Phillostar's custom A-bump (Impressie foto's 16/9/05)
#21
zo'n muis maakt amper herrie. had ze zelf de radio wat harder moeten zetten Biggrin.

wat voor soort spatel gebruik je o m het plamuur op te brengen? want die flanken zijn volges mij wel aardig gelukt zo, maar dat krijg je niet mooi met een klein plamuur mes.


Reply

#22
Quote:Originally posted by Mystic Devil
zo'n muis maakt amper herrie. had ze zelf de radio wat harder moeten zetten Biggrin.

wat voor soort spatel gebruik je o m het plamuur op te brengen? want die flanken zijn volges mij wel aardig gelukt zo, maar dat krijg je niet mooi met een klein plamuur mes.

Op deze foto ligt het plamuurmes naast ut bumpertje
[Image: DSCN4481.jpg]
Ik had een setje plamuurmessen bij de Automat gehaald voor 2 euro. Je hebt ook van die hele brede plamuurmessen maar daarvoor moet je dan eerder bij een speciaalzaak zijn in polyester materialen.

En de buurvrouw is een beetje een kakkerd maarja we hebben een goede verstandhouding met hun dus uit respect ben ik toen gestopt. Vandaag ff kijken wanneer ik weer ff ga spelen met de bumper.
Reply

#23
Jah weer stukje verderBiggrin45 Jammer van de buurvrouw...
Reply

#24
dikke bumper 500 punten!!45
Reply

#25
Viel Arbeit Phillo!Wink
Reply

#26
Gister en eergister bij Bosch wezen schuurmiepen aan de bumper, er zit progressie in maar het strak maken van de bumper is toch het lastigste karwijtje van het gehele project.

Bob de leermeester heeft gouwuh handjes en een boel ervaring met polyester, waar ik 6 uur overloop te kutten doet hij in een half uurtje. Maar ik ben dus blij dat er weer wat voortgang zit in mn custom achterbumpertje, kben er nog niet maar ut geval komt af!!

Hiero de pix:
[Image: DSCN4991.jpg]

De binnenzijde van de originele bumper wat afgeschuurd van het overtollige polyesterwerk.
[Image: DSCN4992.jpg]

Schuren plamuren schuren plamuren
[Image: DSCN4993.jpg]
[Image: DSCN5028.jpg]

Bumperrand voorzien van plamuur en alvast een wat strakker ronding en vorm gegeven.
[Image: DSCN5041.jpg]
[Image: DSCN5043.jpg]

Een flankzijde bijna strak geplamuurd en geschuurd.
[Image: DSCN5044.jpg]

En nog wat pix van het geheel:
Dat goed schuren van groot belang is bij polyester produkten die uit de mal komen is te zien aan de donkere vlek rechts op de bumper. Hier kon ik met wat wrikken met het plamuurmes en de bijtel een groot stuk glasvezelplamuur eruit breken. Dit is dus gekomen omdat ik op die plekken niet goed geneog geschuurd had en er nog teveel mallenwas op de delen aanwezig was.
[Image: DSCN5050.jpg]
[Image: DSCN5055.jpg]
[Image: DSCN5057.jpg]

Volgende week weer verder met de bump en hopelijk gaat het dan opschieten met de nodige tips die ik van Bosch heb opgedaan.
Reply

#27
Zo, dat ziet er weer indrukwekkend uit Philip, ben blij dat je projectjes weer de goede kant uit gaan!
Geen Suzuki meer.
Reply

#28
je bent aaridg opgeschoten man. ziet er goed uit 39


Reply

#29
hey phillip gaan ze van die bumper nou ook een malletje trekken of niet?
Reply

#30
Nice Phillip3939
Reply

#31
Nou voorlopig nog ff geen malletje, kwil eerst ff zelf pronken met mn kunst en vliegwerstukTongue Tongue

Maar nu ik weer aan het reguliere werk ga, zal het a-bump projekkie weer wat vertraging oplopen want mn nieuwe werk is belangrijker.
Reply

#32
Ow heb je werk gevonden? GEFELICITEERD39 39 39

EDIT: zag dat er een nieuw topic voor was in Cafe, dus voor die gene die het hier als eerst lezen ga hier maar niet zoals ik hier offtopic en reageer ff in cafeWink
Reply

#33
gefeli philip 39
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#34
ben benieuwd nar bumpertje in de lak!!
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#35
Hé Phillo! Ik heb je verrichtingen hier en op Clubaleno met veel interesse gevolgd. Ziet er goed uit!

En gefeliciteerd met je job!

Robert
Reply

#36
goed bezig.
is het je orginele bovendek of heb je hem uit een mal gehaald?

ik vindt hem persoonlijk heel netjes.

ik weet zelf wat voor werk het is om de bumper mooi strak te krijgen.
ben zelf bezig met een a-bumper voor de baleno gl.
wordt er 1 van een peus 205.

nog veel succes verder.
Reply

#37
Gefeliciteerd met je nieuwe baan philip, en we horen het wel over je bumper37


Streetrides Member
Reply

#38
volgens mij werkt ie daar alweer een poosje, maaruh, idd, ben wel weer nieuwsgierig naar die bump Tongue
Reply

#39
Euhja ik werk alweer bijna 3 maanden, en sinds gister ben ik weer ff verder wezen schuurmieppen in de tuin aan de bumper.
Ik wil proberen de bumper voor FS Indoor af te krijgen (als het weer een beetje me zit).
Reply

#40
wanneer heb ik zoiets eerder gehoord???? devil
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.