Dikke Vitara's (SEMA autoshow Amerika)
#1
Bron: autoweek.nl

Op de Amerikaanse auto-accessoire beurs Sema laat Suzuki drie bijzondere varianten van de nieuwe Grand Vitara zien. Ze horen bij de promotie van de ´Way of Life´-campagne die in Amerika loopt.

De drie Suzuki Grand Vitara-varianten moeten drie soorten liefhebbers aanspreken. De blauwe is de ´Blizzard´, die wintersportenthousiastelingen moet trekken. De witte Wave is er voor watersporters en de gele Dune moet liefhebbers van terreinrijden verleiden.
De Suzuki Vitara Dune heeft een bodemvrijheid van maar liefst 66 centimeter. Er zijn indrukwekkend uitgebouwde spatborden en grote treeplanken. Binnenin is plaats voor vijf personen en achterin is ruimte om offroad-accessoires te stallen. Om het terreinrijden te vergemakkelijken, is er een satellietnavigatiesysteem aan boord.
Bij de Vitara Blizzard zorgt een 2,7-liter turbomotor voor de aandrijving. Om goed door de sneeuw te kunnen is er permanente vierwielaandrijving en speciale sneeuwbanden. De passagiers worden tijdens de rit vermaakt met een iPod-aansluiting, ze kunnen een videospel spelen of internetten. Achterin kunnen de inzittenden zich omkleden om zich vervolgens op de skipistes te wagen. Ook is achterin apparatuur geplaatst waarmee laarzen en handschoenen kunnen worden voorverwarmd. Tot slot is er een imperiaal waarop van binnenuit via een camerasysteem de spullen in de gaten kunnen worden gehouden.
Tot slot is er de Vitara Wave. Daarvan is radicaal het dak afgezaagd om hem goed op de boulevards tot zijn recht te laten komen. De auto is aangepast zodat hij zonder problemen een aanhanger met een jetski of een boot kan trekken. In de hoofdsteunen van de voorstoelen zijn monitoren geplaatst en een opvalled detail zijn de railings bovenop de zijkant van de auto, die sterk aan die van een boot doen denken. Een ander onmisbaar accessoire is de op maat gemaakte barbecue aan de achterkant en een koelkast.

[Image: 14348.jpg]
[Image: 14347.jpg]
[Image: 14349.jpg]
Reply

#2
WOW! Die Wave (roadster) is wel heel erg mooi zeg!
LOL, met BBQ en koelkast!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#3
Sow die zijn echt dikkie dikDrewl Drewl Drewl
Reply

#4
zooooooow die 2e vitara mennDrewl Drewl Drewl


Streetrides Member
Reply

#5
Kvinnet net fotosoeps....wel hele goeie dan overigens45
Reply

#6
Die 2e fotoDrewl
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#7
dit lijkt mij wel meer een typich gevalletje van iemand die verekte handig is met foto shop programma's
Reply

#8
kklauwe vitara's zeg Biggrin

als er zo 1 ooit is uitkomt wil ik er oo kwel 1. dan maar geen swift. Kueze is dan trouwens wel heeeeeeeeeeel erg moeilijk BiggrinBiggrin

Maar untill know geloof ik er maar weinig aan omdat het hele mooie shops zijn.



Reply

#9
Volgens mij zie ik bij de 2e geen dakje wat je dicht kan klappen, dus die lijkt me in nl niet echt handig...
Reply

#10
[Image: dune04.jpg]
[Image: dune06.jpg]
[Image: wave_03.jpg]
[Image: wave_02.jpg]
[Image: wave_04.jpg]
[Image: 112_05sema_suzuki_blizard_z.jpg]
Blizzard, KLiK
Reply

#11
Quote:Originally posted by Phillostar
[Image: dune04.jpg]
Ziet er wel heel aggressief uit zo.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#12
dat kan je idd niet echt snel shoppen BiggrinBiggrin

ik blijf de blauwe toch het bruutst vinden omdat dat ook het meest gangbare model blijft . Smile


Reply

#13
Zeer VETDrewl
Swift verkocht!
Reply

#14
Suzuki is echt goed bezig in AmerikaBiggrin39Drewl
Reply

#15
Heel mooi! Zien er erg dik uit! 39
Geen Suzuki meer.
Reply

#16
Om Snoop Dogg's woorden te gebruiken: DOE MIJ DIE MAA....

Ziet er heftig uit!

Grtz Ramon
Reply

#17
Damnn die gele wil ik wel ff mee door het polderterijn ragge Biggrin
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#18
Ze zijn mooooooooiiiii45
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#19
leek me al serk dat het shops waren, maareh doe mij die gele maa.

enne @phillo, ik heb op die link geklikt en krijg heel veel kleine plaatjes, kweet niet wat het is maar iets klopt er niet.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#20
Die witte waren/zijn ook foto's van te zien op de stand van Suzuki Duitsland op de Essen Motorshow
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.