Project MK6 (nieuwe grilletjes gemonteerd pag. 2)
#41
inderdaad echt zielig, heb je geloof ik al 2 keer gevraagd waar je Summit kan bestellen. Niet reageren en dan eerst zelf met de spullen aan komen zetten zo kan ik ook elke keer de primeur hebben natuurlijk. Maargoed blijkbaar is niet iedereen zo behulpzaam. Weleens over nagedacht dat meer MK6 rijders in bepaalde producten geinteresseerd zijn, waardoor groepskopen te realiseren zijn en dus drukking van de verzend- of aanschafkosten?
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#42
hey peoples cchhiiiilllll...

geen stress over dat soort dingen hoor... ik kan dat best begrijpen..

Hij is er zelf ook 8eraan gegaan.. ook al is t niet erg netjes om niet te reageren op MSN id Puzzled
Das dan weer jammer..

Anyway.. het ziet er goed uit 39
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#43
Wat een reacties weer !!!

Ik hoef (vaak) geen groepsaankopen e.d. te hebben, want ik zit wel in de positie dat ik de dingen wel voor een leuke prijs krijg.

Wat betreft de Summit delen, die zijn op transport, dus komen binnenkort wel in Nederland aan. Summit kan vrijwel elk goed tuningbedrijf wel krijgen in Nederland.

Misschien heb ik straks nog wel een leuke groepsaankoop wat betreft de achterlichten (of zei ik nu iets wat ik hierboven ook bedoeldeWink )

Oh en primeurs .... ik ben al een aantal auto's verder dat ik primeurs moest hebben op mijn auto. Zzzz
Reply

#44
En nu graag geen gemauw meer in mijn topic!


Ik spreek Nick ook wel es op msn, maar meestal is hij gewoon onbereikbaar! terwijl ik vaak dingen samen met hem bespreek/overleg/enz enz

Verder van die Summit dingen weet ik niks, heb ik nu ook nog geen interesse in want die dingen zijn vrij nutteloos mits je het goed aanpakt met een schroefsetje! Tongue

Verder die achterlampen is gewoon een leuk hebbedingetje erbij via Nick omdat deze 2 proefsetjes (of iets in die richting...weet het nog niet precies omdat ik em ook nog niet op msn heb gesproken Tongue) krijgt!

En dan nog...laat Nick lekker zijn primeurs hebben! Kunnen wij alleen maar van profiteren door eerst zijn ervaringen af te wachten, hij heeft er over het algemeen ook wel wat meer kijk op dan ons want hij zit natuurlijk helemaal in die branche en weet alle dingen als eerste. Jij hebt toch ook zo'n je primeurtje met je K&N kitje terwijl ik dat bedrijf waarschijnlijk al veel eerder benaderd had! Tongue

[Image: autootje.jpg]
Reply

#45
nou nou wat een sfeertje hiero onder de mk6 rijders....

maar elkaar een handje helpen waar het kan ????
zou wel mooi zijn, tenminste als er iemand iets wilde weten hoe of wat voor de baleno ...geen punt hier heb je de url of dit is het adres..en ookal zit je bij het vuur is meby wel fijn om ook aan andere te denken, die messchien ook datgeen willen hebben.
we zijn namelijk nog steed een club.
en anders moet je je aankopen en verdere verbouwingen aan je swift hier niet posten.

want dan weet je dat je dit kan krijgen.
houdoe en bedankt!!!!!

http://gtracer.net/profiles/alfaracer
Reply

#46
Quote:Originally posted by Raampje
Verder die achterlampen is gewoon een leuk hebbedingetje erbij via Nick omdat deze 2 proefsetjes (of iets in die richting...weet het nog niet precies omdat ik em ook nog niet op msn heb gesproken Tongue) krijgt!

ow... Drewl ben wel benieuwd welke dat zijn.
ben ook aan het rondkijken, maar wil t toch graag eerst op een foto of in het eggie zien... gemonteerd, want alleen de achterlamp op een foto zegt mij niet zo veel.
Van mij mogen jullie de primeur hebben, als je ook ff een fotootje er van plaatst 39
Wink
Reply

#47
Wat wordt er weer van een mug een olifant gemaakt Unhappy

Raampje en ik waren gewoon wat aan het kloten, maar voor de rest houden we niks geheim. Wat maakt mij het nu uit of iemand anders het ook wil hebben of toevallig eerder heeft. Het is toch mijn auto, ik bouw hem zoals ik het wil.

