Het stel een korte vraag topic
Gelukkig bestaat dit geweldige forum, met de net zo geweldige zoekfunctie rechtsbovenin;

http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...p?tid=7392
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Als het klopt wat nox6 in dat topic zegt, namelijk dat de tank is afgesloten voor overdruk, waarom zit er dan een koolstoffilter op? De lucht filteren die de tank in moet kunnen lijkt me nogal overbodig namelijk. Wellicht is de tank tot een bepaalde druk afgesloten voor overdruk, en worden de gassen geloosd via dat filter als de druk in de tank te hoog wordt?
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

Zal morgen nog is kijken onder m'n zeiknatte motorkap en hier ff Edit plaatsen, maar zover ik weet zit onder die filter (Op tekening --> Body) een slangetje dat gaat nergens heen.
Dus ik ga ervan uit dat het inderdaad tot een bepaalde druk is.
Bij mij sist de boel ook als een gek, ondanks dat filtertje.
Ga er ook echt niet met mijn neus boven hangen om te ruiken Tongue Ben al verkouden dus ruik niks 34

Edit:
En zoals ik al vermoede;
Slangetje van (Body) gaat nergens heen en zit een soort van gaasje op bij het einde zoals je bij lucht techniek ook hebt zodat de lucht op gespreide manier weg kan vloeien.
Reply

Welke sleutel ding heb ik nodig om de bak olie te controleren en bij te vullen?
en kan je ook bijvullen via de tellerbak kabel daar los halen?
Reply

(22-10-2017, 21:25)0utsider Wrote: Welke sleutel ding heb ik nodig om de bak olie te controleren en bij te vullen?
en kan je ook bijvullen via de tellerbak kabel daar los halen?

Zoekfunctie :p, vakje rechtsboven
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Aan de oude garde. Ik heb ooit een topic gelezen van iemand die een eigen ECU probeerde te maken, maar was halverwege gestopt. Volgens mij was het ook degene die een teller heeft aangepast (uniek en heel mooi, ja die teller). Weet iemand waar die topic is?

edit1: Dit is die teller trouwens.

[Image: PICT0008.JPG]

edit2: Ok, de maker van die teller is dus sebaszz, maar die is dus niet degene die ik zoek.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

De jongens die met turbo's/compressors enzo gespeeld hebben neem ik aan.
Dimi en Ice, Blaasbeest, Rubberburner, Sebaszz, Vloerdwijl, RVengineering, Nox6, SpeedswiftMarky, aRandy, MauriceEVO, swift263 kan ik me zo voor de geest halen.
Reply

(07-11-2017, 09:43)Mafkikker Wrote: De jongens die met turbo's/compressors enzo gespeeld hebben neem ik aan.
Dimi en Ice, Blaasbeest, Rubberburner, Sebaszz, Vloerdwijl, RVengineering, Nox6, SpeedswiftMarky, aRandy, MauriceEVO, swift263 kan ik me zo voor de geest halen.

Devil-GTi
Reply

Mafkikker, de meeste namen komen mij bekend voor. Ik heb dan ook voor de zekerheid naar gekeken. Alleen degene zit er niet tussen.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

Je hebt weleens kans dat dat dan nog op het oude forum is geweest, of heb je daar niet gezeten?
Reply

Sorry, was op korte vakantie. Kun je nog bij het oude forum komen?
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

Nou vrienden ik kwam laatst op het idee om aan de binnenkant van de dorpels met motor olie in te smeren. Ik heb wel gelezen dat dit gedaan word op de onderkant met een kwast maar nooit van binnen waar juist roest begint en waar plaatjes overheen gelast word roest het vanbinnen gewoon door.
Reply

Dan had je beter een ander goedje gehaald Mike Sanders is een vet die je verwarmt en dan in holle ruimtes spuit blijft daarin zitten en is zeer goed tegen roest, Stiftung Warentest heeft het ooit getest, die van ons Consumentenbond zijn prutsers. Het kwam als allerbest goedje tegen roest. Een ander spul dat goed is is owatrol!
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Het was eigelijk de bedoeling om het zo goedkoop mogelijk te doen want het geld is op en ik heb nog wel een beetje olie staan.
van vet weet ik niet als het hard word dan kan het afbreken enzo. Puzzled
Reply

Het breekt niet af ,zoek het eens op youtube of google,zijn best veel artikelen over, als je duits kent zoek het met duitse termen. Het blijft vettig, wordt verwarmd in frituurpan of een ketel en dan mbv compressor in holle ruimtes gespoten.Is niet zo even te doen in je eentje, vrij messy. Niet beledigend bedoeld maar de oude swiftjes willen gewoon roesten, houd je niet tegen helaas of je moet hem laten verzinken en dat zijn ze juist niet waard qua geld of je moet er een hebben van puur platina Biggrin
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

verzinken..idd oor 99,99% niet waard tenzij je echt een toppertje van een swift gti hebt heheWink maar dan nog moet de hele auto daarna nog perfect en met oog voor elk detail in elkaar gezet worden en daar gaat het dan ook vaak fout.
39



Reply

ik was toch niet meer van plan deze te restaureren want er zitten gewoon te veel kleine plekken op, maar wil ze wel goedkoop zo lang mogelijk kunnen gebruiken.
(ik de toekomst koop ik gewoon een die altijd binnen heeft gestaan en in top staat en dan restaureren en verzinken enzo )
Reply

Outsider, een swift is een gebruiksautootje,die gaat men niet gauw in verwarmde garage zetten, tenminste oudere types. Ik zou er zelf een katten slaapplek van makenBiggrin
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Maar er zijn 'outsiders' die dat wel doen, omdat ze dat graag willen, Leibniz.

Mensen doen nu eenmaal wat ze zelf willen, niet alleen de dingen die anderen ook doenIdea
Reply

het blijft dan ook lief hebbers auto Tongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.