Mededeling betreffende plaatsing New Topics (Wat wel en wat niet in deze rubriek thuis hoort)
#1
De rubriek Projects is bedoelt voor het plaatsen van project verrichtingen aan je Suzuki die een meerwaarde hebben voor andere forum gebruikers. Dus het is niet de bedoeling om in deze rubriek bijvoorbeeld je nieuwe velgen of nieuw aangeschafte chrome ventieldopjes te showen

De rubriek Projects is bestemd voor projecten die een aanzienlijke meerwaarde meedragen in de vorm van een project. Denk dus aan custom aanpassingen voor de auto waar handigheid en creativiteit aan te pas moet komen. De topicplaatser heeft zo de mogelijkheid om forum gebruikers op de hoogte te houden van zijn of haar verrichtingen aan het project.

De rubriek is voor Interieur(ICE), Exterieur en Motorische projecten.

Uiteraard mag er in de topics gereageerd worden op de verrichtingen van het project, als het maar niet teveel Offtopic gaat.

Veel plezier en laat iedereen je skillz zien!
Reply

#2
Het valt me op dat er hier veel verwezen wordt naar sites en weinig uitleg bij foto's wordt gegeven. Dat had ik toch wel meer verwacht in dit forum, de meerwaarde is zo niet echt merkbaar. In een topic hier zou ik toch graag vertelt zien hoe het is aangepakt, welke problemen je bent tegengekomen en hoe je die hebt opgelost.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#3
Vandaar dat er nu ook dit nieuwe subforum is??? De bedoeling ervan is dat hier dus wel die uitleg en foto's bijkomen Smile
Reply

#4
Ik doelde dus op dut subforum, zie de topics van Phillostar en JerryR
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#5
Naja het staat er net een dag, laten we dan maar even afwachten met een oordeel, er komt vanzelf een mooi topic waar de rest dan een voorbeeld aan kan nemen Wink
Reply

#6
ik ben net klaar met editen van het topic van nox6 Wink
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#7
Mijn achterbumper project loopt al een tijd en is grotendeels in mn Wie is Wie topic met begeleidende tekst uitgelegd als ik een update plaatste. Nu zal ik dat dus gaan doen in mn project topic.

By de weg, goede foto verslagen kunnen ook al een goed beeld geven van hoe te werk gaan. Neem nou is als voorbeeld mijn fox bumper projectje, xi nu toch al veel lui met dezelfde aanpassing.
Reply

#8
Ik vraag me af wanner t wel goed is zoon project topic...........
Had die van mij er amperaan een uur op staan en meteen al reactie van: DIT IS GEEN PROJEKT DIT LIJKT MEER OP GEWOON ONDERHOUD.
Vind zelf voor een leek wat autos betrefd een nokkenas keerring aan de distributieriem zijde en distributie riem vervangen en kleppen stellen nog al een projektje.
En dan de rest nog van de auto.....
Reply

#9
Tuurlijk, de rest van je auto... wat je opnoemt kan best een project zijn maar je eerste post, waarin IK alleen maar onderhoud vind.. valt duidelijk in het niets naast alle andere projecten die op dit forum te vinden zijn.
Als je dat nou direct in die eerste post van je plaatst kunnen wij ook zien dat je meer van plan bent dan het standaard onderhoud wat op elke swift gedaan word.
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#10
Het blijft uiteraard een relatief en persoonlijk zoiets. Wat voor de een simpele update is is voor een ander een heel project. De reactie waar je over spreekt is niet door het bestuur en/of moderator geplaatst. Dus de betreffend persoon mag best een mening hebben, maar heeft hier verder niets over te zeggen...

Ik denk dat het zeker een project topic waard kan zijn. Echter zou het dan wel zo leuk zijn om foto's te zien en om te lezen hoe je het aanpakt en wat je tegen bent gekomen. Ook zou het leuk zijn om te lezen wat je verder allemaal van plan bent (wat is het doel van je project?)
Als straks bijvoorbeeld je distributieriem, nokkenas kerring en klepdekselpakking vervangen is en we krijgen alleen een berichtje dat het vervangen is, dan had dit net zo goed in je wie is wie gekund. Als je echter van het klussen een verslagje maakt (het liefst met foto's), vind ik het zeker wel wel een project topic waard. Zeker als er nog meer klussen in de pijplijn zitten...
Reply

#11
Rick ik snap wat je bedoeld, echter;
(25-03-2013, 16:40)RickSwift Wrote: valt duidelijk in het niets naast alle andere projecten die op dit forum te vinden zijn.
Wie zegt dat een project perse op een vergelijkbaar niveau moet zitten als de rest? Niet iedereen is even handig en heeft evenveel geld voor handen. Wilt niet zeggen dat een minder handig persoon ook een leuk project kan neer zetten!
Reply

#12
Met alle respect voor eenieder, maar in de OP van dit topic staat het al duidelijk omschreven:

Quote:De rubriek Projects is bestemd voor projecten die een aanzienlijke meerwaarde meedragen in de vorm van een project. Denk dus aan custom aanpassingen voor de auto waar handigheid en creativiteit aan te pas moet komen. De topicplaatser heeft zo de mogelijkheid om forum gebruikers op de hoogte te houden van zijn of haar verrichtingen aan het project.

Een D-riem vervangen is regulier onderhoud, ringetje vervangen is regulier onderhoud.
Dat wil niet zeggen dat het voor iemand die het nog nooit gedaan heeft geen heel project is, maar daar gaat het hier niet om.

Dan kan iemand voor het vervangen van een koplampje ook wel een projectentopic aanmaken... Hij heeft het immers nog nooit gedaan, dus project!
Maar om daar nu een 7 jaar lang slapend topic met goede defenitie van project te kicken voor wat gejammer gaat me ook wat ver...

Laten we nou eerst maar eens afwachten wat er komen gaat, de moderator kan altijd nog beslissen (een deel van) het project in de wie is wie te zetten.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#13
Okay nu snap ik um Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.