Ice Blue's Project (Hij is KLAAR!!!!!!+)
das zeker mooi geworden 39 39 het smoelt goed.
kleur vind ik ook mooi op de auto staan.

tis nu wel net een mini golf geworden, maar tis wel strak gedaan.
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

beter dat ie af is meis, Ik vind um best mooi geworden zo ondanks de gigantische golf uitstraling van voren Smile Kleurtje is ook super, maar ik wil um nu echt wel in het eggie zien hoor Tongue

suc6 met verder in/opbouwen he.

grtz john


Reply

45 45 SUPER echt toen ik de andere foto's zag dacht ik van eerst zien, maar nu ik deze foto's zie vink ut super dik geworden39
Reply

Ik als golf liever hebber moet zeggen mooi geworden man!39
Reply

lache joh dat de jappen en de duitsers 2 auto's hebben wat je goed met elkaar kan combineren miss later een golf met een swift voorkant. of achter kant.
Reply

Ziet er gaaf uit, alleen vind ik dat Golf front niet mijn ding. Lijken wel 2 auto's.
Geen Suzuki meer.
Reply

Beter hoor Mandy dat het eindelijk (bijna) zover is, na al dat wachten!39Wink

Was zelf ook erg huiverig erover, maar het ziet er allemaal super strak uit... En het ziet (ff al mijn principes over en meningen van de golf aan de kant zetten 42 34) er toch echt wel erg lekker uit zo!!Drewl Drewl Drewl


Ben erg benieuwd hoe die er irl uit ziet45
Reply

ik vind hem ckers zeer strak!! 45 45

Echt uniek en ook wel gedurfd 39 39

Klasse Meis

Als ik weer eens in Z'Voort ben bel ik wel en kom ik hem bekijken

Grtz Richard
Reply

super gave en strakke wagen geworden zo, een erg mooie kleur voor het geheel gekozen.

veel plezier ermee.

groetjes stoney/erik39
Reply

heb em vanmiddag dan gezien en gehoord :o :o

hijs echt mooi geworden
ook de lichterekleur onder de motorkap ziet er vet uit vergeleken met de buitenkant
en de voorkant Drewl
in het eggie is ie veel mooier dan... maar dat is bij de meeste auto's zo
en der heeft echt veel werk in de voorbumper gezeten
het resultaat mag daar ook zeker van zijn 45

enne het geluid :o
net alsof zown chopper voorbij komt joh
vet lekker geluidje!! 42
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

menig golf kenner zal iets raars zien als je op ze afrijdt, en die bek vertrekt nog meer als je dan voorbij bent. dan staan de vraagtekens boven hun hoofd 42

nu maar hopen dat we naast een VW club staan op automaxx, kan je um op de lijn zetten 42

maar heel erggg super geworden. 39 nu wil ik um in het echt zien!!!!!!!!!

groetjes jerry
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

Ik vindt het in ideregeval wel dikke shit 39
http://gtracer.net/profiles/markluitjes
Check out my carlot at GTRacer
Reply

Quote:Originally posted by JerryR
nu maar hopen dat we naast een VW club staan op automaxx, kan je um op de lijn zetten 42

ze gaat niet mee naar automaxx Cry
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

om eerlijk te zijn, er zit hardstikke veel werk in en bijzonder respect dat je het zo voor elkaar hebt gekregen. heeeel apart, en op zich ziet het er heel gaaf uit.

maar ik vind het wel zonde dat er zon golf neus op een swift zit. nou heb ik zoeizo een vooroordeel omdat ik volkswagen golfjes dus echt tig keer niks vind, en zeker de mk3 versies, sorry. daarom vind ik het erg zonde van de neus van de swift dat daar een golf neus op zit. had het mooier gevonden als je die golf bumper op een swift neus had gemonteerd, maar dat is smaak.

al met al vind ik het dus niet zo super, maar het werk erin vind ik wel heel gaaf.
iig veel plezier ermee/
Reply

Quote:Originally posted by Cliffhanger
om eerlijk te zijn, er zit hardstikke veel werk in en bijzonder respect dat je het zo voor elkaar hebt gekregen. heeeel apart, en op zich ziet het er heel gaaf uit.

maar ik vind het wel zonde dat er zon golf neus op een swift zit. nou heb ik zoeizo een vooroordeel omdat ik volkswagen golfjes dus echt tig keer niks vind, en zeker de mk3 versies, sorry. daarom vind ik het erg zonde van de neus van de swift dat daar een golf neus op zit. had het mooier gevonden als je die golf bumper op een swift neus had gemonteerd, maar dat is smaak.

al met al vind ik het dus niet zo super, maar het werk erin vind ik wel heel gaaf.
iig veel plezier ermee/


respect voor het werk en het is nog strak ook en mooi

maar ik vindt persoonlijk zoon golf voorkant ook niks
Reply

netjes hoor..
ziet er retestrak uit..
mja, heel erg apart, en ik vind het ondanks dat ik golf K*T vind dit een hele nette wagen geworden..

ik kan niet wachten om hem in t echt te zien..

dikke complimenten!!!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Mooiste Golf die ik in tijden gezien heb. Wink39 39
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

Gisteren lekker wezen touren met de Swift,
en idd mensen verdraaien hun nek er zowat op Biggrin

Het mooiste was dat we gisteren over de zeeweg naar huis gingen en toen kreeg ik een Polo'tje achter me... Hij was wel in voor een sprintje, maar dat zag ik niet zo zitten, zal mij weer gebeuren dat ik m meteen weer tot stront rij..

Dus Polo'tje begin zeeweg effe stof laten happen en daarna rustig gas los en terug naar de rechter baan, ik zag namelijk al een bordeaux rode astra staan in de berm Idea

Geirriteerd sjeest ie me voorbij [glow tcolor=yellow, fcolor=black, size=3, strength=5]FLITS[/glow].............sucker!!!!!


devil devil
Reply

vette bak geworden hoor45 45
Some say his skin has the texture of a dolphin's, and that wherever you are in the world, if you tune your radio to 88.4, you can actually hear his thoughts...

Reply

Hahaha lekker voor hemTongue

En lekker voor jou dat je weer kan cruizen met je swiftBiggrin Voelt zeker weer erg goedWink Biggrin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.