electric orange (foto's zijn er)
#61
t spijt me ik kan het niet warderen.
wel leuke kleuren maar de verdeling vind ik niks.
Wel een nette auto verder Wink

Gr dB
Reply

#62
vette bak hoor maar verlaag hem Tongue en maak em helemaal oranje dan issie mooi39

goed bezig trouwens
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#63
dB-tje Wrote:t spijt me ik kan het niet warderen.
wel leuke kleuren maar de verdeling vind ik niks.
Wel een nette auto verder Wink

Gr dB

idem.
Vind het een nette auto om te zien, je had hem alleen helemaal orange moeten maken, het is nu net alsof de wagen schade heeft ( gehad ? )
Reply

#64
dat had ie ook gehad, dankzij euhhh uuhhhZzzz42
naja hijs wel weer mooi strak geworden39
Reply

#65
Kleuren combi is wel apart, maar had er wel meer lijn in gehouden.
Ipv. bepaalde onderdelen blauw te maken bv. gelijk een stuk van je portier ook mee nemen. zoalstie nu is ist ni mijn ding Wink Maargoed dat istie ook niet 34
Reply

#66
vond m origineel rood mooier....vind die kleurencombo niet echt aantrekkelijk...
heel de lijn is uit de auto.. had dan de onderkant van de deur ook blauw gedaan, had het nog beter geweest...

helemaal oranje had me erg mooi geleken....

net wat al eerder gezegd is, ook ik kan dit niet zo mooi vinden.

vind het 1e plaatje [de rode dus] het mooist. op de velgen na, die zijn wel mooi.
Reply

#67
De kleurencombi vind ik wat minder, maar wie ben ik, als jij er maar dolgelukkig mee bent, dan is het oke.
Die volgen zijn idd wel heel erg bruut. 39
[Image: banner0dq2ln1.png]
Reply

#68
Niet echt mijn smaak, de kleurencombinatie niet & het geheel opzich. Maar goed, je bent er zelf gelukkig wel over te spreken ...
[Image: avatar3yb.jpg]
Reply

#69
Getuicht van lef hoor, dit idee.

Kleuren combo is wel leuk vind ik, had het zelf dit idee iets anders gedaan, Meer vloeiend....., maar vind het wel leuk, en je hebt iets apparts.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#70
Hij is weer mooi strak hoor! 39

maar misschien kan je denken om hem helemaal oranje of helemaal 2-tone te maken Wink
Misschien heel het onderste gedeelte van je deur (vanaf die richel) blauw te maken en dan wielkastverbreders in diezelfde kleur plaatsen IdeaWink dan is hij wel lekker 2-tone en nog origineler Smile

en verlagen natuurlijk.. Wink34
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.