Cotjuh Going Aussie swiffer (Weer een Update :D)
#21
Zoooo weer f n update..

ik ben bezig geweest met een led projectje zoals bij sommige bekend zal voorkomen..
Het zijn 3 plexiglas staven met leds erin. Deze komen in mijn voorbumper.
En jah idd JerryR heeft dit ook en was er idd eerder mee.. Maar het is mijn idee Tongue

Hij heeft die staven via mij namelijk.. alleen duurde het zo lang voordat ik mijn bumpers kreeg hij had gevraagd of hij ze er al in mocht doen Wink

hier de foto van de eerste staaf klaar:

[Image: led1.JPG]

[Image: led2.JPG]

en ik heb vandaag alweer zitten zagen in mijn achterbumper Biggrin
maar ben ook alweer bezig dat zelfde gat dicht te maken Wink 39

[Image: 8r10.JPG]

[Image: 8r11.JPG]
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#22
neg even een updatejuh..
Ik heb een Intercooler op het oog die binnenkort waarschijnlijk de mijne is Biggrin

Dit is een van de weinige ic's die mooi 8er mijn bumpert past en ik zag hem op MP.
In de toekomst gaat deze ook zeer .... Functie krijgen devil

[Image: ic1.JPG]

[Image: ic2.JPG]

more 2 come soon
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#23
lekker hoor, veel succes met de vorderingen...39

p.s die intercooler mag er natuurlijk pas op als ie werkend is......Wink
Reply

#24
Quote:Originally posted by sebaszz
p.s die intercooler mag er natuurlijk pas op als ie werkend is......Wink

Whaha LOL .. eigenlijk wel maar denk dat t wel mega bruut staat met deze bumper Biggrin
Dus denk dat ik hem er gewoon vast tussen prop devil 37

Maar heb over een tijdje.. als de buitenkant idd klaar is wel een beetje assistentie nodig denk ik 42
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#25
ik vind het wannebe 42

veel succes iig Wink
Reply

#26
is t miss ook wel.. maar die turbo komt er echt wel..

weet ook nog niet .... of ie er meteen in gaat.. kans dat ie beschadigd voordat ie gebruikt is, is ook groot... en dat zou zonde zijn
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#27
Die LED staven, gewoon links en rechts een LEDje die naar elkaar schijnen? Best een leuk idee, geeft het ook een goede gloed op de straat?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#28
ik heb er 3 aan beide kanten.. JerryR heeft ze met aan elke kant 1.. en dat is iets minder fel uiteraard..

ik heb nog geen idee hoe het is als het onder de auto zit omdat jerry het NOGSTEEDS NIET heeft gerepareert Tongue
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#29
sjoow.. ben er nog mee bezig maar hier vast wat picsies van me voorbump Wink

[Image: vb7.JPG]

[Image: vb8.JPG]

gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#30
begint echt ergens op te lijken !
Reply

#31
YO , je bent lekker bezig geweest zie ik!
Ziet er iig al errug goed uit! Ben ... beniewd hoe het eruit ziet als het af is!
Maar houd ons wel op de hoogte he 42
suxes
Swift verkocht!
Reply

#32
Kweenie hoor Coos, maar als ik zo naar die laatste foto kijk, zie ik dat Robijntje je echt zwaar uit zit te lachen daar bovenop die bankdevil
Reply

#33
Quote:Originally posted by Mafkikker
Kweenie hoor Coos, maar als ik zo naar die laatste foto kijk, zie ik dat Robijntje je echt zwaar uit zit te lachen daar bovenop die bankdevil

doet al sinds ik het hele spul binnen heb.. maar .. maar tot t hele spul klaar is ..
kijkuh of ie dan nog lacht Tongue devil
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#34
Gaat errug lekker worden Remco!!39 Sterker nog dat is die alTongue45 Komt nog een 3e buis zo te zien?Tongue

En lekkere intecooler zegDrewl Al zou ik persoonlijk ook wachten met monteren in de bumper... Hooguit alvast wat ophang beugeltjes oid voor maken, zodat je na het spuiten iig niet weer aan de gang moet gaan met de bumper om hem op te hangenWink
Reply

#35
zoo weer n paar picsies het gat van de 8erbumper is bijna opgevuld:

[Image: 8r12.JPG]

[Image: 8r13.JPG]

verder is de intercooler voor me neus weg gekaapt omdat die gozer mn meel later had gelezen, dan het telefoontje wat hij had gehad..
Die jongen heeft m dus gekocht..
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#36
jammer van de intercooler, maar verder ziet het er al aardig vet uit man! gaat goed zo!
Reply

#37
je kan natuurlijk ook een oliekoeler ervoor maken heeft tenminste nog nut Wink probleem is wel dat je een behoorlijk grote moet hebben om dat gat mooi op te vullen ik heb er laatst 1 besteld van 25mm bij 20mm en die is al aan de grote kant maar goed het doet natuurlijk wel meer als een (nog)niet aangesloten intercooler

Verder mooi project ik houd wel van pogingen om een beetje orgineel te zijn Wink 39
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#38
Gaat errug netjes worden Remco39 Jammer van de intecoolerCry

Quote:Originally posted by X-shield
je kan natuurlijk ook een oliekoeler ervoor maken heeft tenminste nog nut Wink probleem is wel dat je een behoorlijk grote moet hebben om dat gat mooi op te vullen ik heb er laatst 1 besteld van 25mm bij 20mm en die is al aan de grote kant maar goed het doet natuurlijk wel meer als een (nog)niet aangesloten intercooler

Verder mooi project ik houd wel van pogingen om een beetje orgineel te zijn Wink 39
Of een chrome radiateurTongue
Reply

#39
Ziet er goed uit Remco! 39
Maarre... ben het met Randy eens. Ik zou daar inderdaad geen intercooler plaatsen zonder turbo, maar een mooie grote oliekoeler. Staat leuk en heeft nog effect ook. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#40
heb ook niet gezegd dat ik m zou plaatsen Wink ik zat erover te denken..

Anyway.. zijn er oliekoelers van 80cm breed en 20 cm hoog..
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.