Het stel een korte vraag topic
ik vindt dus ook niet anders op het internet.. eerst zei de dealer dat ik wel nieuwe banden nodig had en nadat ik niets heb laten doen stond het als adviespunt.
(ik ben best gierig42 )
Reply

Miss Cuore Wrote:ik vindt dus ook niet anders op het internet.. eerst zei de dealer dat ik wel nieuwe banden nodig had en nadat ik niets heb laten doen stond het als adviespunt.
(ik ben best gierig42 )

veiligheid is belangrijker dan gierigheid das maar een tip39
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

inderdaad, rijden met zo weinig profiel (zeker met nat wegdek) is niet echt verstandig...
Reply

vraagje, waarom kan je het "onderschrift" bij een topic-titel niet meer veranderen?? zou dat namelijk bij mijn wie-is-wie wel willen veranderen...

edit: zal voortaan eerst zelfs eens proberen... kan gewoon de titel veranderen, dan gaat dat "onderschrift" ook weg
Reply

jolandaswift Wrote:[quote=Miss Cuore]
ik vindt dus ook niet anders op het internet.. eerst zei de dealer dat ik wel nieuwe banden nodig had en nadat ik niets heb laten doen stond het als adviespunt.
(ik ben best gierig42 )

veiligheid is belangrijker dan gierigheid
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

Simpel... maak het extreem en de gemiddelde gierigaard (lees: Hollander) snapt wat je bedoeld...

Als je leeft kun je euro's verdienen om je auto veilig te houden...
* Setje bandjes: 400 euro...

Hou je die 400 euro's in je zak en je auto onveilig dan ben je op een gegeven moment de lul en dus v
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

[quote=The Force]
Simpel... maak het extreem en de gemiddelde gierigaard (lees: Hollander) snapt wat je bedoeld...

Als je leeft kun je euro's verdienen om je auto veilig te houden...
* Setje bandjes: 400 euro...

Hou je die 400 euro's in je zak en je auto onveilig dan ben je op een gegeven moment de lul en dus v
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

ik wil een nieuw S logo op mn motorkap.
zijn die los te bestellen bij de dealer en wat kosten ze?
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

en wat is de hoogte van het logo van de new swift?
(lijkt me ook wel wat maar is misschien wat te groot)
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

heb een vraag... hoe maken jullie de speakerbekabeling vast? heb deze namelijk niet onder de vloer van de auto door gelegd, maar langs de zijkant, maar nu moet deze onder het dashboard door naar de middenconsole...

ik denk zal wel lukken met ducktape, echter met dit warme weer ligt alles beneden :S
Reply

tie-wraps?
Reply

Tie wraps...
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

@VR: 9,52 ex btw. voor een Baleno logo.

@BoemBoem: Tie-wraps of bitumen, want daar heb ik ook het nodige van liggen.
Geen Suzuki meer.
Reply

tiewraps heb ik wel meer gebruikt, echter kon ik zo onder het dashboard iets vinden om het aan vast te maken... zitten er wel "bevestigingspunten"? zoja, wordt het keer tijd voor beter onderzoek als het geen 30+ graden is
Reply

RealManiac Wrote:@VR: 9,52 ex btw. voor een Baleno logo.
tnks, maar een baleno logo was geloof ik wat te groot en niet flexibel.
heb nu eentje van een 'gewone' swift bestald...maar die zijn wel een stukje duurderPuzzled
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

rowena wil gaan fotosjoppen.

welk programma kan ze daar het beste voor gebruiken?

we heben nu op de pc staan corel draw 7
en picasa
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

photoshop? Smile

weet niet hoe oud of jong rowena is, maar denk dat ze met bijv. Paint Shop Pro een goed te begrijpen programma heeft... picasa en corel draw heb ik nooit mee gewerkt
Reply

Adobe photoshop 6.5 39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

boemboem Wrote:photoshop? Smile

weet niet hoe oud of jong rowena is, maar denk dat ze met bijv. Paint Shop Pro een goed te begrijpen programma heeft... picasa en corel draw heb ik nooit mee gewerkt


rowena is 15,5
maar een beginnelingWink
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

Ik wil me kofferbak bekleden (dat lelijke mdf ziet er ook niet uit Tongue). Welke stof kan ik het beste pakken? Vind dat ze bij http://www.destoffenstunter.nl wel veel hebben, weet alleen niet wat ik hebben moet? Puzzled Moet gewoon een beetje van dat spul hebben wat vaker in kofferbakken gebruikt wordt Smile.

Gr Rein
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.