Spark (Swift Spark -> Ibiza FR)
#1
Ik ben Marco, 23 jaar, woon in s-Gravenzande (gemeente Westland).

Een kleine 3 jaar geleden kwam ik bij de STC, nadat ik in april 2002 mijn eerste auto had gekocht;

[Image: swift.jpg]
Een Suzuki Swift Spark uit 1995.
Hier heb ik exact 3 jaar met veel plezier in gereden. In die 3 jaar redelijk wat aan de auto geknutselt, zoals de wielen, uitlaat, verlaging en wat muziek.

De Swift heb ik in april 2005 voor een leuke prijs verkocht.

Sinds 15 juni '05 rij ik in een Seat Ibiza FR 1.8 20VT.

Deze heb ik nieuw besteld, nadat ik mijn HBO studie had afgerond en ik vond dat ik mezelf wel een kadootje kon doen 34 .

Voor foto's zie hieronder. Smile
Reply

#2
M'n nieuwe vervoermiddel:

[Image: schiphol1.jpg]

[Image: schiphol2.jpg]

[Image: schiphol3.jpg]
Reply

#3
mooi ding man. gelijk een romantisch dagje schiphol met haar doorgebracht???


wat voor type is het?


Reply

#4
ff een lekker ritje over de A4 gemaakt ja, cruisecontrol en climatecontrol zorgen dat dat hele aangename kilometers zijn Smile. En even vliegtuigjes kijken is altijd leuk Smile

Het is een Ibiza FR, 1.8 20VT (1.8 20-klepper turbo).
Reply

#5
Niet verkeerd hoor39
Reply

#6
Mooei wagen hoor!!! En natuurlijk een paar mooie sloffen eronder 39 39 Biggrin


Quote:Originally posted by Spark
En even vliegtuigjes kijken is altijd leuk Smile

Langs de kaagbaan (06-24) mooi stekkie Wink Maar niet de mooiste om vlietuigjes te kijken Biggrin Wink Smile
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#7
Mooie wagen hoor, maar waarom niet voor de cupra gegaan? Kost maar bijna 5000 euro meerdevil
Reply

#8
Ja heel erg mooi.

Ook nog iets speciaals met het interieur gedaan ( leer of dergelijke ) of is dat standaard ?

Het enige wat ik zou doen is hem verlagen, voor het mooie.
Maar voor de rest vind ik hem er erg netjes uitzien.
Reply

#9
Mooie auto, goeie keus 45
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#10
Dat blok heeft potentie devil
In zo'n relatief klein autootje zal het standaard ook al erg leuk zijn Biggrin
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

#11
Ik weet niet inhoeverre het jullie intresseert, maar ik vind het toch wel leuk om even te melden;

Ik heb de audio van m'n Ibiza wat aangepakt. Ik heb een leuke 2de hands versterker op de kop getikt, een Kenwood KAC-849, geeft 4x50w RMS. De heb ik aangesloten op mijn 12" MTX sub die ik nog had uit m'n swift. Vervolgens heb ik de af-fabriek composet in de portieren versterkt met de overgebleven 2 kanalen. Dit heeft 3 weken zo gedraaid, totdat.....
een woofer van de composet werd opgeblazen 34 (prut kwaliteit die phillips boxjes devil ).

Dus afgelopen week maar geinvesteerd in een leuk setje: de DLS PS6
Alles netjes ingebouwd achter de deurpanelen, en ik moet zeggen, het klinkt super! Loepzuiver en ook goed hard.

Ik zal er binnenkort eens wat fotootjes van maken Smile

Reply

#12
Sweat.

Bevalt ie nog een beetje, de Seat ? Smile
Reply

#13
Ja hij rijdt als een raket zeg maar. Maarja veel planken dat is te merken bij de pomp, maar gemiddeld rij ik precies 1 op 10.

Wellicht dat ik binnenkort maar eens een STC meetingkje bij Amsterdam Zuid-oost kom bezoeken. Is toch al weer lang geleden en was altijd wel leuk Smile
Reply

#14
hij is zeker wel een stukkie sneller ik vind hem ook ... mooi met nette wielen er onderWink
Reply

#15
Leuk autotje 37
Reply

#16
Lekker snelle reactie. Misschien een idee om zulke oude topics niet boven te halen? Idea
Reply

#17
Komt denk omdat ik voor het eerst in lange tijd weer wat berichtjes hier post, dus mensen gaan dan kijken "wie is die knakker?" Wink

Ik kijk nog steeds elke dag op het STC-forum, af en toe verwijder ik nog weleens een dubbel-post ofzo. Ik vond het leuk weereens wat meer te gaan reageren Smile
Reply

#18
Quote:Originally posted by Spark
Komt denk omdat ik voor het eerst in lange tijd weer wat berichtjes hier post, dus mensen gaan dan kijken "wie is die knakker?" Wink

Ik kijk nog steeds elke dag op het STC-forum, af en toe verwijder ik nog weleens een dubbel-post ofzo. Ik vond het leuk weereens wat meer te gaan reageren Smile


En dat mag toch??? Leuk dat je nog altijd hier rondhangt en dat alles goed gaat met de Ibiza 39
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#19
welkom hiero 34
sloomste,maar best klinkende suzuki
[Image: 358703_81_full.gif]
Reply

#20
leuke autoke

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.