Meetings spijkenisse Vrijdag 25/8 geen mac -> F.C. Botlek Parking Plaatweg
#1
Als ik de toestemming krijg van de moderators.......

Sinds een maand of 2 is er een meeting aan de gang boven bij de mac in spijkenisse. De Trucker parking dus.

De meetings groeit per week, dus als er mensen zijn die graag weer is naar een meeting rond rotterdam willen gaan. Dit is je kans.

Het is niet een vervanging voor barendrecht, maar wel een leuk alternatief wat plots is gekomen.

Ik zie jullie daar.

grtz JOhn



#2
john als het niet lukt om een meet te plaatsen dat komt omdat het nog niet is goed gekeurt door het bestuur dan hoef je dus niet nog vier keer te proberen.
gewoon effe wachten tot het is goed gekeurt.

#3
Heel toevallig zat ik laatst bij die mac en zag de auto's omhoog rijden.
Dus ben er even achteraan gereden Smile
Maar toen stonden er maar een stuk of 20auto's.

Hoe staan ze er nu bij ? Smile

Geen gezeur met de pliesie/truckers voor de rest?
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

#4
hahaha, ja, maar weet je wat het is, dat blokje wat je te zien krijgt is binnen 2 tellen weer weg. Dus ik heb het 4 x moeten proberen om te zien te krijgen dat deze topics eerst goedgekeurd meoten worden door jullie Smile.

miss is het handig om dat beeld langer te laten staan zodat iedereen die een meeting wilt posten kan zien wat er staat Tongue

maargoed, ik weet het iig.

eneeeeeh wesley. Je was er vast afgelopen vrijdag...... dat was het automaxx weekend dus was het ook erg rustig heb ik gehoord. normaal kan je niet eens meer rondrijden!. dus dat verwacht ik vanavond ook weer.




#5
leuk weer meetings daaro.. niet gek ver weg van me39 zal zeker wel keertje langskome 39
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8

#6
Wie komen er vanavond? Mischiend at ik ook wel ff langskom...

#7
Ik heb er 19 jaar gewoond Biggrin

Wij zijn er bij.

Jelle wil je meerijden?

#8
Jah is wel leuk idee hoor...

Zullen we @ Barendrecht afspreken? Voeg me anders ff toe op msn als je dat hebt:
jelledekort@hotmail.com

#9
en vanaf hoelaat is het?!
en waar is het preciesTongue
misschien dat ik ook nog wel ffies langs kom...

Ciao
<<<<<<My oTHeR ToY hAs TitS>>>>>>

SrY 4 bEiNG lOuD

#10
Ik heb er mijn hele leven gewoond,
als je wilt kan je meerijden,
moet je op Barendrecht afpsreken met Jelle en mij.

onlyloveone@hotmail.com is mijn msn..

#11
ja vanaf hoelaat in Barendrecht dan!?
<<<<<<My oTHeR ToY hAs TitS>>>>>>

SrY 4 bEiNG lOuD

#12
half 8

#13
aha oke! als ik er half 8 niet ben, moet je maar gewoon gaan, kijk nog of ik het red!
alvast bedankt!
<<<<<<My oTHeR ToY hAs TitS>>>>>>

SrY 4 bEiNG lOuD

#14
Idd en mocht daar een meeting aan de gang zijn op de carpoolplek Barendrecht, dan verzamelen we bij de mac daar...

#15
het is door de botlek tunnel heen en dan afslag spijkenisse nemen. Dan zie je het grote mac bord al ana je rechter kant staan. En dan is het boven bij de mac zegmaar.

ik ben er vanaf een uurtje of 10, eerst nog een feesie


grtz john



#16
Jah,
dat was wel druk,
en lachen dat de politie geen boetes kwam uitschrijven,
maar die mini-bike meenam...

Hoop mooie auto's...

#17
ik ben heel even geweest ik kwam stond er al 1 te burnen vind ik echt nergens op slaan die gsaten verzieken het weer altrijd jammer dat de politie niet eerder er was
[Image: Onderschrift.jpg]

#18
Er heeft er maar 1 geburnd en 1 heeft het geprobeerd.
Dat was toen er nog weinig mensen waren,
en in het midden niemand stond.

Het was erg rustig op zich.
Goede meeting.

#19
Ik vond het wel gezellig!!39

Alleen jammer van het geburn, die scooters ed... Maja wat doe je er tegen...

#20
ik was er ook 39 en een hoop zochten mijn neon!!! maar die was dr nie was lekekr met een colt Zzzz
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]






Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.