Ice Blue's Project (Hij is KLAAR!!!!!!+)
Klinkt lekker.. japstyle sound 39

Maar er zit dus weer voortgang in de zaak.. dus wanneer gaan de bumps erop en issie klaar ? Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

Ja ik zit nog steeds op geld te wachten, maar Leon is vorige maand zijn baan verloren dus we konden effe niks missen...Thumbsdown
Reply

[Image: superrr009.jpg]

[Image: superrr008.jpg]

[Image: superrr005.jpg]

[Image: superrr006.jpg]

Nog even de laatste hand aan de electra leggen, en zorgen dat alles goed gemonteerd is en dan kunnen we EINDELIJK de weg weer op45
Reply

Zier er goed uit 39
en die voorkant is echt bizar, lijkt echt een mini golf :o 39

Echt origineel!! mooi gedaan
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply

Zeer apart geworden Mandy!!

Erg mooi afgewerkt ook, da's er eentje om in het echt te zien!! 39
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Alles hangt hier eigenlijk nog los...Was effe voor de foto!
Maar we moesten natuurlijk ook nog de bumpersteunen maken, maar had geen geduld om daarop te wachten 34 34
Reply

erg gaaf gemaakt, ben niet zo kapto vane en golf neus maar ze staat wel bij de rets van de wagen, alsof het zo hoort!
Reply

Quote:Originally posted by Ice Blue
Alles hangt hier eigenlijk nog los...Was effe voor de foto!
Mooi afgewerkt sloeg in dit geval ook op het passend geheel...
Het klopt gewoon op deze wagen... Lijnen lopen ook mooi door naar de kap en de bumper. Het is niet zo dat de koplampen erop "geplakt" zijn...

Het is een mooi front geworden!!

[zeurmodus]
Wel inderdaad ff je ty-wraps vervangen door deftig ophangwerk en alle onderdelen recht monteren! 34 Wink
[/zeurmodus]

Zie 'm wel op de cruise! 39
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Ganz Geil!!!! lkkr uniek bezig39
Reply

mijn god! het is gelukt!45

superstrak ook nog! gaat um bij de cruize eens flink van dichtbij bekijkenBiggrin

39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

Quote:Originally posted by VR
mijn god! het is gelukt!45

superstrak ook nog! gaat um bij de cruize eens flink van dichtbij bekijkenBiggrin

39


Nou idd zo zat ik ook al Biggrin Biggrin
Had de hoop al opgegeven en al meerdere malen gedacht de auto de sloot in te duwen.
Maar de aanhouder wint 45
Reply

Vind het wel een strakke verbouwing !
Hier zul je veel mensen vreemd van laten kijken.

Uiteraard zullen de meningen erover verdeeld zijn, maar aandacht trekken doe je zeker ! Smile
Reply

Mijn mening wist je al, Maar ik vind ehm Uberrrrrrrrrrrr dikDrewl
Maar dat komt ook doordat ik het werk in het ... gezien heb voordat de spuit eroverheenging39


Streetrides Member
Reply

OMFG 45

Eerlijk is eerlijk; toen ik de 1e previews in dit topic zag vond ik het 3x niets, maar nu ben ik helemaal om! Toffe kleur ook ! En mocht je je koplampen zat zijn, er zijn genoeg andere smaakjes verkrijgbaar Wink

Heel veel plezier met je Swolf Tongue Wink
[Image: avatar3yb.jpg]
Reply

Tuurlijk, er zullen zat mensen zijn die hem niet mooi vinden,apart of juist te gek..
En gelukkig maar anders reden we allemaal in dezelfde auto...
Ik heb zelf nog een tijd mn twijfels gehad, maar vind hem echt super geworden, maar nu vind ik zelf de Golf (de nieuwe types dan) niet lelijk.
Reply

Quote: Originally posted by Ice Blue Tuurlijk, er zullen zat mensen zijn die hem niet mooi vinden,apart of juist te gek.. En gelukkig maar anders reden we allemaal in dezelfde auto... Ik heb zelf nog een tijd mn twijfels gehad, maar vind hem echt super geworden, maar nu vind ik zelf de Golf (de nieuwe types dan) niet lelijk.


Daarom. Ik vond het in de 1e instantie niet goed... hoe zeg ik dat... op mekaar aansluiten zeg maar qua stijl. Maar nu hij af is, klopt het beeld. Tof dat dat gelukt is Wink
[Image: avatar3yb.jpg]
Reply

Ben echt benieuwd in real life, want het lijkt allemaal nog wat moeilijk te passen op de foto. Maar geloof dat het straks wel strak staat. Vriend van me heeft onegeveer dezelfde kleur, alleen dan een jappenbumper op een Golf. Ff pick opzoeken.



[Image: Full%20Speed%20048.jpg]
Reply

tja...

..ik moet toch eerlijk bekennen dat ik hem echt onwijs vet vind geworden
(ondanks vuilniswagen atributen 34 )
toen ik em voor het eerst zag dacht ik echt zoiets van:
tja ziet er geinig uit, maar op een swift?!!??!?!?

het resultaat mag er dik zijn!! 45 Drewl



owjah ff btw: ruilen?...devil 42
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

Bizar! echt heeeel vet
Reply

respect man en ziet er zekers goed gelukt uit als ik de kans heb gaat ik hem zeker effe van dichtbij bekijken Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.