Na ontsteking
#1
Ik zat opeens met een hersesn spinsel dat na onsteking bij de uitlaat wel leuk is als extraatje en heb hiervoor een leuk scheemaatje gemaakt wat je eigelijk kan maken met 2de hands onderdeeltjes. Kunne jullie ff kijken of het zo zou werken wandt dan ga ik morgen ff d ezooi halen en ff proberen.
[Image: ontsteking.JPG]


Of moet er voor de injector nog een pompje ?
Ik heb nog een 2de hands benzine pompje liggen mss een idee ?

Kijk maar ff wat jullie er van vinden.
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#2
je kan hiervoor naar mijn idee ook kant en klare pakketjes kopen.


Maare.. je plaatjes doen het niet Wink
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#3
je bedoelt een vlam uit je uitlaat? daar zijn idd kant en klare gas injectie pakketjes voor Biggrin
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

#4
ik ken nog wel iemand die zo'n setje heeft maar die doet er niks mee.
ik zal hem (Erenst hier op het forum) een vragen.
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#5
kant en klare zetjes zijn ook leuk als ze maar niet te duur zijn wandt de onderdelen uit mijn schema hbe ik allemala wel liggen dus dat zou het goedkoop maken
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#6
bobine bougie drrad en een relais

meer heb ej niet nodig
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#7
kameraad van mijn broer had het ook, weet niet precies welke onderdelen maar wel principe van die en werkte goed,
er werd namelijk even de onsteking uitgeschakeld waardoor de brandstof dus niet verbranden maar de uitlaat uitkwam, en dan achterin de uitlaat werd die brandstof weer aangestoken doormiddel van bougie waardoor er nogal wat vlammenwerk uitkwam.

maar denk eraan als politie het ziet ben je de l*l, en kant en klaar setje kost 50 euro op marktplaats.
Reply

#8
Ben wel benieuwd hoe je het aan wil gaan sturen.
Als je het goed wil doen heb je als voorwaarde TPS 0% en een minimum toerental waarbij je vlammenwerper actief word, anders ben ik bang dat binnen de koste keren je een uitlaat explosie heb als je het gas een keertje open trapt. En dat een uitlaat kan knallen met wat benzine damp weten we onder tussen als we met 1 bar turbodruk aan de gang gaan.Tongue
Wat goed werkt is een klein gaatje van pak weg 2mm voor in je uitlaatpijp boren zodat de uitlaat wat zuurstof naar binnen kan krijgen, dat geeft zonder extra benzine injectie al een leuk ploffend effect.34
Te gek voor woorden. Maar een beetje gek zijn helpt wel.

Crash test dummy thrill seekerTongue
Reply

#9
en is dat wel toegestaan door politie?
en kom je dan nog wel door de APK?
is opzich wel leuk zon ploffende pijp Idea
Reply

#10
je kan het ook net zoals nitro doen

dus dat je gas in de uitlaat spuit en dan ontsteekt door bougie.
Dan hoef je ook niet met je ontsteking te kloten enzo en kan ook met stilstaande auto Biggrin
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

#11
die laatste opmerking was ook mijn bedoeling en met die ontsteking kloten heb ik net al ge probeerd en dat werkt voor geen ene reed je kan er ook een gas brander achter houten gebeurt helemaal niks
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#12
Je zou dan met een sproeier van een carb kunnen proberen, maar je moet dan wel zo'n tapdraad kunnen tappen in je uitlaat en een slangetje op de sproeier aan kunnen sluiten zonder dattie dervanaf springt.
Ik was et met me GS toen ook van plan maar heb et eigenlijk nooit doorgezet.
Kheb wel al zo'n afterburnersetje liggen, dus kan et misschien nog wel es proberen.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.