MK6 AUDIO AANPASSEN (..::SIGNAALKABEL GEMAAKT, BOEL BEETJE GEDEMPT::..)
#21
vandaag de deuren afgemaakt. Voor die tijd had ik nog wat dikkere kabels aan de tweeters gemaakt, filter zit nu aangesloten doordat ik de orginele speakerdraden verlengd heb maar als de versterker erin komt, komt daar tegen die tijd ook een dikkere draad voor die helemaal naar binnen gaat. Uhm dan als laatste lijken de filters er maar wat bij te hangen maar dat was om alles makkelijk te kunnen aansluiten, bij het terugplaatsen van het deurpaneel zijn ze tegen het deurpaneel aan gemonteerd.

[Image: Audio-Inbouw-02.jpg]
[Image: Audio-Inbouw-01.jpg]
[Image: Audio-Inbouw-04.jpg]
[Image: Audio-Inbouw-03.jpg]
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#22
ziet er netjes uit zo, ik heb alleen ff een vraag de originele rooster houden die niet ontzettend veel mid tegen?? ze lijken mij vrij dicht
sloomste,maar best klinkende suzuki
[Image: 358703_81_full.gif]
Reply

#23
Netjes39 Mooi weggewerkt zo ziet er standaard uitBiggrin

Hoe klinken ze? Vast stukke beterSmile
Reply

#24
Quote:Originally posted by aerowswift
ziet er netjes uit zo, ik heb alleen ff een vraag de originele rooster houden die niet ontzettend veel mid tegen?? ze lijken mij vrij dicht

thnx voor de complimenten, maar zou inderdaad best kunnen dat ze wel wat tegen houden maar de roosters zitten gewoon in het deurpaneel gegoten. De spiegelkapjes durfde ik nog wel aan om daar de zaag in te zetten maar met mijn deurpanelen sla ik toch een beurtje over, ze klinken nu in ieder geval al beter als de orginele speakers.
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#25
heb jij de kabels ook doorgetrokken door die rubbers in de deuren?? Bij mijn dealer zeiden ze dat het niet kon omdat het allemaal veel te klein was, maar mijn dealer kennende......heb ik nu zo mijn twijfels! Puzzled
[Image: autootje.jpg]
Reply

#26
Quote:Originally posted by Raampje
heb jij de kabels ook doorgetrokken door die rubbers in de deuren?? Bij mijn dealer zeiden ze dat het niet kon omdat het allemaal veel te klein was, maar mijn dealer kennende......heb ik nu zo mijn twijfels! Puzzled

nee dat heb ik nog niet gedaan, dat komt pas als de compo op de versterker wordt aangesloten maar heb wel ff gekeken volgens mij is er ruimte zat.
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#27
nice!

Waarom heb je de knopjes om je raam te bedienen helemaal gedemonteerd?

Langs de rubber is idd niet veel plaats, eigenlijk helemaal geen want het is met een soort connector verbonden stupid

Spijtig dat je je deuren niet hebt gedempt, ga je nog spijt van krijgen Wink
Reply

#28
Quote:Originally posted by Alex-G
nice!

Waarom heb je de knopjes om je raam te bedienen helemaal gedemonteerd?

Langs de rubber is idd niet veel plaats, eigenlijk helemaal geen want het is met een soort connector verbonden stupid

Spijtig dat je je deuren niet hebt gedempt, ga je nog spijt van krijgen Wink

die knopjes hangen los omdat die armsteunen waar ze in horen tijdelijk eruit liggen voor een ander projectje, maar das klote dat het weer met z'n connector zit had ff in het pikkedonker gekeken dacht dat het bij deze niet zo was maar toch dus, dan moet er maar een stukje orignele speakerdraad in blijven zitten dus, eneh het dempen komt nog wel hoor wees maar niet bang Biggrin
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#29
en nog een tipje even de mdf ring spuiten of verven ivm met vocht wat er in kan trekken en zo de mdf ring uit kan doen zetten enzodoende je je massa kwijt bent en een hoop bas
sloomste,maar best klinkende suzuki
[Image: 358703_81_full.gif]
Reply

