Het stel een korte vraag topic
Gewoon rijden tot het doorscheurd en dan voor 200 euro n nieuwe ruit zetten
Reply

of je sluit een verzekering af met ruitschade dekking, koste mij maar 3,27 per maand meer 37

Sterker nog, mn mk1 is wa+ verzekerd (tegen ruitschade, diefstal, etcetc) voor 33 euro per maand Wink
Reply

Dat vind ik best veel.
Mijn Samurai is voor 10,45 euro wa+ oldtimer verzekerd devil
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

ja maar dan moet je een 2 autos hebben :p
Reply

Weet iemand hoe je de bevestigings-noppen van het tapijt van een Alto Mk1 los krijgt (zonder ze te slopen)? Ik heb het over deze dingen:

Binnen:
[Image: dljqyc.jpg]

Buiten:
[Image: 2ef7w9z.jpg]
Reply

volgens mij kan je ze los draaien van elkaar. Zoiets als dit:

[Image: 856893_AB_00_FB.EPS.jpg]
Reply

Volgens mij gewoon druk knoppen zoals op een jas.
Maar....bij mij gingen ze allemaal kapot34
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

(22-03-2017, 18:05)VR Wrote: Volgens mij gewoon druk knoppen zoals op een jas.
Maar....bij mij gingen ze allemaal kapot34

Kapot maken is niet erg als je ook nieuwe drukkers hebt. Heb je die ergens kunnen vinden?
Reply

Kent iemand deze hier,

https://link.marktplaats.nl/m1145928833

R.
Even a white rose has a black shadow.


Reply

(09-03-2017, 14:10)Schaapie Wrote: Ik heb ook geen problemen met het fixen van dat sterretje. Ik vraag gewoon of er iemand is die daar het beste adres voor weet.
Ik geef namelijk liever 20eu uit aan leuke dingen dan dat ik 20 euro teveel betaal voor het laten fixen van een sterretje, maar dat geldt blijkbaar niet voor iedereen...

hallo heel toevallig had ik dat ook laatst voor 4 euro is het gemaakt 3939393939
Reply

Nog even over die drukknopen van de vloermatten van een MK1 Alto, dat zijn inderdaad drukknopen en die roesten allemaal vast. Je kan ze loskrijgen door onder de mat met een zijkniptang de drukknoop open te knippen (de 2 helften open zoals het normaal ook hoort) Dan de roest er af halen en het werkt weer zoals het hoort.
Reply

Ff een vraag: De Baleno heeft een kapotte dynamo. Vh weekend heb ik mijn (yellowtop) accu helemaal volgeladen. Hoeveel kilometer kan ik met een volle accu rijden? Uiteraard doe ik alles, maar dan ook alles uit. Zoveel mogelijk remmen op de motor en (indien verantwoord) geen gebruik van knipperlichten.
Ik moet 20km afleggen, ga ik dat redden?
Reply

ik zou als ik uw was een reserve accu meenemen
Reply

Zonder hort of stoot gered. Zat ook nog te denken, mn auto heeft wel vaker 2 uur lang muziek gespeelt zonder dat de motor liep. Dat trekt wel wat meer stroom dan de ontsteking en ecu.
Reply

Yellow top deep cycle accu trekt dat wel, de standaard accu niet.
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

Ik heb nog een vraag om de kleppen te stellen moet je het op tdc zetten maar moet je hiervoor de kappen en de riemen er af halen enzo?
Reply

Nee
Reply

T zal wel raar zijn om te vragen, maar een geremde caravan van 750 kg achter een swift 1,3 '98 60 pk, is dat te doen? Het gaat er niet om dat ik luxe wil rijden, ik wil naar het Zwarte woud en de Pyreneeën vooral vermijden.
Misschien do's en don'ts?
Auto voor de zomercheck sturen?
Als jullie denken dat het knettergek is hoor ik het graag.
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

Wat dacht je van een don't... klein stukkie in NL zou misschien nog haalbaar zijn, de wegen zijn hier goed. Maar lange afstanden, grote don't
Reply

haha ik zou het zelf gewoon proberen, maar ik heb geen trekhaak en geen caravan TongueTongue
anders moet je gewoon terug schakelen naar een andere versnelling en meer toeren maken met de motor 37
maar je moet wel niet te veel trekken want anders dan mag dat niet van de politie en dan worden ze boos en mag je betalen als ze het wegen. Thumbsdown
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.