project smooth
#1
kind moet een naam hebben dus maar project smoot, waarom omdat ik alls zo strak mogelijk wil hebben

voor diegene die mij nog niet kennen, ik loop hier al een hele tijd rond, maar de laatste maanden post ik veel minder omdat ik het druk heb met een nieuwe job

maar job betekend geld, en geld betekend swift in orde zetten

vorige velgen zijn verkocht geworden owv nieuwe belgische wetgeving omtrend tuning
dus had ik nieuwe velgen nodig, maar zoals de meeste wel weten heb ik een vrij apparte smaak als het op zoiets aankomt

uiteindelijk deze op de kop kunnen tikken via ebay

nieuwe velgen van "EXIP", bouwjaar 1990, ja en toch zijn ze nieuw, eigenaar had ze toen gekocht banden op laten monteren en kwam toen tot de conclusie dat ze niet op zijn wagen paste omdat zn remklauw te groot was, dus bandjes er weer afgehaald, en toen zijn de velgen in een kelder verdwenen
en nu met een opruiming weer boven gekomen, en ik ze op de kop kunnen tikken voor 149€

Exip velg, type honinggraat met gepolierde spaken en rand
7x15, et 38, steek 144.3, naafgat 67.1, nu met bandjes 195/45/15

[Image: 5c_1_b.jpg]
[Image: 100_4058.JPG]
[Image: 100_4059.JPG]
[Image: 100_4063.JPG]
[Image: 100_4064.JPG]

voor de rest heb ik recent nieuwe kofferpompen gekocht bij suzuki, dus na 4 jaar blijft de kofferklep nog eens open staan zonder er een stok te moeten tss steken

de install is ook aangepast, 2 vaste kisten in iedere hoek met ieder een speaker ingebouwd en een 20cm sub, zodat ik nog het meeste van mijn koffer kan benutten en nog snel aan het reservewiel kan

[Image: 100_4060.JPG]
[Image: 100_4061.JPG]
[Image: 100_4062.JPG]

heb ook van beun een mk5 voorbumper op de kop kunnen tikken
die is bewerkt om op een mk3 te passen, pasvorm van een mk3 en een mk5 is niet hetzelfde en heb de helft moeten weghalen aan de binnenkant van de bumper en moet zelf nieuwe steunen maken om de bumper te bevestigen, maar hij gaat erop
moet binnenkort naar de spuiter en er komt nog een autoplastica lipje onder

[Image: Afb026.jpg]
[Image: Afb028.jpg]
[Image: 100_4065.JPG]
[Image: 100_4067.JPG]


voor de rest komt er een sportiever uitlaatspruitstuk op icm een volledige lijn tot achteren, spruitstuk wordt besteld, de rest wordt eigenbouw
de achterste ruiten worden getint, in de koffer komt nog een soort van rolgordijn om de install te verbergen voor de mensen die losse vingers hebben en ben nog druk op zoek naar een mooie spoiler voor op de klep

to be continued
Reply

#2
Leuk project, goed bezig!39 Ben benieuwd hoe de mk5 bumper onder een mk3 zal staanBiggrin
Reply

#3
[Image: Afb028.jpg]


Ziet er erg heftig uit voor blgische begrippen. Wat staat daar voor een auto?
[Image: swift2.jpg]
2-Tone
Reply

#4
denk beun zn wagen dat zijn de foto's die hij me had doorgestuurd
Reply

#5
jij tovert ook overal de mooiste velgen vandaan he 39

Reply

#6
Eej Rinaldo. Dikke plannen heb je weer. Je HPi rijdt trouwens nog steeds rondIdea Greetz Richard
Reply

#7
Leuk dat je weer bezig bent ! Smile
Persoonlijk vond ik je vorige velgen beter, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaakt.

Ben benieuwd wat je er dit keer van gaat maken !
Reply

#8
Ik heb de oude velgen nog mogen aanschouwen @ fullspeed, op een AE86 Idea

Vind je huidige velgen erg gaaf! Je hebt echt geluk dat je nog zo'n mooi setje hebt gevonden Biggrin
[Image: stc-sig.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.