Project SwiftuS (update05-07-2011 nu met foto's)
als het eindresultaat maar goed is toch?

het is vervelend, maar toch..

ik vind het toch erg mooie plannen allemaal.. ik ben zeer benieuwd,..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

eyyy het begint toch al wat te worden, wat maakt die ene maand langer dan uit gewoon rustig aan dan is het teminste goed
Reply

hoe gaat het ermee??
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

zit een mooie lijn in de zijkant van de auto, is de auto alleen echt zo dik in plamuur gezet?
Reply

Zat ook al te kijken.... dalijk gooi je je deur een keer dicht, legt alles eraf...

Grtz Ramon
Reply

nouja, dan kan je het spul wel weer vastkittenTongue
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

nope valt wel mee de grote "gaten en kuilen" zijn allemaal toegelast met strippen metaal en daarna dun over geplamuurd eerst met glasvezel en vervolgens met soft plamuur mijn dikste laag glasvezel is ongeveer 6mm en soft 2 dus dat valt wel mee en ja ik weet het metaal weegt lood maar plamuur is ook niet ligt.
http://gtracer.net/profiles/markluitjes
Check out my carlot at GTRacer
Reply

hey ziet der goed uit man!! hoe staat het er nu voor? tijdje ... gehoord....
Reply

Klopt omdat het ook niet heel erg snel vooruit gaat de deur aan de bestuurderskant staat inmiddels in de grond en dat is wel netjes geworden heel ander gezicht als met al die kleurtjes verder ben ik nog een paar dingetjes aan het regelen maar dat vertel ik niet totdat het zeker is.

Het enige wat ik nu kan doen is hopen dat hij een keer vaart gaat maken en dat ik de auto op kan gaan bouwen.
http://gtracer.net/profiles/markluitjes
Check out my carlot at GTRacer
Reply

wel een beetje een rare werkwijze 1 deur in de spuitplamuur en de rest dan weer niet? kon die andere deur toch ook wel neem ik aan?

of is de halve auto nog niet klaar wat je nog gaat veranderen? voordat het in de spuitplamuur kan?
Reply

Jawel maar hij werkt per kant hij doet eerst de hele bestuurderskant en gaat dan via de voorkant naar de passagierskant en als laatste de achterkant vindt hij handiger werken dus de pas. deur was nog niet af geplamuurd
http://gtracer.net/profiles/markluitjes
Check out my carlot at GTRacer
Reply

Heb dit hele topic doorgelezen en het is echt een waanzinnige auto zeg4545
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat39
Swift GTI
[Image: onderschrift.jpg]
Reply

Helaas mensen nog steeds weinig voortgang als er weer wat gebeurt zijn jullie echt de eerste die het horen
http://gtracer.net/profiles/markluitjes
Check out my carlot at GTRacer
Reply

1 maand later?
Reply

Het is al meer dan een maand later hoor.
Gewoon even rustig afwachten, zoals swiftus hierboven al aangeeft is zijn spuiter niet een van de snelste.
Dus als er nieuws is komt dat (ooit) vanzelf wel Biggrin
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

ben benieuwd.

die spuiter is wel erg secuur misschien doet hij per vierkante millimeter. iig goed werk en mooie auto Drewl
Reply

WireWess Wrote:Het is al meer dan een maand later hoor.
Gewoon even rustig afwachten, zoals swiftus hierboven al aangeeft is zijn spuiter niet een van de snelste.
Dus als er nieuws is komt dat (ooit) vanzelf wel Biggrin

ik d8 dat mijn spuiter traag was haha maar dit is nog een bekkie erger ben benieuwd naar het eind
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

JerryR Wrote:
WireWess Wrote:Het is al meer dan een maand later hoor.
Gewoon even rustig afwachten, zoals swiftus hierboven al aangeeft is zijn spuiter niet een van de snelste.
Dus als er nieuws is komt dat (ooit) vanzelf wel Biggrin

ik d8 dat mijn spuiter traag was haha maar dit is nog een bekkie erger ben benieuwd naar het eind

Klinkt bekend Jer,
Net als mijn spuiter, hij staat nog steeds bij hem.
Reply

junior Maffia Wrote:
JerryR Wrote:
WireWess Wrote:Het is al meer dan een maand later hoor.
Gewoon even rustig afwachten, zoals swiftus hierboven al aangeeft is zijn spuiter niet een van de snelste.
Dus als er nieuws is komt dat (ooit) vanzelf wel Biggrin

ik d8 dat mijn spuiter traag was haha maar dit is nog een bekkie erger ben benieuwd naar het eind

Klinkt bekend Jer,
Net als mijn spuiter, hij staat nog steeds bij hem.


en hij had zo weinig werk?
maar wel lekker goedkoop Wink
mijne gaat na jouwe begin feb
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

En hoe is het met dit project inmiddels?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.