Posts: 701
Threads: 34
Joined: Dec 2004
Auto: '05 Seat Ibiza FR TDI
Vandaag van 3 uur vanmiddag tot half elf 's avonds doorgewerkt (gaap), samen met m'n broer, en eindelijk begint het weer op een volwaardige Swift te lijken.
Even een kleine tijdlijn (om 15:00 was ie nog bumperloos)
16:00
Als eerste maar de achterbumper geplaatst, omdat sommige boutjes bijna niet te bereiken zijn als de ophanging en uitlaat er al onder hangen. Daarna de achterlichtunits erop, en kwamen we erachter dat
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07:
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu:
Posts: 32
Threads: 3
Joined: Feb 2006
Auto: Baleno GS 1.6 16v Dynamic
Net werk hoor. respekt
Gr dB
Posts: 701
Threads: 34
Joined: Dec 2004
Auto: '05 Seat Ibiza FR TDI
En hij doet het weer!
Eindelijk, vandaag de hele middag en avond doorgeklust, en sinds 23.00 vanavond is ie weer straatwaardig.
Ik had 's middags al alle oli
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07:
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu:
Posts: 1.852
Threads: 8
Joined: Dec 2004
Auto: Swift Rascal AWD Turbo
ik zie het al, er is flink werk verzet daar bij jouw.
er zit flink tempo in die klus (waar ken ik dat ook alweer van?
)
het is leuk om te zien dat je stapje voor stapje steeds dichterbij komt, naar het eind resultaat.
ben blij dat ie weer de weg op kan
extra punt
info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl
MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Posts: 1.998
Threads: 33
Joined: Dec 2004
Auto: Chevrolet Corvette C5
Zeker goed werk man! Hulde voor je doorzettings vermogen!
Goodie puntje voor je.
Wellicht dat een grotere luchtmassameter i.c.m. een benzinedruk van 2,8/2,9 niet helemaal goed is. Volgens mij is 2,3 zo'n beetje standaard, maar ik kan me vergissen.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
www.streetrides.nl
Posts: 701
Threads: 34
Joined: Dec 2004
Auto: '05 Seat Ibiza FR TDI
Puppetmaster Wrote:Zeker goed werk man! Hulde voor je doorzettings vermogen!
Goodie puntje voor je.
Wellicht dat een grotere luchtmassameter i.c.m. een benzinedruk van 2,8/2,9 niet helemaal goed is. Volgens mij is 2,3 zo'n beetje standaard, maar ik kan me vergissen.
Ik heb ooit een hele handleiding in pdf formaat van het Teamswift forum getrokken, en daar stond in dat de benzinedruk op warm stationair 40 psi moet zijn --> da's 2,82 bar, als ik goed gerekend heb. Volgens het werkplaatshandboek is de standaard druk afgeregeld op 2,55 bar (36,2 psi).
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07:
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu:
Posts: 701
Threads: 34
Joined: Dec 2004
Auto: '05 Seat Ibiza FR TDI
Een paar foto's voor het eindresultaat, inclusief een paar kleine aanpassingen.
Originele grille in plaats van racegaas.
Lekker laag.
Astra G zijknippers
En samen met de andere 'racer' (nee, niet die Renault of Ford op de achtergrond
).
Een maat van me zag me al rijden, en belde op of de auto wel helemaal goed was. Hij schrok van de foute sporing, het lijkt nu net of de Swift in hondengang rijdt. Volgende week uitlijnen dus...
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07:
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu:
Posts: 608
Threads: 9
Joined: Mar 2005
Auto: Swift GTi
Ziet eruit als een tevreden Swift
Verlaging staat 'm goed!
Posts: 412
Threads: 13
Joined: Dec 2004
Auto: Astra 2.2 station
goed bezig hoor
en vet dat alles weer werkt en mooie remmetjes heb je
Posts: 307
Threads: 16
Joined: Dec 2004
Goed bezig
Ziet er erg netjes uit, en als ie goed loopt is dat helemaal prima