..::SpeedSwiftMarky::.. Back on Track
#21
iedereen aan de turbo lijkt het wel.

Het zou verboden moeten wordenDrewl
Reply

#22
Quote:Originally posted by nox6
Quote:Originally posted by DGR
Damn dat gaat snel 45

"Hoe turbo ik mijn auto in een week" Biggrin

hahaha het kan nog sneller hoor, ik heb in 2 dagen een complete motor en tubo setup in me nieuwe auto gegooit. 34 34 Tongue
Heb je komend weekend ff tijd voor me?! Tongue


Mooi project! Dit is dan wel een plug and play setje wat je hebt overgenomen denk ik, of heb je het zelf samengesteld?!...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#23
mooi setupje... jammer dat je t spruitje niet ff hebt gespoten & de lasnaden weggeslepen... dan zou ie een stuk mooier zijn denk ik, maar hoe dan ook, topwerk39 39
Reply

#24
Quote:Originally posted by The Force
Mooi project! Dit is dan wel een plug and play setje wat je hebt overgenomen denk ik, of heb je het zelf samengesteld?!...

Het is idd een plug and play setup. Deze setup heb ik gelukkig over kunnen kopen van Japser (Ice). Er zijn natuurlijk wel sommige dingen die je aan de auto moet aanpassen, zoals een stukkie van de voorbumper afzagen.

Quote:Originally posted by Devil-GTi
mooi setupje... jammer dat je t spruitje niet ff hebt gespoten & de lasnaden weggeslepen... dan zou ie een stuk mooier zijn denk ik, maar hoe dan ook, topwerk

Tegen de tijd komt er een *bling bling* spruitstuk op. Daarom heb ik aan dit spruitstuk niks gedaan42 Ook de aanzuigbuizen worden voorzien van een nieuwe kleur of er komen nieuwe buizen. Zoiets wat Sebaszz en Puppet hebben is erg mooi37

Vandaag de intercooler op z'n plek gehangen en van de bumper een stukkie af gezaagd. Morgen hoop ik een stukkie van de voorbumperlip af te kunnen zagen en dan gaan de koplampen ook weer terug.
Zaterdag heb ik als het goed is een grotere MAF.
Er is nog wat leuks onderweg (als het goed is42 ) en dat moet dan ook nog gemonteerd worden, maar dat is voor latere zorg. Als ik dat "leuke" binnen heb dan gaan ook de 325cc injectoren geplaatst worden.
Ook wacht ik nog op de SLM meters die Arco levert39 Wil de auto wel starten zonder meters, maar dan ga ik er zeker nog niet mee rijden. Dat vind ik te link.
Morgen misschien weer een updatedevil
....Drivin' the Rival....
Reply

#25
Jij hebt toch ook een standaard bumper met lipje?

Kun je eens een foto maken van wat je hebt moeten wegzagen?!
Zou wel mooi zijn als de FMIC achter de standaard bumper past!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#26
Quote:Originally posted by The Force
Jij hebt toch ook een standaard bumper met lipje?

Kun je eens een foto maken van wat je hebt moeten wegzagen?!
Zou wel mooi zijn als de FMIC achter de standaard bumper past!!

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik heb vandaag de voorbumper aangepast en morgen de lip.
Ook kwam ik erachter dat mijn FMIC zo groot is, dat de mistlampen ook niet meer passen. Die heb ik dus verwijderd. Niet dat ik ze ooit gebruikte42
....Drivin' the Rival....
Reply

#27
Quote:Originally posted by Devil-GTi
mooi setupje... jammer dat je t spruitje niet ff hebt gespoten & de lasnaden weggeslepen... dan zou ie een stuk mooier zijn denk ik, maar hoe dan ook, topwerk39 39

lasnaden zou ik zeker niet bij een spruitstuk wegslijpen.... mechanische stress ligt er hoog bij een uitlaatspruitstuk...
Reply

#28
je moet ook je maf verplaatsen dat zal je wel weten maar je moet ook stuk draad verlengen van die maf. en daar moet je afgeschermde kabel voor gebruiken anders krijg je vreemde afwijkingen. en als je dit al wist dan heb ik niks gezegd 42
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#29
Ziet er goed uit Mark, maar dat had ik je al verteld.