Reply

#48
het gaat er niet om wie het eerder heeft het is meer dat het leuk en aantrekkelijk zou zijn voor sommige dingen aan te kunnen schaffen in een meerdere hoeveelheid zodat het voor de mensen die wat minder dicht bij het vuur zitten ook afentoe een meevaller hebben...

meer is het niet .....en juist als mk6 rijders onder elkaar...probeer je neem ik aan zoveel mogelijk ideeen uit te wisselen.??
houdoe en bedankt!!!!!

http://gtracer.net/profiles/alfaracer
Reply

#49
Quote:Originally posted by bacardibal
nou nou wat een sfeertje hiero onder de mk6 rijders....

maar elkaar een handje helpen waar het kan ????
zou wel mooi zijn, tenminste als er iemand iets wilde weten hoe of wat voor de baleno ...geen punt hier heb je de url of dit is het adres..en ookal zit je bij het vuur is meby wel fijn om ook aan andere te denken, die messchien ook datgeen willen hebben.
we zijn namelijk nog steed een club.
en anders moet je je aankopen en verdere verbouwingen aan je swift hier niet posten.

want dan weet je dat je dit kan krijgen.

Quote:Originally posted by bacardibal
het gaat er niet om wie het eerder heeft het is meer dat het leuk en aantrekkelijk zou zijn voor sommige dingen aan te kunnen schaffen in een meerdere hoeveelheid zodat het voor de mensen die wat minder dicht bij het vuur zitten ook afentoe een meevaller hebben...

meer is het niet .....en juist als mk6 rijders onder elkaar...probeer je neem ik aan zoveel mogelijk ideeen uit te wisselen.??

Juist! beter had ik het niet kunnen verwoorden, het maakt mij verders ook niks uit dat iemand wat als eerste (of eerder) heeft dan ik, maar als de informatie gevraagd wordt hoe er aan te geraken, verwacht ik die gewoon te krijgen binnen een club. Zoniet dan hebben degene die dit soort informatie niet kwijt willen te weinig clubgevoel vind ik! En zoals bacardibal al zei, als je hier info/foto's van de uitbouw van je wagen plaatst kan je natuurlijk altijd vragen verwachten waar bepaalde producten te krijgen zijn!
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#50
Hmmm lekker gezellige boel hier Puzzled
Reply

#51
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Hmmm lekker gezellige boel hier Puzzled
inderdaad, laten we gewoon weer ontopic verder gaan, en respecteer ieder zen uitsprakenIdea


Streetrides Member
Reply

#52
Quote:Originally posted by MikeConcept-S
Quote:Originally posted by bacardibal
nou nou wat een sfeertje hiero onder de mk6 rijders....

maar elkaar een handje helpen waar het kan ????
zou wel mooi zijn, tenminste als er iemand iets wilde weten hoe of wat voor de baleno ...geen punt hier heb je de url of dit is het adres..en ookal zit je bij het vuur is meby wel fijn om ook aan andere te denken, die messchien ook datgeen willen hebben.
we zijn namelijk nog steed een club.
en anders moet je je aankopen en verdere verbouwingen aan je swift hier niet posten.

want dan weet je dat je dit kan krijgen.

Quote:Originally posted by bacardibal
het gaat er niet om wie het eerder heeft het is meer dat het leuk en aantrekkelijk zou zijn voor sommige dingen aan te kunnen schaffen in een meerdere hoeveelheid zodat het voor de mensen die wat minder dicht bij het vuur zitten ook afentoe een meevaller hebben...

meer is het niet .....en juist als mk6 rijders onder elkaar...probeer je neem ik aan zoveel mogelijk ideeen uit te wisselen.??

Juist! beter had ik het niet kunnen verwoorden, het maakt mij verders ook niks uit dat iemand wat als eerste (of eerder) heeft dan ik, maar als de informatie gevraagd wordt hoe er aan te geraken, verwacht ik die gewoon te krijgen binnen een club. Zoniet dan hebben degene die dit soort informatie niet kwijt willen te weinig clubgevoel vind ik! En zoals bacardibal al zei, als je hier info/foto's van de uitbouw van je wagen plaatst kan je natuurlijk altijd vragen verwachten waar bepaalde producten te krijgen zijn!
Jullie hebben allemaal gelijk!

Maar moet wel zeggen......ik vind persoonlijk dat er vanuit jullie (mk6-rijders) vaak geen jofele opmerkingen komen, altijd wel een op- of aanmerking! maar ik hou er over op want we zijn inmiddels 2 pagina's verder met alleen gezever!
[Image: autootje.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.