Ben's nieuwe audioinstall FOTO'S!!!! (status: GEREED)
#21
idd netjes gedaan en ook netjes afgewerkt
Reply

#22
Zo ff een update:

Alle versterkers doen het nu gelukkig!!
Ik ben alle draden bij langs gegaan en de uitgangen doorgemeten dat zat allemaal wel goed. Alleen de aarde draad schroef zat niet helemaal vast maar maakte wel gewoon contact. Toen verwisselde ik de rca van front naar rear en toen deden de speakers het
(toen ik hem terug plugde bleven ze het ook doen) dus ik weet niet zeker waar het aan lag maar het werkt nu.

Toen de rest van de dag bezig geweest met het afstellen.

Doel van deze hele verbouwing was eigenlijk zorgen dat de achterspeakers de woofer kunnen bijhouden kwa volume (vooral als de woofer lekker aan het blazen is)
Dat de woofer niet zoveel "zooomt" dat je niets meer hoord van de rest zeg maar
Daarnaast was het de bedoeling dat ej de instellingen van de boxen en de woofer appart kon regelen vanaf de radio
En dat is zeker gelukt 39

Ik moet nog wat kleine dingetjes instellen maar eerst maar eens een tijdje luisteren hoe alles nu klinkt
Op de hoedenplank moet nog een klemmetje hebben zodat ie aan beide kanten goed sluit en dan is dit project helemaal klaar.

iedereen alvast bedankt voor de reacties
als iemand ook zoiets wil doen of vragen heeft pb gerust
Na al die jaren de GTi in de verkoop, tijd voor wat anders
Reply

#23
wat is dat eigelijk voor nos fles achter dat plexiglas gewoon een nep ding voor de sier
want nos op een suzuki lijkt me niet ... logich en heeft t ding ook nog een functie

want ik heb ook wel flessen gezien als subwoofer maar dat lijkt mij deze niet te zijn

en hoe kom je eigelijk aan zo'n ding want is neem ik aan niet bij de tuning zaak op de hoek zomaar te koop

of is het soms een gestylede brandblusser of zo
Reply

#24
ziet dr trouwes wel cool uit inprinciepe denk ik wel van dat is haast onmogelijk een suzuki op nos maar je brengt dr denk ik zat lui mee in twijfel want t ziet dr wel ... en realistich uit aleen denk ik dat als je het ... aan sluit dat je t blok uit elkaar blaast
Reply

#25
hey kerel ziet er goed uit. doe ook mij denken aan mijn oude setup 42

hobbien is achterbak is leuk, beetje passen en meten dan komt alles goed. uiteindelijk ben ik terug gegaan naar een standaard hoedenplank, en een simpele setup.

infinity woofers doen het ook goed vind je niet? ik heb zelf een reference 1230 en ben er zeeeer tevreden over Smileb

zie oude setup

http://jerryr.dreeke.area61server.nl/TB/oudesetup.jpg



zoals ik het nu hebd

http://jerryr.dreeke.area61server.nl/TB/nieuwesetup.jpg
http://jerryr.dreeke.area61server.nl/TB/nieuwekist.jpg
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#26
ziet etr netjes uit man. simpel maar wel netjes. waar heb je zo'n soundlift vandaan erg handig.

grtz John


Reply

#27
Nice Job Ben 39
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#28
Quote:Originally posted by Mystic Devil
ziet etr netjes uit man. simpel maar wel netjes. waar heb je zo'n soundlift vandaan erg handig.

grtz John
Die heb ik weg bij ava alles voor auto's Zzzz
Maar volgens mijj hebben ze hem gewoon uit een autostyle boek geplukt
Na al die jaren de GTi in de verkoop, tijd voor wat anders
Reply

#29
check op autostyle.nl ram daar ff op producten en zoek op soundlift.
tadaaaaa 39

Dus verkrijgbaar bij iedere autostyle dealer om de hoek Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.