Het stel een korte vraag topic
ik zoek die foto van die grijze MK6 met vleugel deuren
wie kan hem zo snel vinden?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

is een blauwe ook goed?Zzzz

[Image: IMG_8269.JPG]
Reply

ja thanks
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

ik heb nog een korte vraag: waar zit de zekering van de mitslampen voor?
Reply

zit die niet onder je dashboard bij de rest van de zekeringen?
swift niet meer
mx3 niet meer
nu 323 f
Reply

jup...achter een wit kappie zitten allemaal zekeringen.
links onder je dashboard.

ff op het dekseltje kijken welke voor de mistlamp is...FOG
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

yeahdevil heb ik ook eens een snelle vraag kunnen beantwoorden...
swift niet meer
mx3 niet meer
nu 323 f
Reply

VR Wrote:jup...achter een wit kappie zitten allemaal zekeringen.
links onder je dashboard.

ff op het dekseltje kijken welke voor de mistlamp is...FOG

heb een duitse uitvoering dus een bruin kastje. Had alleen nog geen zekering "FOG" kunnen vinden...
Reply

boemboem Wrote:
VR Wrote:jup...achter een wit kappie zitten allemaal zekeringen.
links onder je dashboard.

ff op het dekseltje kijken welke voor de mistlamp is...FOG

heb een duitse uitvoering dus een bruin kastje. Had alleen nog geen zekering "FOG" kunnen vinden...
'nebel' dan misschien?42
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

flauw39
swift niet meer
mx3 niet meer
nu 323 f
Reply

Iemand al interesse getoont in de voorbumper die Nasche te koop heeft staan?
Zie in het topic totaal geen reacties. Viel me op Tongue
Reply

Je moet toevallig maar net op zoek zijn en zin hebben om een bumper aan te schaffen zonder dat je hem gezien heb Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

Er staat toch een foto bij als ik me niet vergis?
Reply

vraag: waar in de swift kan ik reeds constante spanning vinden voor de aansluiting van Centrale Vergrendeling?
Reply

boemboem Wrote:vraag: waar in de swift kan ik reeds constante spanning vinden voor de aansluiting van Centrale Vergrendeling?
accu.. tenzij die een geschakelde spanning moet hebben, dan moet je ff her & der prikke met spanningzoekertje & ff op contact, contact uit
Reply

Devil-GTi Wrote:
boemboem Wrote:vraag: waar in de swift kan ik reeds constante spanning vinden voor de aansluiting van Centrale Vergrendeling?
accu.. tenzij die een geschakelde spanning moet hebben, dan moet je ff her & der prikke met spanningzoekertje & ff op contact, contact uit

ok. Kan ik hem evt ook "aan" de constante spanning van de radio hangen? of wordt dit teveel? weet niet hoeveel zo'n CVtje trekt

en ga sowieso al wat spelen met de multimeter. Er zitten al reeds pompjes in de deuren, weet alleen niet of deze nog werken en anders of ik de draden ervan kan houden (scheelt weer hoop geklooi bij de deur)
Reply

boemboem Wrote:
Devil-GTi Wrote:
boemboem Wrote:vraag: waar in de swift kan ik reeds constante spanning vinden voor de aansluiting van Centrale Vergrendeling?
accu.. tenzij die een geschakelde spanning moet hebben, dan moet je ff her & der prikke met spanningzoekertje & ff op contact, contact uit

ok. Kan ik hem evt ook "aan" de constante spanning van de radio hangen? of wordt dit teveel? weet niet hoeveel zo'n CVtje trekt

en ga sowieso al wat spelen met de multimeter. Er zitten al reeds pompjes in de deuren, weet alleen niet of deze nog werken en anders of ik de draden ervan kan houden (scheelt weer hoop geklooi bij de deur)
persoonlijk zou ik het niet bij mn radio weghalen aangezien de voeding best wel een pisdraadje is, & als die cv wel wat stroom vreet brand die zo door... tenzij je radio uitstaat42
Reply

Ik heb mijn alarm aangesloten op de voeding van het contactslot. Da's een goed dikke draad... (de middelste, en er zit er maar
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

ik heb het zelde CV systeem.
zit een draad aan die lang genoeg is om naar de accu door te verbinden...iig zo heb ik het39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

tis inmiddels gelukt. Nieuwe draad vanaf de accu, en mooie dikke zodat er nog ooit meer aan gehangen kan worden... ging vrij makkelijk vanaf motorgedeelte naar binnen, beter dan dat gedoe van de deur naar binnen Tongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.