Subaru GTT kuipjes inbouwen (Baleno)
#1
Oiiii,

Nou zoals een aantal van jullie al weten ben ik bezig om subaru kuipjes in mijn Baleno passend te maken. Dit wordt de 2e dag vandaag, want gistere kregen we het niet af.
Tot nu toe hebben we het hele frames van de stoelen opnieuw moeten maken.
Nu alleen nog het probleem verhelpen dat ze niet helemaal rechtstaan.

39
Reply

#2
[Image: worthless.gif]

Wink
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

#3
heb je net als bij de swift ook voor de originele stoelen achter 2 bultjes zitten en voor een balk zeg maar waar de oude slede's op stonden??

(aangezien swift stoelen ook in een baleno kunnen neem ik aan van wel


anders kun je aan de voorkant een hoek profiel erop leggen, en aan de achterkant een metalen strip van 6 mm ofzo. dan heb je een recht oppervlak, desnoods nog 2 stips in de lengte dan kun je daarop je subaru sledes monteren

maar als je wat pics post dan kunnen we mee praten 42


succes met de stoelen

39
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#4
Hehehe ja ik weet dat dit waardeloos is zonder foto's Wink
Maar aangezien ik het een beetje druk had om die stoelen perfect in te bouwen, komen de foto's iets later.
Zal vanavond wat posten. Ze zitten er in iedergeval nu in! 39
Reply

#5
[Image: 824786_10_full.jpg] [Image: 824786_11_full.jpg] [Image: 824786_12_full.jpg] [Image: 824786_13_full.jpg] Nou hier zijn ze dan in alle details Drewl
Reply

#6
Mooi geworden hoor!!!39


Streetrides Member
Reply

#7
zwaar relaxed, als ik jou was zocht ik op een andere manier geld en liet ik deze zitten
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

#8
Jah ik weet t, alsk t zo zie vind ik het ook onwijs zonde dat ze eruit moeten.
Maar als ik dit weer zo laat zitten wil ik de achterbank en deurpanelen ook netjes hebben en dat kost me weer 300 euri.
+ dat ik de originele stoelen nog heb staan, die niemand wil kopen en ik kan ze niet kwijt.
Deze Subaru kuipen zijn denk sneller verkocht + dak andere dingen kan gaan kopen die nu ff belangrijker zijn.
Kijk alst aan mij lag had ik ze gehouden, zijn super stoelen. Maar je hebt niet alles voort zeggen altijd.
Naja khoop dat ze snel verkocht zijn, anders ga k weer twijfelen stupid

Moet ff het doel voor ogen houden Smile
Reply

#9
hey als je nou nog spullen zoekt voor in je huis ofzo, ik kan misschien wel wat regelen, want mijn baas is net verhuisd, net als zijn moeder en er staan hier nog spullen die weg kunnen Biggrin
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

#10
Erg mooie stoeltjes, jammer dat ze weer weg moetenUnhappy Kun je de orginele stoelen niet omtover tot huis stoelen scheelt je weer aanschaf voro stoelen in huis en kan je ze houdenTongue34
Reply

#11
ja en nu gaat i ze wee rverkopen !!

heb ik net stoelen gekocht!!

maar zijn erug netjes.
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#12
Veel meer dan "zonde" heb ik ook niet te zeggen Cry

...of wel Idea Dat ze gruwelijk goed staan! Drewl (en voor standaard geleverde stoelen zitten ze verdomd goed)
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

#13
Zoow ze zijn er weer uit. Ik zit weer op het standaard meubulair. Wel ff wennen zeg, van goedgevormde kuipjes die je lichaam helemaal klemmen naar platte standaard stoeltjes. Margoed ik weet zeker dat Darkmandeep er veel plezier aan gaat hebben 39
Khad btw ook al een offerte aangevraagd om de achterbank in dezelfde stof te laten bekleden en de zijpanelen van de deuren blauw te laten bekleden, kwam uit op rond de 300 euri. Dat hoef ik dus nu ook niet meer uit te besteden 37

Maargoed it sucks anywayz puke
Reply

#14
Waar had je die kuipjes vandaan, gewoon van de sloop?

Wil ze misschien ook gaan maken
Reply

#15
Quote: Originally posted by Blurky Waar had je die kuipjes vandaan, gewoon van de sloop? Wil ze misschien ook gaan maken


Van het Subaru Club Nederland forum
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.