Kofferbak Mk6
#21
Volgens mij is de dag aangebroken.
dealers zijn meest tot 17.30 open.
Dus dan heb je de auto al minimaal een half uur in het bezit.

Dus foto's ? Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#22
Haha.. laat me maar eens eerst rondjes gaan toeren, het is toch te duister om pics te maken!!devil

Eerste indruk45 39 45
Rocco: That was real funny. That was REAL FUCKING FUNNY WASN'T IT? HUH?

Mijn Wie is Wie
Reply

#23
Zo... Alvast begonnen met alle kabels te trekken door de auto. Wat me alleen op is gevallen, is dat ik al een aantal van die drukkers kapot heb getrokken waar alle bekleding mee vast zit...stupid
Heeft iemand dé tip voor mij om die fatsoenlijk los te krijgen zodat ik ze ook weer kan hergebruiken om de bekleding weer vast te krijgen??45
Alvast bedankt!
Rocco: That was real funny. That was REAL FUCKING FUNNY WASN'T IT? HUH?

Mijn Wie is Wie
Reply

#24
Quote:Originally posted by Appie
Zo... Alvast begonnen met alle kabels te trekken door de auto. Wat me alleen op is gevallen, is dat ik al een aantal van die drukkers kapot heb getrokken waar alle bekleding mee vast zit...stupid
Heeft iemand dé tip voor mij om die fatsoenlijk los te krijgen zodat ik ze ook weer kan hergebruiken om de bekleding weer vast te krijgen??45
Alvast bedankt!

Als je die witte drukkers bedoelt dan kan ik niks anders zeggen dan voorzichtig trekken het is nu eenmaal een risico die dingen.

Maar als je die zwarte bedoeld heb ik wel een tip, het is net een popnagel die je kan hergebruiken, je moet in het midden moet je die pinnentjes een klein stukje indrukken dan ontgrendeld die en kan je ze eruit trekken. Als je ze los hebt duw je die pennetjes de andere kant op bij terug zetten druk je dan eerst de plug terug erin en dan duw je het pennetje aan dan zit ie weer vast.
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.