Devil-GTi's Turbo project.. nwe speeltjes
Het is me gelijk duidelijk allemaal. Thanx! 39

Ik ga met MAF rijden totdat ik overga op standalone, dan wordt het MAP.

Enige probleem is dat ik nog geen schema voor MAF heb gevonden.
iemand die me daarmee kan helpen, alles is welkom!

& als iemand nog een goedkope laptop weet mag me even pb'en42

Devil-GTi Wrote:Ik ga met MAF rijden totdat ik overga op standalone, dan wordt het MAP.

Enige probleem is dat ik nog geen schema voor MAF heb gevonden.
iemand die me daarmee kan helpen, alles is welkom!

& als iemand nog een goedkope laptop weet mag me even pb'en42

je ken altijd die van mij lenen he..... Dan heb ik ook wat spannends te doen 42

Devil-GTi Wrote:& als iemand nog een goedkope laptop weet mag me even pb'en42
ik weet er misschien nog wel
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

Ik heb een 500 MHz en die werkt prima39
....Drivin' the Rival....

max 200 euries voor een laptop, & hij hoeft niet snel te zijn zoals marky al aanduide, het tunings programma is niet zo zwaar Tongue

dumpvalve binnenBiggrinBiggrin

deze dus: [Image: DK%20BOV03.gif]

Zo, even een update, het spruitstuk is bijna klaar, alleen nog even uitpuzzelen om van 4 naar 1 te gaan, & daarna her & der even vast stippen.

communicatiekabel voor de smt6 is ook bijna klaar & zit nu achter een laptop aan, het betreft een dell c600, p3 750mhz 7 256mb werkgeheugen, meer als genoeg Smile

foto's met een halve maandWink

Nieuwe update..... Anno zit hier dus eigenlijk onder de verkeerde naam....

[Image: tn_DSC00466.JPG]
Project in de kofferbak

[Image: tn_DSC00467.JPG]
Spruitstukje

[Image: tn_DSC00470.JPG]
Blaaspijpje

[Image: tn_DSC00471.JPG]
Samen......


Dus het gaat allemaal lekker vooruit..... Volgende week komen de intercooler pijpen en dan gaat hte echt hard hopelijk.... Jappendag blijft het streven!!!devil

ziet er netjes uit!!
dit gaat de goede kant op zo!!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114


Goed bezig 39
[Image: stc-sig.jpg]

Eindelijk de tijd gehad om charge-piping te bestelle, nu wachten want zit nogal wat levertijd op die samco

Zo, kwam vandaag thuis van werk & ja hoor, een klein pakketje voor mij was aangekomen, het was mn MAP sensor & die zag er gewoon nieuw uit!

Tevens heb ik woensdag het merendeel van het chargepiping bekeken & wauw, bling bling! Nog 4 dingen missen er nog waaronder 3 Samco delen.. nog even wachten dus.. maar wel helemaal kicke!
Morgen ook nog even kijken voor olieleiding & laptoppieSmile

Dat was t eerst weer, geen fotosTongue

Devil-GTi Wrote:Dat was t eerst weer, geen fotosTongue

Geen foto's ?????Tongue
Je bent al lekker op weg39. Voordat je het weet zit de setup erop en wil je nooit meer zonder34
Succes verder en houd ons op de hoogte!

....Drivin' the Rival....

haha sinds ik tegen nox6 heb gesprint wil ik al niks anders dan wat minder fet ingemaakt te worden34

even nog een ding, ga een anders spruitstuk bouwen, ben niet tevree met het huidige bouwsel dus ga helemaal opnieuw beginnen. dit keer 2x zo netjes34 duurdt wel alleen wat langerUnhappy
ik blijf wel hetzelfde design volgen dat wel

Zo, vandaag ff de MAP sensor geplaats, nu ff bekabeling uitvogele welke stroom, massa & signaal is.

Tevens heb ik zondag de SMT6 aan de 12v gezet & op laptop aan gesloten via de zelf gemaakte communicatie kabel, & wat denk je? hij deed het ook nogSmile
gelijk even een map van SpeedSwiftMarky erin gezet Biggrin

Ojah, wisten jullie nog niet, heb ook laptoppie gekocht, een P2 266mhz & 256MB werkgeheugen.

& ik weet nu watvoor restrictor ik voor mn turbo moet zetten in de oil feed, 1 van 0.065", das iets van 1.5 - 1.6mm. kan dit kloppen voor een glijlager turbo?
Info gekregen via ATPturbo..

dat was t weerBiggrin

Je bent lekker op weg zo39.

Devil-GTi Wrote:...........gelijk even een map van SpeedSwiftMarky erin gezet Biggrin

Weet je het zeker??Tongue Je weet dat het op eigen risico is h
....Drivin' the Rival....

het was even om te proberen of de communicatie kabel & de smt6 het goed deed, hij heeft nog niet met smt6 volledig aangesloten gelopen.
dat gebeurt ook niet voordat Ruud er is voor t afstellenZzzz

Fijn om te horen dat 't naar wens verloopt 39
[Image: stc-sig.jpg]

Devil-GTi Wrote:Zo, kwam vandaag thuis van werk & ja hoor, een klein pakketje voor mij was aangekomen, het was mn MAP sensor & die zag er gewoon nieuw uit!

Tevens heb ik woensdag het merendeel van het chargepiping bekeken & wauw, bling bling! Nog 4 dingen missen er nog waaronder 3 Samco delen.. nog even wachten dus.. maar wel helemaal kicke!
Morgen ook nog even kijken voor olieleiding & laptoppieSmile

Dat was t eerst weer, geen fotosTongue

grappig,

ik hoor net van een vriend dat hij zn map-sensor heeft verkocht aan iemand die een turbo swift ging bouwen. Hij rijdt een RS Crossford.
De wereld is toch klein he 39




Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.