@ Jasper:
Kun je daar een standaard verleng kabel voor kopen of moet er weer iets gemaakt worden?
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#30
zelf maken Wink
Reply

#31
Quote:Originally posted by Puppetmaster
Ziet er goed uit Mark, maar dat had ik je al verteld.

@ Jasper:
Kun je daar een standaard verleng kabel voor kopen of moet er weer iets gemaakt worden?

Het moet afgeschermde kabel zijn.. dus is niet zomaar een kabeltje kopen idd bjorn Wink
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#32
Ik ben electricien dus een afgeschermde kabel moet geen probleem zijnBiggrin
Ik neem ook wel wat voor jou mee Björn. Dat krijg je dan wel op een meeting ofsow34

Vandaag moest ik toch nog even de voorbumper aanpassen omdat het toch niet lekker zat. Morgen de voorbumperlip aanpassen, want daar had ik geen tijd meer voorCry
Morgen ook de downpipe vastmaken aan de kat en vastbouten aan de turbo.
Ook de lambda sensor moet nog aangebracht worden en het display moet nog ingebouwd worden.
Ook nog een manier vinden, zodat de motorkap weer normaal dicht kan. Ik moest namelijk het balkje waar de windhaak aan vast zit (verticale balk) verwijderen, anders paste te aanzuigbuis naar het luchtfilter niet. Nu sluit de motorkap niet meer omdat hij niet meer in de windhaak valtCry Iemand suggesties??
Morgen zal ik weer foto's maken.
....Drivin' the Rival....
Reply

#33
Quote:Originally posted by SpeedSwiftMarky
Ik ben electricien dus een afgeschermde kabel moet geen probleem zijnBiggrin
Ik neem ook wel wat voor jou mee Björn. Dat krijg je dan wel op een meeting ofsow34

Neem maar mee op 1 april. Wink
Thanx kerel.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#34
Quote:Originally posted by SpeedSwiftMarky
Ook nog een manier vinden, zodat de motorkap weer normaal dicht kan. Ik moest namelijk het balkje waar de windhaak aan vast zit (verticale balk) verwijderen, anders paste te aanzuigbuis naar het luchtfilter niet. Nu sluit de motorkap niet meer omdat hij niet meer in de windhaak valtCry Iemand suggesties??
Morgen zal ik weer foto's maken.
Maak idd ff wat foto's zodat we wat kunnen zien... Lijkt me een gevalletje laswerk...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#35
En Mark? Hoe rijdt het? Klonk lekker op de achtergrond. 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#36
wat weet puppet wat wij niet weten??34 34
Reply

#37
Quote:Originally posted by Devil-GTi
wat weet puppet wat wij niet weten??34 34

Puppet heeft telefonisch contact gehad met Mark en gehoord dat ie geweldig rijdt. 34
Maar de rest laat ik 'm lekker zelf vertellen. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#38
Jajajajajaja.........wat een geweldig iets......een turbo45
Sinds vandaag rijd de auto met turbo en ik moet zeggen dat het knalt als een gek42 37
Je weet niet wat je meemaakt. Van de week de auto afstellen met de SMT6 en ik probeer van de week effe een filmpje te makendevil
Het rijd geweldig en het is echt een heel stuk sneller.
Ik wilde nog foto's plaatsen maar dat gaat om één of andere reden nu nietCryCry
Ik plaats de foto's zo snel mogelijk.

@nox6.....Nogmaals bedankt voor de info die je gaf39

Van de week dus foto's (morgen denk ik) en info erbij.
....Drivin' the Rival....
Reply

#39
goed nieuws man!!!39 39
issiej ook al pas met je voorbumper?


Streetrides Member
Reply

#40
Das beter nieuwsBiggrinBiggrin Ik wil ook een gti blok met truboCry 37 34
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.