Het grote klus topic (wat heb je vandaag aan je Suzuki gedaan..)
Totdat Jan ze heeft geupload zijn ze hier ook te bekijken:
https://www.facebook.com/pages/Suzuki-Ra...95?fref=ts
Reply

Staat allang in het project topic spammert!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Side skirts eindelijk gemonteerd Smile
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

Sierstrips van de mk2 opgeknapt
Reply

Mn mx5 aan de voorkant 15 en 25 mm verlaagd, viel me op dat mn auto best scheef stond.. dus daarom de ene kant wat meer lager gezet dan de ander, en als je dan toch bezig bent, meteen meer omlaag!

nu staat ie weer netjes recht Biggrin
Reply

Mijn Baleno aan de binnenkant uitgebaggerd en schoon gemaakt. Was ooit in gerookt volgens mij heeft een vorige eigenaar een wit harig hondje. Kwam er ook nog achter dat uit veel interieur panelen de doppen en schroeven zijn verwijderd, dus die hangen een beetje los. stupid
Daarna nog even geprobeerd een oude radio aan te sluiten, maar daar moet ik nog even mee aan de gang om alle kabels, inclusief die van de cruise controle, weer goed aangesloten te krijgen. Ik trok iets te enthousiast aan de ISO-stekker... Unhappy
Tot slot de X-Trail maar even schoongemaakt aan de binnenkant, die was sinds begin maart niet meer gedaan. 42 Vrouwlief was er weer blij mee. 39
Reply

jordyg, even naar de sloop om een willekeurige suzuki te vinden en daar alle drukdingen? eruit te trekken... heb zelf al 2 baleno's leeg getrokken op de sloop Tongue
Reply

Mijn garage ligt al redelijk vol met die dingen en ik stond zaterdag al op de sloop voor wat interieurpaneeltjes, maar toen wist ik niet dat ik zoveel doppen nodig had.
Dus aanstaande zaterdag maar weer ff langsrijden, ben ik toch weer in de buurt.
Reply

Uitlaat van de Baleno fixen!
Reply

UK achteruitrijlicht op de zwarte Liana gemonteerd.
Rode LED erin en we hebben weer een mistlamp
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Sabelt taurus stoel gemonteerd ^.^
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

Twingo uit laten lezen, want motorlampje. Ach t blijft een franse auto 34
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Mijn Japanse X-Trail staat nu ook met zo'n foutmelding hoor. 42
Geen Suzuki meer.
Reply

Had de mijne ook tijdens m'n vakantie, bleek om de egr te gaan. Voorlopig is de melding nog niet terug gekomen.
Verder van t weekend bitumenmatten geplakt achterin, als het interieur er weer in zit kijken of het iets geholpen heeft. Zou één laag genoeg zijn rondom de uitlaat? Ik ben ook nog van plan om een mdf bodemplaat te maken voor de kofferbak, met dikke isolatie mat aan de onderkant.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Dat moet voldoende zijn.
Geen Suzuki meer.
Reply

(25-08-2015, 13:01)swift16vrules Wrote: Twingo uit laten lezen, want motorlampje. Ach t blijft een franse auto 34

Dus het begint nu al...
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

vanavond niet aan mn eigen suzuki gewerkt....
maar wel aan de omvormer van DJLP...

[Image: IMG_20150826_202807890_zpsmwpthjuc.jpg]
Swift sport 45
Reply

393939 Held!
Reply

Vanavond storing gezocht.

Dakraam is verkeerd aangesloten want bij grootlicht gaat het bedieningspaneel uit
Stekker getrokken en klaar, dus mijn LED koplampen konden eindelijk gemonteerd worden.
Xenon-achting licht zonder opstartvertraging 39
Meteen LED knipperlicht relais erin en alle knipperlichten in LED uitgevoerd.
3e remlicht in LED, stadslichten ook.

Achter-/remlicht geeft nu een probleem, ligt mogelijk aan signalen vanaf remlicht. Deze gaan maar ECU, ABS computer en TCU (transmissie computer). Tevens zijn de LEDs te groot voor de kentekenverlichting.

Ff puzzelen nog en dan is alle verlichting aan de buitenzijde LED Biggrin
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Led there be light...

Van de week bezig geweest met de elektrische ramen passagierskant. Morgenochtend afmaken + centrale deurverdrendeling en nog meer kleine puntjes op mijn lijst. Heb het tempo er nu lekker in bij de mk1.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.