Het stel een korte vraag topic
Dat lijkt me zo opgemeten maar mijn mk3 staat niet thuis. Het lijkt me te doen. Achterbank en hoedenblank er uit en dat bankje eventueel iets schuin en iets kantelen. Bijrijdersstoel gelijk schuin naar voor. (die gaat niet heel ver maar moet genoeg zijn lijkt me).

en anders wordt het ramen open en dat ding op dak binden Wink Wink
39



Reply

Bijrijdersstoel platleggen dus naar achteren kantelen en dan de bank verdraaien diagonaal/schuin zodat die over de bijrijders gedeelte gaat. moet te doen zijn!Ik heb zo heel veel spullen in mijn sedan vervoerd en in de baleno station die over de 2 m waren.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Ik zit nog steeds met het idee om een MK6 stuur in mijn MK5 te zetten.

Werkt de airbag van een Swift MK6 stuur als je het hele stuur incl originele airbag in een MK5 zet? En voor de radioknoppen... heb je iets van een kabelboom nodig om die door te trekken?
Reply

Het zal werken,alleen moet je wel wat bedrading aanpassen, en ook om de stuurbediening te kunnen gebruiken zal je wat aanpassingen moeten doen. Ik heb een stuur uit een SX4 in mijn Baleno uit 2001, is door iemand anders gedaan dus ik weet het niet, aan stuur zal aan de achterkant ook iets moeten worden aangepast een inkeping aan het stuur worden gemaakt. Bij mij werkt de claxon niet zoals het moet, dus daar zal ik het aan moeten passen. Ga dat doen met momentary switches zodat die wel fatsoenlijk werkt Toen stuur pas ingebouwd was bij het draaien naar links of rechts bleef de claxon hangen waardoor je ineens een hoop ellende hebt..GETOETER dus.Denk er niet te licht over, want als er een Beun mee bezig is heb je ellende
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Jusus wat een verhaal.

Heb in diverse baleno’s een mk6 stuur gehad.
Naast het MK6 stuur en airbag heb je ook het stekkertje/snoertje wat achterin de Mk6 airbag gaat nodig.
Deze moet je solderen aan het snoertje van je MK5.
Bij de Baleno was de sleepring wel voorbereid met extra pinnetjes in de stekker, maar daar was niets op aangesloten.
Als je daar extra draden op krijgt en weet waar ze onder het dashboard uitkomen kun je met een adapter unit de stuurwielbediening op je radio aansluiten.

Claxon was bij mij geen probleem.
Hoefde ook niets aan het stuur aan te passen.
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

Fijn dat de airbag gewoon kan werken dan. Dat ga ik dat deze zomer maar eens aanpakken!
Reply

Beri, de afdapterunit is dat een soort interface? Ik wil namelijk mijn navi stuurbediend hebben,muziek ed, op de unit zitten 2 draden en draden van bediening op stuur zitten ook 2 draden. Moet dan 1 van de draden aan de massa? Of heb ik alsnog een universele interfacemodule nodig?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

(13-04-2018, 11:34)Leibniz Wrote: Beri, de afdapterunit is dat een soort interface? Ik wil namelijk mijn navi stuurbediend hebben,muziek ed, op de unit zitten 2 draden en draden van bediening op stuur zitten ook 2 draden. Moet dan 1 van de draden aan de massa? Of heb ik alsnog een universele interfacemodule nodig?

Volgens mij moet je zo'n adapter hebben voor de stuurwielbediening:
https://www.concept-s.nl/alle-producten/...olead.html

(en dan nog de lead naar je specifieke radio(/navi)

Nog een ander vraagie, heeft iemand ervaring met de Prewoodec interieursets? Bijvoorbeeld deze:

https://www.winparts.nl/interieur-bekled...71137.html
Reply

Had ik op de swift zitten, maar nee zijn gewoon van die plakdingen.Beter zou ik zeggen kunststof primer erop en spuiten. Ik was toen 200 gulden kwijt en achteraf veel te veel voor wat het was, viel me erg tegen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

(02-05-2018, 14:20)Leibniz Wrote: Had ik op de swift zitten, maar nee zijn gewoon van die plakdingen.Beter zou ik zeggen kunststof primer erop en spuiten. Ik was toen 200 gulden kwijt en achteraf veel te veel voor wat het was, viel me erg tegen.

Was er al bang voor. Thanks!
Reply

niet meer nodig
Reply

Een veerpootbrug voor een Baleno 1.8 is een lastig verhaal las ik he? Had de zoekfunctie even gebruikt. Iemand enig idee of het via Ebay of Ali kan? Hoe heet zo'n ding in het Engels eigenlijk? 34
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

(05-07-2018, 09:42)Nothingmatters Wrote: Een veerpootbrug voor een Baleno 1.8 is een lastig verhaal las ik he? Had de zoekfunctie even gebruikt. Iemand enig idee of het via Ebay of Ali kan? Hoe heet zo'n ding in het Engels eigenlijk? 34

Ik had er eentje op mijn bal en ik had nog een reserve ook toen. Er zijn er best veel in de omloop weet ik.
http://carphotos.cardomain.com/images/00..._large.jpg

In het engels is het een Strut bar.
Reply

'had' betekent dus dat je ze niet meer hebt? Tongue

Ik hou me aanbevolen mocht iemand er een hebben!
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

We hebben die dingen toen toch laten maken?!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Is de J18a van voor de facelift identiek aan die van na de facelift?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

Ja
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

Dus ik kan gewoon een compleet inlaatspuitstuk overzetten inclusief alle sensoren?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

Dat wel, alleen is het latere model gevoeliger. Deze heeft er moeite mee als je bijvoorbeeld de EGR afsluit. Ik denk echter dat dat in de computer zit, niet in de sensoren zelf.
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

Fenk Joe Smile
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.