Ice Blue's Project (Hij is KLAAR!!!!!!+)
Leiden is wel even uit de buurt van Amsterdam.
Wellicht dat ik er ook nog wel even kom buurten Wink
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

-suzi- jorrit Wrote:
Eef Wrote:En jah hoor, ben ik vandaag aan het werk staat deze swift ij ons op de brug..

haha ik ff gepraat met de nieuwe eigenaar die nog ff met ze nieuwe aanwinst langskwam.. hij is er overgins wel super blij mee..

hiuj kwam als het goed is wel hier kijken..

dat nu de 4de swift gti hier in aalsmeer!39

jah klopt eef robert heeft hem gekocht (Y) hij kwam hem net ff showen hij is ... gruwelijk Biggrin

morgen gaan we naar leiden dus voor de mensen die hem willen zien Tongue

dan kom ik ook wel ff kijken in leiden..

vanavond transferium?
Reply

jah is goed het is droog dus zover ik weet gaat het door (H)
Reply

NOUHOU!!!!!!!

Ik heb zo hard gehuild dat ie wegreed!
Vind het wel super dat ie er zo blij mee is, wel heel erg raar, als ik uit het raam kijk is ie weg!
En dan kom je in een garage in Aalsmeer meteen al die jongens erom heen en heb werkelijk nog gedacht "instappen en wegwezen"
Maar ik zag Robert bij die auto staan en heb begrepen dat ie werkelijk alles uit de kast heeft gehaald bij zn vader om em te kunnen kopen.

En meteen showen met die auto in Leiden, doet ie goed!
Mn auto was echt mn kindje en ben blij dat Robert zn "nieuwe papa" is geworden.

Reply

hij is er ... super blij mee hoor
hij heb hem gisteraaf nog gewasssen en gepoetst en hij heb zelf ze ma overgehaald om hem in de garage te mogen zetten dus hij is ... goed terecht gekomen (Y)

hij wil waarsch wel het interieur veranderen van de zomer
maar ik hou je op de hoogte hoor Biggrin
Reply

Ja dat interieur wilde ik ook gaan doen, maar er kwam voor mij een dure opleiding voor de deur dus helaas niet meer aan toe gekomen.

Nou ik hoop dat ie ervan geniet vanavond want bekijks zal ie genoeg hebben, en toch vind ik het ook weer erg. Iemand staat vanavond heel trots bij die auto, de auto die ons toch bloed, zweet en tranen heeft gekost!

Maar nogmaals, ik denk dat de auto het niet beter had kunnen treffen.
Robert kwam bij mij heel rustig over en wilde nog niet echt trappen met de auto en moest hem tijdens de testrit dwingen om hem even door te trappen zodat ie even een beetje kon voelen wat de auto kan. Biggrin
In eerste instantie wilde hij helemaal niet rijden, maar hij moest van mij!

Nou veel plezier vanavond,
Mandy
Reply

dank je wel. zal wel lukken denk ik Biggrin
anders kom je ook nog ff voor de laatste x kijken Biggrin lijkt me gezellie Wink

wat voor velgen heb je btw nog voor hem liggen ? kan je me een fotootje PMen ?
thnx
Reply

Ik heb er geen foto van, zijn gewoon oude standaard velgen, maar er zitten goede bandjes op en omdat hij net zn rijbewijs heeft, kan het uiteraard gebeuren dat ie nog eens een stoepje meepakt.. Nu kan hij in ieder geval snel bandjes wisselen en doorrijden.
Ze zien er in principe niet uit, maar je bent er altijd mee geholpen in geval van nood.

Ennuh vanavond ja uhh word moeilijk, heb net mn auto verkocht en fietsen heb ik afgezworen Tongue
Reply

komt ie je halen whaha
okay jammer volgende x misch Tongue
Reply

gister wel ff op leiden geweest maar niemand gezien
Reply

hoelaat was je er ?
wij waren er van half 10 tot uur of 11 duss
Reply

ik ging net voor 10u weg ofzo...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.