Swift GTI for Racing
#41
op dat nummer kan je gewoon vragen wat het moet kosten, en vind de baas dat genoeg is het voor jouSmile ik ben daar namelijk alleen in mijn vrije tijd.
Reply

#42
Da's vreemd, want iedere keer valt jouw naam als het om die spullen gaat... Begint een beetje "lastig" te worden zo.
Ik zal morgen dan nog maar eens bellen, mss dat ze me dan wel kunnen helpen.

Naar wie moet ik vragen om het geregeld te krijgen?! Er wordt trouwens ook melding gemaakt van "biedingen op internet"
Leg eens uit, ik kan nl. nergens iets terugvinden en als ik je een bod doe via PB krijg ik door dat ik maar ff moet bellen naar die zaak... Puzzled

Kijk, er zijn onderdelen die ik graag wil hebben, en mss een combinatie met wat andere onderdelen van de man die ik aan de lijn krijg. Maar dan is het wel handig om te weten wie nu wat regelt en bij wie wij moeten zijn hier...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#43
kijk het zit zo: hun hadden die auto voor me geregeld; maar de bumpers enzo heb ik geruild met hun tegen allemaal standaart spul wat ik nodig heb voor de raceauto. hun willen het spul verkopen en ik heb het hier dus ook in het projectje gezet. Maar aangezien het spul van hun is en ik iedere keer moest vragen: wat willen jullie voor de velgen wat willen jullie voor de voorbumper wat willen die spatbordverbreders werd ik er een beetje flauw van. dat komt ook door een paar belangstellende die intresse hadden dus waarvoor ik steeds ging vragen en dan niks van die lui hoorde. vandaar dat ik nu besloten heb: voor de verkoop van onderdelen gewoon even bellen dan weten we gelijk wie serieus intresse heeft. hoop dat je het een beetje begrijpt. Gewoon morgen even heen bellen, vragen naar martin of wim en die kunnen je wel helpen.
Reply

#44
even snel een foto'tje van hoe hij er nu bij staat, hij is wit onder de kap. zit tijdelijk grijze kap spatbord en bumper op. motor ligt eruit en mijn motor gaat aankomende zondag als zijn eerste races rijden in de auto van peter haayer met nr 26 helaas zit ik dan in salou (nouja helaas???) verder moet er nog wat las werkzaamheden gebeuren nieuwe motor ligt al klaar moeten nog een aantal dingetjes van worden overgezet.

[Image: 2391255_3_full.jpg]
Reply

#45
spatbordverbreders zijn wegSmile

vandaag even wielen eronder gezet aandrijfassen even opgehangen in touwen zodat de auto kan rijden (rollen) zonder dat de aandrijfassen uit de lagers lopen, en nu kan het autotje naar het andere pand waar het las apparaat staatSmile

nogmaals GEEN bericht sturen naar mij voor verkoop, gewoon even bellen
Reply

#46
RemcoV Wrote:spatbordverbreders zijn wegSmile
Jup... 42

RemcoV Wrote:nogmaals GEEN bericht sturen naar mij voor verkoop, gewoon even bellen
Inderdaad, zodra het duidelijk is waarvoor je belt (ff vermelden dat het om de onderdelen gaat die Remco op de tuninclub heeft aangeboden) is het meteen duidelijk en wordt het netjes geregeld!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#47
Nou....weer een heeeele late reactie....swift was inmiddels klaar kooi erin gespoten bestikkert blablabla 1e race ging leuk maar uit de bochten stotterde nog wat...dat kwam omdat wij ivm tijdsnood een tankje hadden gemonteerd met een externe brandstof pomp.na die dag gelijk ander tankje in elkaar gelast waar we de orginele brandstof pomp in konden monteren. 2e race ging nog veel leuker aangezien ik 5e van de dag ben geworden. Dus ik mijn teamgenoten en iedereen dik tevreden.

na de 2e race moest er wel weer veel gebeuren aan de auto:
2 nieuwe deuren, nieuwe achterbumper, uitlaat lassen, nieuwe drempel, nieuwe voorruit en zal ongetwijfeld nog wat vergeten zijn. maar goed geen probleem swift moet toch uit elkaar omdat hij volledig in een nieuwe kleurencombinatie word gespoten voor het volgende seizoen. hier wat pics (nr 27 ben ik btw)

[Image: cab63f499622057710504d01c268dbf9.jpg]
nog maagdelijk witSmile

[Image: fc9e03a356afe25e5ec413cccdbfd557.jpg]
andere bandjes eronderSmile

[Image: 879c04012c1fb85283f95f6297ed336f.jpg]
in actieSmile

[Image: 100_3408.jpg]
hier kan je de deuk in mijn deur zienSmile

[Image: 1002672dg9.jpg]
nog een keer in actieSmile

http://img120.imageshack.us/img120/1471/...hgfec2.jpg
en nog een keerSmile

[Image: 1002759ts8.jpg]
en hier nog 1 in goede staatSmile

als de auto weer gespoten is in de nieuwe kleurencombinatie horen jullie weer van mijSmile
Reply

#48
Gaaf man! Miss al te laat maar heb jij de spatbordverbreders nog? Zal wel niet maar dacht ik vraag het evenBiggrin.
Reply

#49
Quote:RemcoV schreef:

spatbordverbreders zijn weg
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#50
Ja las het net haha Zag het in een keer staan hahaha.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.