Devil-GTi's Turbo project.. nwe speeltjes
Goed bezig zo 39

Ziet er goed uit39 Drukt de buis vanaf de IC naar het inlaatspruitstuk niet tegen de distributieriemkap aan?
Verder ziet het er shiny uit hoor37 Succes verder.
....Drivin' the Rival....

SpeedSwiftMarky Wrote:Drukt de buis vanaf de IC naar het inlaatspruitstuk niet tegen de distributieriemkap aan?

Past net, ga wel alle motorsteunen beetje opvullen anders drukt ie het wel stuk bij gas loslaten... gas erop kanteld het blok achterover h

Mooi werk! Die IC past echt perfect daar Biggrin

Wat me alleen opvalt is dat er links in de motorruimte een transparant slangetje loopt... waar dient dat voor?
[Image: stc-sig.jpg]

DGR Wrote:Wat me alleen opvalt is dat er links in de motorruimte een transparant slangetje loopt... waar dient dat voor?

Die is voor de blowoffvalveWink

Netjes! 45 Hoeveel mm buis gebruik jij eigenlijk? Toch vindt ik het niet niet op een erg verstandige manier zitten als ik het zo bekijk, maar ik kan het mis hebben. 42 Er zit wel lekker veel vooruitgang in... Succes 39

ik gebruik 2 verschillende diameters.. 45 graden bocht is niet in verloop te krijgen..

het systeem is korter als de meesten, dus in theorie zou de turbo beter opspoolen

Ziet er netjes uit 39

Op deze manier heb ik bij teamswift en zelfs bij die setup laats op marktplaats ook de buizen zien lopen, dus in de praktijk zal het ook wel prima werken!

Je spruitstukje ziet er nog wel een beetje uit als bak en braad werk.. dus ben benieuwd wat je ervan weet te maken.

Is er al een begin gemaakt aan de downpipe?

En als de adaptronic binnen is, heb je dan alles compleet?
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

het stukje spruit is nog niet afgelast Wink het is gewoon aanelkaar gestipt her en der... moet nu afgelast worden, wil straks niet meer 42


enige wat ik nog moet doen is:
olie leidingen laten maken
waterleidingen zelf maken
brandstofdrukregelaar bestellen
nieuwe uitlaat systeem bouwen van 65mm + nieuwe einddemper
en hd koppeling met bakrevisie & evt beetje aanpassen42
en er komen nog 2 meters voor olie temp & druk

downpipeTongue haha, die zit in de turbo vast42 gewoon recht naarbeneden en dan bocht onder t carter door34

Kleine update, vandaag oliedruk & temp meters gehaald, volgende week leidingsetje halen voor de turboBiggrin

foto's van meters als ze erin zitten & filmpje 42
foto leidingsetje volgende weekWink

Schiet lekker op! 39
[Image: stc-sig.jpg]

Fototjes Biggrin

Adaptronic ECU;
[Image: p1010028uv2.th.jpg] [Image: p1010029vy0.th.jpg]

Ben er erg blij mee! 42

Olietemp. meter Smile
[Image: p1010024um6.th.jpg]

Heb er ook nog een filmpje van, maar die moet ik nog zien te uploaden34
Tevens heb ik nog een oliedrukmeter liggen van zelfde typeWink

45

Ow bijna vergeten te vertelen. De gene met 3 draden is voor de MAP en met twee voor the inlaat temp.

Rood is plus zwart is min en wit of blank is de signaal draad voor de MAP.
Air temp maakt niet uit hoe je daar de stekker aan zet das maar een NTC ding.

rv engineering Wrote:Ow bijna vergeten te vertelen. De gene met 3 draden is voor de MAP en met twee voor the inlaat temp.

Rood is plus zwart is min en wit of blank is de signaal draad voor de MAP.
Air temp maakt niet uit hoe je daar de stekker aan zet das maar een NTC ding.

Dat had ik al uitgevogeld34 heb je nog wel pb gedaan voor bevestiging maar t is dus goed Tongue

En zit het er al in ? Wink

nee 42 nog geen tijd voor gehad, kabelboom ligt er al wel inWink

nu niet weer de boel slopen h
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

[quote=VR]
nu niet weer de boel slopen h

Olie leding setje gekocht voor de turbo, ik mis alleen nog een verloopje want de juiste zat er niet bij helaas..

leiding incl t-stuk & drukpotje voor meter;
[Image: p1010030gh3.th.jpg]

Ojah, ik had mn bed nog niet opgemaakt34



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.