Building an 1.6 GTi (R.I.P.)
#81
De druk kun je gewoon meten naast je oliefilter. Werkt perfect en geeft een goede meeting.
Je kunt ze inderdaad netjes wegwerken in de luchtroosters. Wink

[Image: 12-2-2.jpg]
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#82
Quote:Originally posted by Puppetmaster
De druk kun je gewoon meten naast je oliefilter. Werkt perfect en geeft een goede meeting.
Je kunt ze inderdaad netjes wegwerken in de luchtroosters. Wink

[Image: 12-2-2.jpg]


ja dat weet ik maar dan meet je in principe de druk aan het begin

het enige dat je dan weet is dat de druk na de olie filter goed is, maar niet als je aan het trappen ben of de nokkenassen genoeg smering hebben
want die komen als laatste.
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#83
ik vind dit wel een mooie oplossing:
[Image: meters.jpg]
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#84
Quote:Originally posted by Cipher
ik vind dit wel een mooie oplossing:
[Image: meters.jpg]

ik vind dat ook heel mooi, maar denk niet dat het me zo lukt omdat zo strak af te werken. (nou ja ik bedoel dat ik daar geen 4 weken aan wil besteden)

en ik heb maar 2 meters
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#85
Deze moet je zelf met fiberglass maken, dus zal wel wat werk zijn.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#86
Als je ze daar wegwerkt vind ik het persoonlijk wel mooi als je ze zo wegwerkt dat de meters een beetje naar de bestuurder gericht staan. Dus niet recht in die roostertjes maken, maar een beetje zo knutselen dat ze een beetje schuin komen te zitten Smile
Reply

#87
@ ferry: denk niet dat dat aan mij besteed is Puzzled

maar goed dan moet ik een andere oplossing bedenken.

dacht aan 2 mogelijke oplossingen.

1 doen zoals puppet in de ventilatie roosters

2 zag van die chroome huisjes waar 1 metertje in kan met een voetje er aan.
en dan 2 van die huisjes aan me a stijl vast te maken.
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#88
Damn wat zijn dat gave metertjess zeg!!Biggrin39 39 39

Oplossing van Cipher zou idd wel t mooiste zijn jah maja......
Reply

#89
misschien valt er wel wat te doen, maar moet jj kijken of ik aan zo'n frame kan komen?

dus mensen.....als je er 1 over hebt?

ga gelijk ff bij gezocht zetten
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#90
weet je wat ik nu niet snap? kijk in die roosters is wel mooi, maar, nu kan je ventilator ook niet meer daar doorheen blazen!! das in de winter toch ook niet zo lekker, en in de zomer zeker nie als het warm is en je wilt wat frisse lucht! Puzzled

btw dat richten zal vast niet moeilijk wezen, je pakt een stukkie karton of iets dat goed buigzaam is, dat zet je in de luchtroosters.

je houdt de metertjes tegen de karton aan en houdt ze zo, dat ze goed naar je gericht staan.
dan meet je de ruimte op die links, boven, onder en rechts ontstaat doordat ze schuin gericht staan.

die ruimte schrijf je op en kun je uit een paar dunne plaatjes hout / mdf/ weetikhet zagen.
dus 4 kleine blokjes, die je wel iets schuin bovenop moet afvlakken zodat het ook goed vast kan zitten.

daarna vul je de ruimte evenwichtig op tussen de houten blokjes, pur ofzo, of piepschuim, maakt niet zo uit, en trek je er bekleding overheen die je goed glad en strak trekt, en vastlijmt...

daarna hoef je er alleen nog wat polyester overheen te smeren of hoe heet dat [kan vast iemand wel aanvullen], en dan heb je wat je wilt! succes Biggrin
Reply

#91
De persoon van wie ik de foto's "geleend" heb, heeft het gedaan door pvc-buis erin te zetten en dicht te maken.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#92
hey! dat is een strak plan! die hoef je alleen maar ff schuin af te vijlen en klaar ben je, staan ze gericht ook!
Reply

#93
nog 3 dagen devil devil
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#94
whaat zelfs ik kan niet wachten....... 45 45 45 45 45
Reply

#95
ik wacht al me hele leven maar weet tot op heden nog ni wat..34
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#96
Nou jasper suc6 ermee ik zal kijken of ik vanuit mijn hotel in orlando effe in kan loggen om te kijken hoe het vergaan is met je meting Smile
Reply

#97
Quote:Originally posted by aRandy
Nou jasper suc6 ermee ik zal kijken of ik vanuit mijn hotel in orlando effe in kan loggen om te kijken hoe het vergaan is met je meting Smile

heey als je toch in verwegistan zit, ken je vast wel wat suzuki spul scoren Tongue

nog 2 dagen devil (duurt me te langUnhappy )
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#98
Quote:Originally posted by Cliffhanger
weet je wat ik nu niet snap? kijk in die roosters is wel mooi, maar, nu kan je ventilator ook niet meer daar doorheen blazen!! das in de winter toch ook niet zo lekker, en in de zomer zeker nie als het warm is en je wilt wat frisse lucht! Puzzled

Mijn blower staat altijd om op mijn raam gericht. Ik gebruik die rooster echt nooit. Is het te warm? Dan gaat lekker het raam open. Is het te koud? Dan gaat ie op de combi raam/voeten. Werkt perfect dus...
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#99
nou het is zatedag ochtend heel vroeg Unhappy

maar goed je moet er wat voor over hebben nietwaar?

ben nog ff wat spulletjes aan het pakken voor alles te kunen filmen en dan ga ik weg.

jullie horen nog van me vanmiddag/vanavond.
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

Benieuwd wattie doet man!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.