto weet??
[Image: OccasionDealer21_2.jpg]

Kenteken: 62-DT-FP
Merk: Suzuki
Type: Baleno 1.6 Sport
Bouwjaar: 3-12-1999
Kleur: ROOD
Kmstand: 127241
Brandstof: Benzine
Opmerkingen en Accessoires: AIRCO, CRUISE CONTROL, AIRBAGS VOOR, SPORTUITLAAT, ACHTER SPOILER, ELECTRISCH BEDIENDE RAMEN EN SPIEGELS, LICHTMETALEN VELGEN

Dit is de auto waar het om gaat. Alvast bedankt voor de reacties Smile
Reply

#2
Goed luisteren of je geen geluid hoort uit de versnellingsbak.
Dat is zeker een zwak punt.

Voor de rest de standaard punten wat je bij elke auto nakijkt.

Veel succes39

Pim
Reply

#3
Inderdaad de versnellingsbak, kijk anders of de auto onderhoudsbonnen heeft. Als je geluk hebt is de bak al vervangen of gereviseerd. Smile
Reply

#4
Ben vandaag wezen kijken en viel me helaas vies tegen. Bij het starten piepte de V snaar al ontzettend en dat bleef ook nog wel ff doorgaan. Tijdens het rijden hobbelde de auto echt verschrikkelijk, alsof er een grote slinger in het achterwiel zat. Ook hoorde je gepiep als je stuurt terwijl je stil staat.
Optisch was de auto ook niet de mooiste, veel stoeprandschade op de velgen. Krassen op linkerachterscherm, scheur in achterbumper, steenslag op motorkap en nog wat kleine plekjes.
Ik heb dus besloten deze auto te laten staan en ga nu verder op zoek naar een andere auto.
Reply

#5
Bram Wrote:Ben vandaag wezen kijken en viel me helaas vies tegen. Bij het starten piepte de V snaar al ontzettend en dat bleef ook nog wel ff doorgaan. Tijdens het rijden hobbelde de auto echt verschrikkelijk, alsof er een grote slinger in het achterwiel zat. Ook hoorde je gepiep als je stuurt terwijl je stil staat.
Optisch was de auto ook niet de mooiste, veel stoeprandschade op de velgen. Krassen op linkerachterscherm, scheur in achterbumper, steenslag op motorkap en nog wat kleine plekjes.
Ik heb dus besloten deze auto te laten staan en ga nu verder op zoek naar een andere auto.

De V snaar kun je zo vervangen of aanspannen. Dat gepiep in het stuur hebben bijna allen Baleno's. Dat is de olie van de stuurbekrachtiging wat je hoort. Is niets ernstigs aan.

Dat even ter info...
Reply

#6
Ja maar ik vind gewoon dat je als garage zo een auto niet hoort te verkopen. Dit soort dingen komt het vertrouwen in de auto niet ten goede...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.