Het stel een korte vraag topic
dank je.
Ik had het handschoenenkastje er al uit. Maar zag niet echt iets waar een filter in kon zitten.
suzuki alto 1.1 GLS 2002
Reply

Interieur filter is simpel: zit er niet in. Brandstof filter in benzinetank als ik me niet vergis.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

(14-12-2019, 14:34)Leibniz Wrote: Interieur filter is simpel: zit er niet in. Brandstof filter in benzinetank als ik me niet vergis.

in de benzinetank? Dus vervangen is nogal een klus?
Ik had er al een besteld, maar ziet er niet echt uit alsof deze in de brandstoftank hoort.

https://www.motointegrator.de/artikel/25...ron-pp8655

Maar als het wat droger is zal ik eens een keer onder de auto kijken.
suzuki alto 1.1 GLS 2002
Reply

(14-12-2019, 00:10)Leibniz Wrote: Waarom zou je dat doen?Ik had zelf in mijn vorige auto een swift xenon verlichting erin gedaan.Die waren 35 Watt. Heb die nu in mijn Baleno zitten.Ze waren van Pilot kostten me toen 12 jar geleden 225 euro, slechte kwaliteit! in garantie ballast ging kapot, kreeg een nieuwe, 2 jaar gelden bleek een module stuk te zijn, vr 35 euro nieuwe module en gaan.Wat is je doel met 90/100 W?Meer zicht?Kan je beter op xenon overstappen, heb er nooit problemen mee gehad bij apk. Vergeet niet dat plastic niet goed tegen teveel warmte kan als je 90W of zo erin stopt, bedrading mag je gaan aanpassen. Geheid dat je problemen kan krijgen. Een xenonsetje kost je rond de 4-5 tientjes, genoeg van te vinden. 6000k of zo.Ben er tevreden over nu het weer goed werkt.


Ik heb wel een tijdje goedkope bi xenon gehad en dat was toen ook OK met de apk maar het stond echt super lelijk omdat zelfs de 4200k gewoon te blauw was en de 3000k lelijk groen/geel was.
Het lichtbeeld ook erg slecht en meer zicht was het niet. Ik heb een paar dagen geleden heel dure osram night breakers er in maar de koplampen staan te laag dus dat helpt voorlopig niks Cry

90w leek mij al een slecht idee.
Reply

Brandstof filter zal of net iets voor het linker achterwiel zitten of tegen het schutbord aan. Interieur filter is er niet
Reply

@Swift-Vriend, raar 4200 nog blauw qua kleur? Ik heb module gehaald bij pilot xenon shop.Dat blauwige is echt pas vanaf 6000,8000.Pilot die ik heb was geen goedkoop prul,al eens overwogen van led's via amazon zijn er vrij goede te vinden. https://www.amazon.com/s?k=led+hi+low+be..._sb_noss_2
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Weet iemand waar het brandstoffilter van een Alto uit 2011 zit?
Reply

Geen richtingaanwijzers meer..wie o wie


Reply

(30-05-2020, 16:06)Ben Wrote: Geen richtingaanwijzers meer..wie o wie

Met dit kun je aan de slag,wat daar beschreven staat geldt ook voor de Liana: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,5584211.,Weet niet hoe je de auto gekocht hebt,niet de boel proefgereden en alles getest?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Ben het even vergeten maar is de bak van 1.3 summum hetzelfde als die van 1.3 8v ? ik ben namelijk op zoek naar een rijdende wagen voor onderdelen.
Reply

(12-07-2020, 17:11)Swift-Vriend Wrote: Ben het even vergeten maar is de bak van 1.3 summum hetzelfde als die van 1.3 8v ? ik ben namelijk op zoek naar een rijdende wagen voor onderdelen.

G13BA en G13BB hebben hetzelfde onderblok, je zou de 8v bak 1:1 kunnen monteren.
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

Bak kan dus wel. en aandrijf assen? Past het van 1 liter ook op 1.3 ect ??
Reply

(25-07-2020, 20:33)Swift-Vriend Wrote: Bak kan dus wel. en aandrijf assen? Past het van 1 liter ook op 1.3 ect ??

Nee, de 1 liter assen hebben andere lengtes dan van de 1.3
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

39
Reply

Wie is het ook overkomen, door het vele thuiswerken accu leeg ?
Nu heb ik daar een oplossing voor gevonden namelijk een solarlader die je op de sigaretteaansteker aan kunt sluiten.

Nu heb ik geluk (de sig. aansteker werkt los van het contact), maar meestal moet het contact dan aan.

Wie heeft ook lege accu's gehad en werkt met solarladers ?
Reply

Ja mij is het ook overkomen, maar heb zelf een jumpstarter, dus maakt het voor mij niks uit. Koop een accu switch zoals deze : https://www.bol.com/nl/p/accu-pool-schak...101229814/ Op - aansluiten en geen last meer van. Zal ook goedkoper te krijgen ergens op net. Ik heb een gewone druppellader op 220v vergeet dat op zonnecellen of zo is waardeloos, puur marketing.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Stationair verhogen als de airco aan is van swift 98? Anders gewoon verhogen kan ook. +50 rpm zou al genoeg zijn
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.