Het grote klus topic (wat heb je vandaag aan je Suzuki gedaan..)
Interieur achter gedemonteerd en zijpanelen losgehaald. Stinkt al sinds aankoop erg ranzig (zeik/schijt) dus ff alles losgehaald. Goed schoonmaken overal achter en dan weer terug in elkaar. De achterbank gaat de kliko in want die ruikt zo ongelofelijk baftig!
En tot de conclusie gekomen dat ik geen middengordel heb.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

(13-12-2015, 17:15)remytjuh1994 Wrote: En tot de conclusie gekomen dat ik geen middengordel heb.

Ook een APK punt
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

wielen gespoten!
Es Aa Drie Één Nul
Reply

(13-12-2015, 20:39)RickSwift Wrote: wielen gespoten!

Ik hoop alleen de velgen 34
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Elektrische ramen aangesloten en automatisch-sluiten-van-de-ramen-module aangesloten in de mk1. Morgen de centrale deurvergrendeling op AB aansluiten en hopelijk nog ff verder aan het motortje.
Ook de skirts en stukje stootstrip op het zijscherm maar weer even vastgekit.
Reply

Weer een speakertje geplaatst 42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Vorige week mijn 13cm midwoofers uit de Baleno gehaald en 16,5cm exemplaren op houten ringen gemonteerd. O ja, daarvoor moest wel even de decoupeerzaag in de deur gezet worden om het gat groot genoeg te maken. devil
Nu iets betere mid en midlaag, maar nog niet top. Toch maar eens stoeien met afstellen en misschien nog wat demping in de deur... 42
Geen Suzuki meer.
Reply

Gewoon gas geven! Dat heb ik gedaan
39



Reply

Raam geleiders ingespoten met silliconen vet .. Werd er gek van dat ze niet meer dicht gingen of half sluiten.stupid
Elke 3 dagen met WD40 inzegenen was ook geen doen, nu sluit alles perfect en gaan ze goed omhoog 45

zolang ze het doen37
Reply

motorruimte en interieur leeg gemaakt van de mk4.
Reply

Remvloeistof ververst en wielremcilinders gangbaar gemaakt.
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

De achterdeurgrepen van de Baleno omgewisseld, waardoor ze weer allebei werken. Er was van eentje een pootje afgebroken, maar die dingen zijn uitwisselbaar waardoor je een ander pootje gebruikt als je dat doet. Wel zo prettig.

De RCF woofers die ik in mijn deuren had gemonteerd zijn toch iets teveel woofer en te weinig midwoofer... Cry Toen wilde ik een paar Phonocar exemplaren proberen, maar die passen niet in de MDF speakerringen die ik al had gemonteerd (te groot) Unhappy Toen maar even een setje Helix midwoofers uit mijn voorraadje geprobeerd en dat klinkt al weer wat beter. Smile
Blijft toch kriebelen om die complete Phonocar composet eens goed in te bouwen en versterkt aan te sturen, want dat is best een fijn setje.
Geen Suzuki meer.
Reply

Lekker bezig! Phonocar is goede prijs-kwaliteit
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Mk1: Carb-filters afgemonteerd, alle benzineslangen en klemmen nagelopen en vervangen ivm lekkage. Beestje weer ff gestart en laten ronken.
Toen geprobeerd de remmen te ontluchten, maar na 3 uur kloten toch maar besloten de hoofdremcilinder weer uit elkaar te trekken.
1 stap vooruit, 2 stappen terug... Thumbsdown
Vanmiddag weer ff naar de remmerijh kijken en morgenavond de uitlaat eronder bakken.39
Reply

Wat voor uitlaat komt er onder Paul? suc6 met het remwerk!
39



Reply

Spaghettispruit komt nu tegen mn carter aan, die moeten we aanpassen. Ook zit er nog geen flens op en zit er ca 15cm ruimte tussen spruitstuk en flens middendemper. Dus daar moet een stuk tussen gelast en een flens op gebakken worden.
Dan sluit ie gewoon aan op mijn standaard uitlaat.
Compleet rvs en grotere diameter is voor de toekomst.
Reply

(07-02-2016, 07:58)JordyG Wrote: De achterdeurgrepen van de Baleno omgewisseld, waardoor ze weer allebei werken. Er was van eentje een pootje afgebroken, maar die dingen zijn uitwisselbaar waardoor je een ander pootje gebruikt als je dat doet. Wel zo prettig.

De RCF woofers die ik in mijn deuren had gemonteerd zijn toch iets teveel woofer en te weinig midwoofer... Cry Toen wilde ik een paar Phonocar exemplaren proberen, maar die passen niet in de MDF speakerringen die ik al had gemonteerd (te groot) Unhappy Toen maar even een setje Helix midwoofers uit mijn voorraadje geprobeerd en dat klinkt al weer wat beter. Smile
Blijft toch kriebelen om die complete Phonocar composet eens goed in te bouwen en versterkt aan te sturen, want dat is best een fijn setje.

Je moet echt eens wat foto's plaatsen in je wie-is-wie man!39

(08-02-2016, 08:52)Pauluzz Wrote: Mk1: Carb-filters afgemonteerd, alle benzineslangen en klemmen nagelopen en vervangen ivm lekkage. Beestje weer ff gestart en laten ronken.
Toen geprobeerd de remmen te ontluchten, maar na 3 uur kloten toch maar besloten de hoofdremcilinder weer uit elkaar te trekken.
1 stap vooruit, 2 stappen terug... Thumbsdown
Vanmiddag weer ff naar de remmerijh kijken en morgenavond de uitlaat eronder bakken.39

Balen dat die remmerij zo tegen zit! Wel ff doorzetten nog, wil dat ding wel eens zien rijden Smile
Reply

Nieuwe remverdeler gemonteerd (wat een kutwerk)
Komt overigens uit een 1998 Baleno, precies hetzelfde onderdeel

[Image: dpv200.jpg]
Reply

Schroefsetje gemonteerd gisteren, maar werkte voor geen flikker. Was verkeerd in elkaar gedouwd, waardoor de veerpootlagers geen functie meer hadden en compleet naar de kloten waren gedrukt.
Vandaag dan weer onder de auto uit gehaald, en 2 uur bezig geweest om het passend te maken. Weg kraken en verspringende veren, nu gaan kijken hoe laag we de auto kunnen krijgen!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Lekker!
Ik heb de toplagers die bij mij op de schroefset zaten gebruikt. Lagers van de Swift weggelaten. Weet niet hoe je het nu hebt zitten?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.