Speakers voorin een baleno
#1
heej allemaal,

ik ben nieuw hier! ik heb een balano en wil graag weten welke maat speakers er in de deuren het mooi passen.
als jullie ook weten welke soort het mooiste en beste geluid geeft zou ik dat ook graag willen weten!

thnx,

StefanBiggrin Biggrin
Reply

#2
13 cm of 16 cm ligt er aan wat voor inbouw ringen er in je deur zitten
Reply

#3
en goed op de hoogte/ dikte letten van de speakers, toch ????? dacht dat de inbouw-diepte gering was/is.
[Image: th_19092008274.jpg][Image: th_PIC-0010.jpg]
Reply

#4
ik zou een 16,5 cm composetje voorin gooien, is makkelijk en klinkt een stuk beter dan coaxiale voorin
[Image: scen_copy3.jpg]
ik vertrouw niks wat 5 dagen bloed en niet dood gaat!!!!!!!!!!!!!!!!
en in iedere vrouw zit iets goeds je moet het alleen zelf erin steken!!!!!!!!!!!!!
Reply

#5
inbouwdiepte is gering, maar met MDF ring wel aan te passen.

Voorin krijg je 16,5cm in.
Geen Suzuki meer.
Reply

#6
qiriginele adapter ring + 18mm mdf ring (is het maximale) en dan kun je alles kwijt wat je koopt
[Image: scen_copy3.jpg]
ik vertrouw niks wat 5 dagen bloed en niet dood gaat!!!!!!!!!!!!!!!!
en in iedere vrouw zit iets goeds je moet het alleen zelf erin steken!!!!!!!!!!!!!
Reply

#7
ik heb zelf een composetje 16,5cm ingebouwd. Ik heb de originele ring niet gebruikt maar heb 2x 18mm mdf en een dun mdf plaatje van 0,5mm op elkaar zitten waar de woofer in zit. Dit zit precies goed tegen het deurpaneel aan en loopt niet aan bij het raam. Daar moet je vooral op letten.
TE KOOP : € 3800,- !!! Oei wat goedkoop daar ga ik spijt van krijgen....

[Image: avatar.jpg]

wel zonder sound te koop hehehe..
Reply

#8
Heej allemaal,

thnx voor alle berichten, zo'n composetje lijkt me wel wat! maar waar zou ik dan de tweeter moeten plaatsen?
is er in de deur ruimte voor of.....?

zal ik dan ook achter in de auto ook speakers plaatsen of is een composetje voldoende? en wat zouden jullie me aanraden om dan te gebruiken achterin?

thnx,

greets StefanWink
Reply

#9
De tweeter kan je in de kap plaatsen bij je buitenspiegel. Die zwarte driekhoek zeg maar.
Kan ook in het beklede deel van het deurpaneel.

Alleen compo-set voorin is voldoende. Geeft het mooiste geluidsbeeld.
Dan nog een subwoofer in de koffer voor de lage tonen en je hebt een supergeluid.
Geen Suzuki meer.
Reply

#10
okeej, dat is mooi!!! dan ga ik daar voor kijken.
wat voor merk composetje hebben jullie?
en wat voor subwoofer, ik heb er namelijk niet zoveel verstand
van.
ik wil gewoon heel mooi geluid hebben... Tongue haha

thnx,
stefan
Reply

#11
Hehehehe, nu komt de vraag: "Wat is je budget?"

Maar het beste kan je gewoon naar een goede caraudio zaak gaan en ff lekker luisteren. Of een keer naar een meeting komen en luisteren bij mensen. Iedereen heeft een andere mening over caraudio en vind iets anders mooi klinken.
En het gaat erom wat jij mooi vind, anders geef je geld uit aan de verkeerde spullen.
Geen Suzuki meer.
Reply

#12
tja het budget...... moet ik even kijken, ik moet
gewoon wat moois hebben dus....
wat heb jij als ik vragen mag??
jij heb ook een sedan toch? wat voor speakers heb je dan
achterin, want bij mij pas alleen een 13cm, heb je daar iets
verbouwd?

ik hoor het wel!!!

thnx
stefan
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.