#30
kan daar vogt komen dan? Denk dat dat wel meevaklt namelijk, aangezien het orgineel ook allemaal daar zit.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#31
zit altijd wat vocht in de deuren.....

bij mij lagen wat kruimeltjes ijzer van het boren voor de speaker....waren ook verroest!
[Image: autootje.jpg]
Reply

#32
fair enough
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#33
Vandaag een begin gemaakt met de dubbele bodem. Tot nu toe alleen de onderste plaat uitgezaagd waar de versterker op zal komen. Heb de mat verwijderd en overgetrokken op een plaat 4mm MDF. Nu nog even kijken of ik hem zal gaan bekleden of zwart zal schilderen aangezien je er straks toch bijna niks van ziet als de bovenste afdekplaat erop zit.

[Image: DUBBELE%20BODEM%2002.jpg]
[Image: DUBBELE%20BODEM%2001.jpg]
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#34
Netjes! Ziet er strak uit, zou het niet beter kunnen (absoluut geen strakke hand met een decoupeerzaag)! Waarom heb je trouwens voor 4mm dikte gekozen? Naar mijn idee komen dan de schroeven waarmee je je versterker vastzet er snel doorheen.
Geen Suzuki meer.
Reply

#35
je kan natuurlijk ook korte parkers pakken Wink
sloomste,maar best klinkende suzuki
[Image: 358703_81_full.gif]
Reply

#36
inderdaad korte parkers 4mm is inprincipe zat t hoeft alleen maar voor een vlakke ondergrond te zorgen, de bovenste plaat wordt wel dikker omdat je die ook nog gebruikt om spullen op te vervoeren enzo dus die moet iets meer kunnen hebben dan de onderplaat. In m'n saxo had ik het ook zo 4mm onder en dacht 8mm voor de bovenplaat
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#37
Ziet er strak uit idd39
Reply

#38
Heb uit praktisch oogpunt de onderste plaat door de midden gejast zodat in geval van nood het reservewiel iets makkelijker bereikbaar is, verders op de onderplaat stroken MDF gelijmd/geschroefd. De versterker zal in het gedeelte linksboven op de eerste 2 foto's komen, de rest van de ruimte kan ik nog gebruiken als bergruimte voor sleepkabel, gevarendriehoek en nog meer van die zooi die je niet vaak nodig hebt.

[Image: DUBBELE%20BODEM%2003.jpg]
[Image: DUBBELE%20BODEM%2004.jpg]

En waar die thuis hoort in de kofferbak, versterker komt zoals deze foto is rechtsboven.
[Image: DUBBELE%20BODEM%2005.jpg]

Fotootje van binnen naar buiten.
[Image: DUBBELE%20BODEM%2006.jpg]

En de bovenplaat op z'n plek, alleen nog even een uitsparing zagen voor de versterker en dan bekleden. Maar das weer zorg voor later me vrije dagen zijn weer verbruikt, eerst ff 3 dagen werken en dan van het weekend weer vrij om verder te kunnen.
[Image: DUBBELE%20BODEM%2007.jpg]
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#39
netjes!
heb ongeveer hetzelfde als jou, alleen jouw onderste plaat zeg maar.....die ligt bij mij op z'n kop... scheelt weer een complete plank! Smile
[Image: autootje.jpg]
Reply

#40
Quote:Originally posted by Raampje
netjes!
heb ongeveer hetzelfde als jou, alleen jouw onderste plaat zeg maar.....die ligt bij mij op z'n kop... scheelt weer een complete plank! Smile

ow oke op die manier maarja die onderplaat was 4 euro. maareh waar heb jij je versterker op vastgeschroefd dan? ik maak hem namelijk op die onderplaat vast.
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.