Het stel een korte vraag topic
pcv klep die zit toch op het kleppen deksel?
Reply

Ja midden bovenzijde
39



Reply

Rijden zonder bumpers, mag dat? Het gaat dan om mijn mk1. Ik zie vaak genoeg mk1 golfjes rijden zonder bumper. De bumpers zullen er uiteindelijk wel weer op gaan, maar dan heb ik mooi de tijd om ze op te knappen.

Voorbeeld:
[Image: HPIM0110.JPG]
Reply

Zonder uitstekende of scherpe delen mag t gewoon, zolang de verplichte verlichting en nummerplaten er maar op zitten!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Ik wil voor de Alto eigenlijk een plaat met het jaartal OP de normale kentekenplaat vastzetten.

Ik zag op de JCS dat Paul een kentekenplaat met zuignappen heeft. Zou dat ook werken om een plaat op een andere plaat te zetten, of heeft iemand daar een ander handig idee voor? En waar zijn die dingen te krijgen?
Reply

Je hebt voor aanhangers van die haken met veren er in. Dan kan je makkelijk snel een plaat wisselen (of er voor zetten)
Reply

heeft er iemand van jullie een Suzuki Scan tool?
Reply

(11-07-2017, 20:55)Niels94Spirit Wrote: heeft er iemand van jullie een Suzuki Scan tool?

Voor het aftellen van je timing? Is niet nodig, gewoon op de ouderwetse manier afstellen. Heb je het werkplaatshandboek? Daar staat ook een alternatief in voor als je die tool niet hebt.

De meeste suzuki dealers hebben die dingen zelfs niet namelijk Wink
Reply

(12-07-2017, 08:20)Pauluzz Wrote: Voor het aftellen van je timing? Is niet nodig, gewoon op de ouderwetse manier afstellen. Heb je het werkplaatshandboek? Daar staat ook een alternatief in voor als je die tool niet hebt.

De meeste suzuki dealers hebben die dingen zelfs niet namelijk Wink

nope,vroeg me vooral af hoe duur dat ding was.
+ iets met een kapotte startonderbreker en niet in staat zijn om de auto naar de dealer te brengen.
Reply

ik heb nog een vraag weer.
misschien ga ik de polo verkopen en een oude alto kopen maar roesten deze ook net zo veel als de swifts?
Reply

Hoe oud bedoel je?
De mk1's (1981-1985) vallen wel mee, let vooral op bij de bevestiging van de bladveer aan de dorpel en de vloer vlak voor de achterbank.
De mk2's (1986-1996) heb ik niet zo veel ervaring mee
De mk3's (1995-2002) roesten net zo hard of zelfs harder dan Swifts uit die tijd. Een goede mk3 is zeldzaam
Reply

ik snap het al. het is allemaal net zon een drama. en al helemaal in de winter met zout
Reply

Heeft mijn Baleno 2 v-snaren? Zitten airco en stuurbekrachtiging bij elkaar en dynamo en waterpomp bij elkaar?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

Nee, volgens mij is dat er slechts een.
Wel een hele lange.
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

(26-07-2017, 20:28)Nothingmatters Wrote: Heeft mijn Baleno 2 v-snaren? Zitten airco en stuurbekrachtiging bij elkaar en dynamo en waterpomp bij elkaar?

je hebt 1 multiriem: stuurpomp, waterpomp, dynamo en airco compressor
Reply

Thanks Smile
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

Passen nokkenassen van een mk2 of mk3 gti ook in een mk1 gti?
Reply

(06-08-2017, 16:11)Mitch Wrote: Passen nokkenassen van een mk2 of mk3 gti ook in een mk1 gti?

Ja, enkel de nokastandwielen niet
Reply

[quote='Zou dat ook werken om een plaat op een andere plaat te zetten, of heeft iemand daar een ander handig idee voor? En waar zijn die dingen te krijgen?
[/quote]

Ik gebruik magneten uit een oude harddisk die ik plak op bv alu schalen om schroefjes ed niet kwijt te raken. Deze neodynium magneten zijn erg sterk dus blijft je kentekenplaat goed zitten wel even erop lijmen met 2 componenten lijm
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Wat betekent dit rode lampje: (!)

Die gaat branden als ik bij nat weer iets harder door een bocht ga.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.