SC-100 (Slotje/verwijderen)
#1
Het is nog niet zeker, maaaaaar ik ben aan het onderhandelen voor een Suzuki SC-100 als 2e auto.
Heb een hele leuke gezien en ben in contact met de eigenaar.
Hij komt uit 1980, is bordeau rood en verder helemaal in originele staat. Volgens de eigenaar ook geen roest te bekennen.
En er zijn al allerlei kleine dingen pas vervangen, Bougies, accu etc.
Kortom lijkt me een hele leuke auto om erbij te hebben voor de hobby.
Ik hou jullie op de hoogte 39

#2
spannend spannend, ben benieuwd.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#3
Idd me2, zijn gave bakkies!!39

#4
ja wel leuke karretjes , zag er pas een op de snelweg schrok ff , omdat die karretjes er zou apart uitzien maar erg hard ging die niet

haale ze de 120 wel eigenlijk?

#5
ze hebben 50 pk. maar ze wegen ook ....


Engine: 47 bhp at 5,000 rpm; 62lb/ft torque at 2,800 rpm.
Performance: 0-60 in 16.5 seconds, 87 mph top speed, published figure. (feels faster).
Weights:
Kerb Weight: 655 kg
Weight Distribution: Front – 275 kg, Rear – 380 kg

Maar heb al mail trug dat er meer gegadigden zijn. En dat betekend dus dat de vraagprijs niet echt zal gaan zakken.
En die was 1750,- Ik hoopte zelf die prijs omlaag te krijgen, omdat ik rond de 1500 max wil uitgeven.
Wordt dus nog ff spannend.

#6
Staat nog 1tje bij de suuz dealer in emmen te koop... een witte, helemaal gerepareerd...
Ze vragen er 1600 voor geloof ik...

LEuke autotjes! lage autotjes ook Tongue

#7
Zou wel vet zijn!!! ACHTERWIELAANDRIJVING!!!!!!!!devil 39
Geen Suzuki meer.

#8
1.3 liter gti blok erin? devil

#9
Quote:Originally posted by gifgroenswift
1.3 liter gti blok erin? devil

Wat dacht je van een charade turbo blokje?!

39 gegarandeerd fun

#10
Quote: Originally posted by GS_BARRY_GS Staat nog 1tje bij de suuz dealer in emmen te koop... een witte, helemaal gerepareerd... Ze vragen er 1600 voor geloof ik... LEuke autotjes! lage autotjes ook Tongue
Zou ook nog een optie zijn idd. Alstie helemaal hard is en gerepareerd. Nadeel ook weer. Ook deze auto staat niet om de hoek als je vanuit Sliedrecht moet komen. Ennuh dat tunen komt wel goed or Wink. Was niet van plan om lang met een 1000 cc rond te rijden Wink Maar t belangrijkste is dat het een auto wordt waarmee ik zonder grote problemen zo mee kan rijden. Het opknappen doe k dan wel tussendoor. Je hebt toevallig ook geen foto's of website van die SC100 in Emmen?

klik

#11
45 ik moet bijna janken, zo gaaf vind ik zo'n auto45

zo'n 1.0 4cil. heeft als het goed is de zelfde motorophanging dan een Swift...GTI!!Tongue

nee maar ff serieus. ik vind het echt ene gaaf project....ooit als ik groot ben...


veel succes en keep us posted!39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#12
Die bakkies zijn zo gaaf gewoon, eerlijk, als jij dat wagentje koopt ben ik stikjaloers. Helaas heb ik zelf het geld niet, was een mooi tweede autootje geweest.

hij ziet er super vet uit.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#13
kikkuh man39 suuk7 hiermee haha ... cewl bakkie
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page

#14
Wat een positieve reacties allemaal Tongue
Je zou bijna denken dat deze auto populairder is dan een GTI Wink
Kheb net weer een mail verstuurd naar de verkoper met de vraag om meer foto's.
Vooral van de moterruimte en kofferbak, omdat ik daar hoop te zien of er roestvorming zit aan de wielkasten.
Want ik vind het nog steeds een btje te mooi om waar te zijn. En auto van 24 jaar met de eerste lak, zonder roest.
Plus de verkoper verteld wel steeds dat er meerdere gegadigden zijn. Maargoed ik wacht weer af.

#15
meschien is die al is overnieuw gespoten?

#16
hahaha das een tijdje geleden alweer Biggrin
koel bakkie ik had er vroeger zo'n mini-autootje van
vonk wel altijd de vetste Drewl
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]

#17
Ennuh dat tunen komt wel goed or Wink. Was niet van plan om lang met een 1000 cc rond te rijden Wink

Nou ja 1000cc motorfietsblokje achterin is heel leuk hoor.

Succes met de koop

#18
Kheb de foto's ontvangen. Met de mededeling dat de prijs van 1750 vast staat Thumbsdown
Moet eerlijk zeggen dat ik geen rare dingen op de foto's heb gezien, maar interieur is toch minder strak dan ik had
verwacht. Maar ik weet niet of er iemand is die de foto's kan plaatsen?
Kheb ze op me mail staan. Misschien wel leuk voor de mensen die het interessant vinden.

#19
Heel makkelijk www.imageshack.us ff uploaden en link die je krijgt op et forum zetten.
Je kan de foto zelfs gelijk aanpassen naar 640 x 320 ofzo zodat ze iet zo groot zijn.

Maaruh vet bakkie, maar een gti blok gaat moeilijk worden aangezien hier een 1.0 4 cil in ligt en in een swift een 1.0 3 cil, en dat gaat niet passen volgens mij

#20
[Image: suzuki10377oy.th.jpg]

[Image: suzuki10384xg.th.jpg]

[Image: suzuki10395ic.th.jpg]

[Image: suzuki10367lj.th.jpg]

[Image: suzuki10403xn.th.jpg]

[Image: suzuki10416ur.th.jpg]



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.