The Force aan de gang! | -= UPDATE! =- |
Ik wist het 42 De sub toch maar laten staan Nikky 34 De schuur hebben we trouwens open gekregen met veel pijn en moeite Wink


Mooi autootje! Veel plezier ermee en succes met alles, ben benieuwd. Smile

Trouwens word wel nieuwsschierig wat puppetmaster nu weer allemaal gaat doen. 42

Is 'ie ook weer op slot gekomen? Wink

tja... De impreza kreeg ik om de een of andere vage reden niet mee... Puzzled
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

Ja ook weer op slot 37 Vraag me wel af of ie morgen weer dezelfde kuren heeft Puzzled Ga van de week effe kijken voor een andere, verdere info volgt via pb of gsm Wink Ontopic maar weer Tongue


Daar is het nieuwe project!
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!



The Force Wrote:tja... De impreza kreeg ik om de een of andere vage reden niet mee... Puzzled

Jij wilde zo nodig die Swift meenemen. We probeerde nog de Impreza aan je te slijten, maar jij wilde pers
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

Oei puppet, nou zit je met 2 hele dure auto's, een sub en een rooie ??????? WinkWinkWink

Nikky, gefeli hoor!!!
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

ben benieuwd!

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!39
Veel plezier met je gti'tjeBiggrin

gefeliciteerd,

ziet er erg netjes uit. 39

erg verslavend hoor, zo'n gti.Biggrin

succes met je mods

Zo, weer even een update.
Gisteren middag aan de slag geweest om het e.e.a. netjes te maken en meteen mijn Mk2 GTi stoelen over te zetten.
Eer lagen nog wat kabels voor de versterker naar achteren en doe mochten wat mij betreft wel weg. Dus aan de slag om alles los te leggen, alleen voelde ik meteen nattigheid! En dan nu letterlijk helaas...
Dus, alles eruit, vloerbekleding eruit en toen leek het wel een zwembadje achter de voorstoelen.

Ik heb alles droog gemaakt en meteen maar die bitumen platen eruit geslagen die er standaard in zitten. Gaat inderdaad makkelijker als het koud is! Een keertje tikken met een schroevendraaier en er breekt zo een stuk vanaf.
Gelukkig geen of slechts z
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

zo zo aardig wat werk dan gehad.

succes met het lassen

greetz wendy
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu


The Force Wrote:Foto's volgen nog, want aangezien ik het plan had om alleen de stoelen te wisselen en overbodige bekabeling te verwijderen had ik mijn camera niet bij de hand.

Niet 42

[Image: Foto-GBF8FWNF.jpg]

[Image: Foto-ASRQPRSD.jpg]

[Image: Foto-CVHV8GAY.jpg]

[Image: Foto-3AGYFJDT.jpg]

[Image: Foto-UFXT3KPW.jpg]

[Image: Foto-SVAIJ7FQ.jpg]

[Image: Foto-ARXFXKGH.jpg]


Bekende Swift man. 42
Jammer dat er zoveel roest aan de binnenkant zit. Had je toch gezegd dat de buitenkant roestvrij was? 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

geen roest aan de buitenkantTongue wat zie ik waar de skirts hoorde te zitten, of vind je dat de binnenkant van de skirts34
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

Nee ik heb helaas ook geen foto`s van de roest, alleen deze foto`s die ik gauw geschoten had 42 Onderkant is hard, en de binnenkant is zeker nog te redden hoor. Valt allemaal best mee 42


hardcore Wrote:geen roest aan de buitenkantTongue wat zie ik waar de skirts hoorde te zitten, of vind je dat de binnenkant van de skirts34

Dat is vuil Sander, zoom maar eens goed in 37


haha o ok dan! snel weghalen dan ook de binnekant niet vergeten, bij mijn swift kwam er toch wel een half emmertje zand naar buiten van beide kantenThumbsdownThumbsdown

wel netjes als daar geen roest zit, bij mijn 93er was dat wel het geval waarschijnlijk door die nodige kilos zand haha
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

derde setje witte skirts in de schuur UnhappyUnhappy, Nu moet je echt ophouden nikky WinkWinkWink
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

Nee... Die zitten nog achterin thieu Smile
@ suziforce: 39 leuk man, had ik totaal niet door!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.