Het grote klus topic (wat heb je vandaag aan je Suzuki gedaan..)
Originele schroefveren terug geplaatst achter, bumperlip gemonteerd, achterklep laten spuiten(vandeweek), remdelen rondom losgehaald en schoon gemaakt, geleidenpennen remklauwen voor vervangen, rubbers waren deels gescheurd of al helemaal door.
Hoedenplank gestript want moeten andere speakers in komen, kofferbak bodem gemaakt van 18 mm mdf. Scheelde erg veel uitlaat geluid, totdat ik de silencer eruit haalde.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Lekker bezig remy! Die 18mm MDF is gewoon alleen als bodem bedoelt of gaat daar nog iets inkomen (lees: speakersWink)
Reply

(16-09-2015, 16:48)DJLP Wrote: Lekker bezig remy! Die 18mm MDF is gewoon alleen als bodem bedoelt of gaat daar nog iets inkomen (lees: speakersWink)

Puur als bodem, komt nog een laagje isolatie onder. In de hoedenplank komt al een leuk compo setje, en meer speakers komt het geluid niet ten goede.

En bedankt Wink
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Achterbank van de mk1 afgemaakt, zit nu een mooie bak in voor de versterker. Vanavond even in de auto monteren, kijken of alles past met de accubak die nu achterin staat.
Reply

Niet vergeten foto's te maken pauluz! Wink
Reply

Eerder achterlichten de contacten schoongemaakt, het achterlicht knipperde mee. na alles schoon is het probleem weg, nieuwe lampjes in knipperlicht en de rem achterlampen vervangen.
Gisteren: nieuwe remblokken voor, de remklauwen voorzien van nieuwe keerringen alles schoon en weer gemonteerd, fusee beschermhoes gemonteerd, nieuwe banden.
Achter nieuwe remblokken, wiellager rechtsachter vervangen.
Vandaag een gat zo groot als een continent dichtlassen, er zaten wat plaatjes op geplakt met kit, erg vervelende reparatiewijze van de vorige eigenaar, na het schoonmaken was het gat nog groter... Maar hé ik zit nog thuis achter de pc...[Image: DSC_0254.jpg]
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

[Image: DSC_0255.jpg]
[Image: DSC_0257.jpg]
[Image: DSC_0258.jpg]
[Image: DSC_0259.jpg]

Voorin nog een gaatje en dan kijk ik links ook meteen maar hoewel de keurder van links niets zei, ik weet dat daar een gat gedicht is met epoxy versterkt met rvs staaldraad, het is niet gaan roesten, voelt nog steeds hard als staal, maar mag niet zo gerepareerd zijn denk ik?
er zit iig een plekje en ik weet dat als je daar een staalborstel op zet het altijd meer gat is dan je lief is, zo ook rechtsvoor waar nog een plaatje in moet.
Onder het spatbord in de wielkast lag een decimeter grond, dat heb ik verwijderd, de roest afgeborsteld en gelukkig geen gaten gevonden. daarna de boel afgesmeerd met owatrol en dichtgesmeerd met kit.
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

Zaterdag mn versnellingsbak verwisseld voor een gereviseerde, koppeling meteen meegenomen.
fotos enzo volgen nog op mn wie=wie als ik vanavond tijd heb zet ik het erop
Reply

13cm midjes in de Swift verwisseld voor een ander setje, welke wat minder zeldzaam is en mee kan worden verkocht als ie te koop komt. Maar daar moet ik nog een weekje langer mee wachten omdat de auto van mijn vrouw ff niet rijdt... Unhappy
Geen Suzuki meer.
Reply

Nieuwe donkerdere raamband geplakt ^.^
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

Nieuwe krukas keerring en nokkenas keerring geplaatst.
Nu hopen dat ik snel een extra 1.6 blokje vind deze moet uit elkaar ^^
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

Onderblok in elkaar gezet.
Reply

Ik heb vandaag me swift maar even uitgelijnt omdat vanaf dat ik hem heb het stuur een tikkeltje scheef stond.
En daar eerder geen zin in had.Tongue
Reply

Swift gepoetst en te koop gezet.
Geen Suzuki meer.
Reply

andere lampjes in te tellerbak geplaatst
Reply

Helemaal niks. Heerlijk
Reply

[Image: DSC_0363.jpg]
[Image: DSC_0364.jpg]
[Image: DSC_0281.jpg]
[Image: DSC_0365.jpg]

Wieldoppen d'r op geduwd en bandenspanning gecontroleerd.
Hij rijdt weer fijn.
Wel even schrikken, stond vanmiddag met een lege accu na een wandeling. Gelukkig was een tikje aanduwen door mijn vriendin genoeg om m weer aan de praat te krijgen. Hoop dat er niets aan de hand is, maar zou het kunnen dat de accu opraakt na vijf jaar?
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

Als hij niet vaak gebruikt is in die 5 jaar wel. Kwestie van ff laten testen bij een garage.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Altijd vervelend!

Mare.. jii laat een vrouw jouw aanduwen?..
Reply

Geen probleem, ze duwt liever onze auto aan als dat ze met de trein naar huis moet.
Net een review aangemaakt op autoweek:
http://www.autoweek.nl/autoreview/41189/...ift-13-gls
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.