Suzisport voorlip (Waarschijnlijk te krijgen op de sloop Almere)
#21
t is dat het zo ver weg staat maar anders had ik de hele auto wel gekocht... zit genoeg leuk spul op en je kan hem zo weer rijdend maken.
Reply

#22
Quote:
Snappie:
www.goudengids.nl?
Ojah, goeieIdea
& gevonden ook nog
mijn dank is groot, btw waren dit teller platen die verder gingen dan 220kmh & 9000 toeren?
Reply

#23
nee, 220km/u en 9000 toeren..maar wel wit van Birba...met blauwe verlichting....
Reply

#24
Ik wil gerust de onderdelen er af halen die jullie allemaal willen hebben en desnoods wil ik ook wel de hele swift halen maar wil ik wel .... weten dat mensen de onderdelen willen hebben iet dat ik hier een aanhanger met auto voor de deur heb staan voor niks of dat ik alles eronderuit sleutel en niemand wil het

En hoe komt het dat de auto 5 CM verlaagt is dat is wel erg veel en dat is net het gedeelte wat ik intresand vind Wink
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#25
gewoon verlaagd en een extra ring er af geslepen Wink
Reply

#26
reken er maar op dat als je daar komt een hoop onderdelen door de sloop zelf al gedemonteerd zijn.

Die jongens zijn niet gek natuurlijk en weten ook wel waar ze dr geld mee kunnen verdienen.
Reply

#27
Dat wou ik net zeggen, die gasten op de sloop zijn ook niet achterlijk. Die weten best wat dat spul waard is. Dus of je mag er flink voor lappen of ze hebben het zelf al gehouden...
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#28
Tis nog altijd goedkoper dan nieuw..
Reply

#29
die katvervanger is dat zo'n nepkat die er met de apk gewoon onder kan blijven zitten?
Of is het gewoon een rechte pijp?

Ik zag trouwens dat ze zichzelf geen sloop noemen maar een auto demontagebedrijf Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#30
Nee hj moet er wel onder vandaan bij de APK, tis een katvervanger..dus een loze pijp inderdaad Wink (wel RVS)
Reply

#31
Ik ga er morgen ff naar toe kijken wat er nog op zit en hoeveel ze waarvoor willen hebben
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#32
Zal wel niet veel meer op zitten. Misschien dat dat allemaal al in de stelling ligtCry
....Drivin' the Rival....
Reply

#33
Ik zal voor die tijd dan ff bellen zodat ik neit voor niks daar heen rij Wink
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#34
Ben wel benieuwd, laat het even weten inderdaad Smile
Reply

#35
Ik belde voor die tijd en er werdt gezecht dat er zo ongeveer niks meer op zat hele uitlaat lijn is al voledig weg en hij ging evne kijken of de veering er nog onder zit als die er nog onder zit dan g aik die even halen
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#36
haha, hebben goede zaken gedaan daaro..damn..blijft zonde
Reply

#37
NOuw ik terug gebelt voor de veren die zaten er nog wel onder alleen meneer vroeg er wel 25 euro per stuk voor Tongue voor die prijs koop ik wel een paar nieuwe apex veren als je neit erg vind
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#38
de tellerplaten zijn voor mij37 25 euries, verzendkosten komen er nog overheen

Edit: net bedrijf aan tel gehad, platen waren tot 240kmh & 10.000 toeren Biggrin Biggrin
Reply

#39
oh..ook goed haha zijn wel mooi platen Smile..en niet duur
Reply

#40
Quote:Originally posted by Devil-GTi
de tellerplaten zijn voor mij37 25 euries, verzendkosten komen er nog overheen

Edit: net bedrijf aan tel gehad, platen waren tot 240kmh & 10.000 toeren Biggrin Biggrin
vraag dan even of ik of snappie ze er even uithaalt voor je en met de volgende meeting mee neemt Wink
dat is misschien net zo makkelijk en scheelt verzendkosten?? 39
ik woon er zowat om de hoek Wink
ik heb um zien staan
hij had een flinke schade in de rechter deur. deurpaneel en raam ed. zijn nog wel helemaal heel
uitlaat is er al onder vandaan. de achter en voorbumper zaten er nog op... (achter is kunstof met gaas) deurpanelen en dash zitten er nog in
sportstuur is verkocht met naaf

suzi lip
zit onder een mazda 323 zo'n oude.. die lijkt op een peugeot 206 zeg maar 34 ziet er niet uit trouwens Thumbsdown om de 20 cm zit er een schroef in als hechting op ze gewone bumper en hij sluit aan geen enkele kant mooi aan. misschien kan je een bod doen op de lip. die gaatjes zijn zo dicht natuurlijk..!!!

luchtfilter is er ook al vanaf
en volgens mij is die yellow top ook al weg .. die word meteen weggesnoept door de werknemers. ik ken er toevallig een paar van, ik ben daar wel bekend opzich Tongue
[img]http://members.lycos.nl/lieverdjuhs/auto's/mijn%20auto/neon/neon%20picture.jpg[/img]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.