Swift MK6 tuningdelen besteld! *update p4* (KW V3, Barracuda velgen en Sebring)
#1
Zoals sommigen weten heb ik een Swift GLS MK6 5-drs in donkergrijs. Helaas nog geen foto. Hoef ook nog geen foto te maken, want hij is toch nog volledig standaard.

Nu heb ik vandaag enkele tuningproducten besteld zodat ik vanaf tuningseizoen 2006 weer mee kan draaien op de beurzen.

Vandaag besteld:
- KW Schroefset variant 3. Rondom verstelbaar in hoogte, hardheid en rebound. Verstelbaar in hoogte van 35-65mm, maar hij kan nog wel lager. De auto is dus optimaal af te stellen in hoogte en comfort 39

Voorbeeldfoto van een Swift MK6 met KW V3:
[Image: kw_swift_front.jpg]

- Barracuda Xtreme 7x17 in champagne zilver. De auto wordt toch laag, dus met de 17" kom ik beter weg dan met 18". Daarnaast wil ik nog iets comfort houden.

Foto:
[Image: Xtreme_ChampagneSilver.gif]

- Sebring Twister(variabel geluid) einddemper met een 90mm eindstuk/eventueel als het te klein is kan het ook een 100mm eindstuk worden.

Voorbeeld foto:
[Image: SuzukiSwift-5.jpg]

Daarnaast zal er in de komende maanden nog wat meer besteld worden, maar daar houdt ik jullie wel van op de hoogte.
Reply

#2
Ik zal foto's posten als het allemaal binnen is en ook montagefoto's.
Reply

#3
goed bezig, ik ben benieuwd naar het resultaat
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

#4
Erg gave plannen!!39 Drewl Drewl

Heeft / krijgt je mk6 nog iets van bumperlipjes oid?


Foto's zijn altijd welkom hoor, ookal is die standaardWink Bovendien kun je dan meteen verschillen zien van voor en na elke aanpassingWink
Reply

#5
Foto's van de standaard auto zal ik dan wel even posten. Ik moet zen og wel even maken, dus dat wordt wel dit weekend, maar het is altijd leuk om hem te zien veranderen van standaard naar getuned.

Bumperlipjes e.d. komt er ook nog wel op. Verwacht niet echt wat extreems, want ik heb in het verleden meerdere showauto's gereden en hoe extremer de auto hoe meer eraan kapot was. Is het dit niet, dan is het dat wel weer.

Wil nu gewoon een kwalitatief goed getunede auto. Ik weet wel zeker dat ik met bovenstaande merken kwalitatief goed spul hebt gekocht.
Reply

#6
Mooie spulletjes hoor39
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#7
Gaaf spul voor je auto! Gaat vast heel mooi worden. Wel handig, als je bij de importeur werkt he.
Geen Suzuki meer.
Reply

#8
Quote:Originally posted by RealManiac
Gaaf spul voor je auto! Gaat vast heel mooi worden. Wel handig, als je bij de importeur werkt he.


Is idd erg handig Wink
Reply

#9
Mooi spul ja! Maar wat bedoel je bij die Sebring met variabel geluid? Is dat zo'n ding met een soort van gasklep in de demper?
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

#10
Er zit een soundinsert in de demper. Heb je hem erin heb je een mooi beschaafd geluid, haal je hem eruit dan heb je gewoon wat meer geluid, maar verwacht geen extreem hard geluid.

Er is trouwens ook nog een soundpipe voor de MK6, maar ik ga eerst even kijken hoe het zo klinkt, Die soundpipe kan ik er zo nog ff onderzetten later.
Reply

#11
gewoon een sebring met silencer dus?
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

#12
Nee, want als er een silencer in zou zitten, dan zou het een jap-style demper zijn. Een silencer zie je zitten en deze niet.
Reply

#13
Lekker hoor... dat zijn manse plannen!
Ben benieuwd! 39
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#14
Update:

Vandaag nog wat dingen geregeld. Heb een spoilerpakketje besteld van een set die nog hier onbekend is.
Foto's heb ik er nog niet van, wel in een excelsheet, maar die zijn niet te posten.

Duurt nog even voor dat het binnen is .... het moet namelijk uit de andere kant van de wereld komen.

Maar het is mooi beschaafd, geen extreme spoilers.
Reply

#15
Je kunt ook het excel-bestandje op je webspace zetten. Openen kan ik het zelf wel Tongue
Reply

#16
van SE-design uit indonesie?
[Image: scen_copy3.jpg]
ik vertrouw niks wat 5 dagen bloed en niet dood gaat!!!!!!!!!!!!!!!!
en in iedere vrouw zit iets goeds je moet het alleen zelf erin steken!!!!!!!!!!!!!
Reply

#17
Laat zien, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt39

Als het je niet lukt, stuur het excel-bestand dan naar jelledekort@hotmail.com dan haal ik de afbeeldingen er wel uit en zet het onlineSmile Of het hele excel bestand natuurlijk34
Reply

#18
KW Variant 3 is vandaag binnengekomen. Al even gekeken, maar het ziet er echt geweldig uit.

Heb alleen een fototelefoon bij de hand, maar geen kabel.

Misschien iemand die MMS kan ontvangen en de foto online kan zetten?

Reply

#19
nick wat is de verwachte verkoopprijs/adviesprijs bij de dealers weet jij dat toevallig?
sloomste,maar best klinkende suzuki
[Image: 358703_81_full.gif]
Reply

#20
De Barracuda velgen zijn ook binnengekomen vandaag!
De uitlaat was al binnen. Nu nog even wachten op de spoilers en het feest kan beginnen.

De adviesprijs zal ik je asap even geven. De set is net leverbaar. Ik was de eerste die hem besteld heeft in Europa(behalve dan de testauto van KW)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.