Devil-GTi's Turbo project.. nwe speeltjes
andere achterdemper met juiste diamaterSmile nu ff snel rest van het systeem maken39
[Image: Foto-GPGTMN6I.jpg]
[Image: Foto-CQGPOINE.jpg]

en een onderste veerpootbrug gemonteerd:
[Image: Foto-TCRJJ7LA.jpg]

Devil-GTi Wrote:200pk was op iets van 0,6 barWink


ik deed 190 pk bij 0.85 bar.

doe je het toch beter dan ik Puzzled
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi

Bekende veerpootbrugTongue Van suziforce gekocht zeker?42

nox6 Wrote:
Devil-GTi Wrote:200pk was op iets van 0,6 barWink


ik deed 190 pk bij 0.85 bar.

doe je het toch beter dan ik Puzzled

als je iets gelezen hebt, had je ook kunnen lezen dat die hele meting voor geen meter kloptWink

@snelle jelle, nee gewoon nieuw besteldSmile

Oke, nja ik had volgens mij precies dezelfde onder m'n swift en die was naar hem gegaan en hij verkocht m laatst weerTongue Dus vandaar mijn vermoeddeWink

Devil-GTi Wrote:
nox6 Wrote:
Devil-GTi Wrote:200pk was op iets van 0,6 barWink


ik deed 190 pk bij 0.85 bar.

doe je het toch beter dan ik Puzzled

als je iets gelezen hebt, had je ook kunnen lezen dat die hele meting voor geen meter kloptWink

ik heb wel degelijk de tijd genomen om een stukkie te lezen daar ligt het aan hoor.

maar als je een filmpje op you tube zet en je claimt in dat filmpje dat je bijna 200 pk hebt bij 0.5bar hoe moet ik dat dan interpeteren?

in dat zelfde filmpje staat niet bij "dat die hele meting voor geen meter kloptWink "

leg mij dan even uit hoe iemand dat op moet vatten?
of begrijp ik het nu verkeerd?
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi

@nox6, tja daar is alleen maar op de baan uit te komen Tongue

Die meting moet je maar met een pak zout nemen, maar wel grappig.
Als je namelijk met precies dezelfde settings straks weer op de dyno gaat dan kan je iig enigsinds het verschil meten met je nieuwe mods 39

Is het trouwens verplicht dat je foute muziek plaatst bij je nederlandse turbo gti filmpjes ? Wink
Leuk filmpje Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

ik heb t filmpje niet in elkaar geplakt... is uit mn handen34

Ow? zit het zo.Zzzz

kan er dan ook iemand een filmpie van mijn auto plaatsen met 500 pk
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi

mooiste stukje van de video is nog altijd v R http://video.google.nl/videosearch?hl=nl...a=N&tab=wv#

45Biggrin echt meesterlijk zal die toen een zooitje bier en joints gebruikt hebben ?

GOED ZO ANNO 200 PK NETJES 34

gifgroenswift Wrote:mooiste stukje van de video is nog altijd v R http://video.google.nl/videosearch?hl=nl...a=N&tab=wv#

45Biggrin echt meesterlijk zal die toen een zooitje bier en joints gebruikt hebben ?

ik ontken alles!
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

kleine update met grote gevolgen37

slipdiff gekocht39

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-744H7SDB.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HM6RTKSS.jpg

nou kan ik mn revisiebak afmaken, kan ik weer normaal schakelenBiggrin

nog paar kleine updates;

motor loopt op 440cc injectoren, maar hij loopt veeeels te arm.. dit verdient enige aandacht maar ik kan er wel normaal mee rijden... zolang ik het gaspedaal maar niet indruk dan gaat alles goedZzzz

er zit een andere kop op die gevlakt is, geen koelingsproblemen meer, netjes 90 graden39 heel wat anders dan dik 100+Zzzz

helaas heb ik bij het vervangen van de kop even een zuiger eruit gepakt.. kwam ik verrotte lagerschalen tegen.. echt helemaal op.. heb ze der eerst maar ff weer ingeknikkerd, heb wel nieuwe liggen maar die zijn voor een andere motor 42

Kijk dat is weer een mooi difje, die gaat eronder voordat je straks weer de baan op gaat?

Ik neem aan dat je veeeels te rijk bedoelt ipv te arm?
Idd, gewoon lekker off-boost cruizen op closed loop gaat prima die adapt blijft wel trimmen Smile

Even een co-piloot regelen om een nieuw fuel mapje te bouwen, dan zal je merken dat hij nog fijner loopt Tongue

Iig wel fijn te horen dat dit blokje goed werkt, hopen dat het nu wel eens fatsoenlijk heel wil blijven Wink
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

nee hij loopt veelste armWink ben niet blindZzzz

Ok, veel te arm.. ook goed Smile
Die van mij dook na het plaatsen van me 440cc injectoren bij boost zelfs onder het meetbereik van me wideband en dat is < 9.0 AFR, ook nadat ik de benzinedruk weer op 2.48bar had gezet 39
Dus heb je hebt blijkbaar al iets aan zitten passen, dan had je net zo goed nog even door kunnen stoeien op de laptop Tongue
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

nee heb een map erin gepleurd van red swift nog watteZzzz..

Mooi mooi,die LSD! 39 Drewl
Wanneer gaat ie erin?
Lekker bezig iig.
Maar,wel raar dat ie idd te arm loopt? Puzzled
Komt wel goed na ff aanpassen lijkt me!?
Ik heb ook nog wel een ecu file'tje voor je om te testen evt. Wink
Succes.
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033

kleine update

vitara zuigers liggen klaar, motor wordt over 3week geboord en gehoond.. daarna blok weg voor oringenSmile

dan is het een kwestie van krukas afdraaien en extra spie erin, drijfstangen shotpeenen, en nwe lagers ect erin en kan ik in rijdenSmile

ga eerst mn huidige tb0253 gebruiken maar die wordt vervangen voor een gt2252Smile

cilinderkop ben ik mee bezig om te flowenSmile

deze mag tijdelijk ff slot mod



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.