Posts: 102
Threads: 4
Joined: Dec 2004
Auto: Seat Ibiza ST 2012
20-10-2005, 21:48
(This post was last modified: 21-10-2005, 01:06 by Viper.)
Mijn ventilator van het interieur heeft het begeven, hij heeft eerder al wat kuren gehad dat alleen de laatste 3 standen het deden maar nu heeft ie dus helemaal de geest gegeven.
Nou weet ik niet of het aan de schakelaar of aan de ventilator zelf ligt. Maar hoe kan ik in godsnaam bij die schakelaar en die ventilator komen?
Posts: 277
Threads: 25
Joined: Dec 2004
Ventilator zit achter het dashboard kasje echt een rot plaats en als alleen ene paar standen eht deden en nu niks is denk ik je schakelaar stuk de ventilator heeft namelijk maar 2 aansluitingen heb ik gemerkt
Gegroet
Sebastiaan koopman
Posts: 102
Threads: 4
Joined: Dec 2004
Auto: Seat Ibiza ST 2012
Okee thanx...
iemand enig idee hoe ik die schakelaar eruit kan krijge?
Posts: 160
Threads: 4
Joined: Dec 2004
Auto: Suzuki Baleno GSX
Als ik het zo hoor denk ik niet dat het de schakelaar is maar volgens mij is het de kachel weerstand.
No Rotor No Motor
Posts: 102
Threads: 4
Joined: Dec 2004
Auto: Seat Ibiza ST 2012
@MazdaRx-7: Als je de zekering bedoelt, deze is niet kapot... dat heb ik al nagekeken. De kachel zelf doet het trouwens ook gewoon nog... d'r komt dus gewoon warme lucht uit als ik em aanzet, 'k hoor alleen de fan niet meer blazen.
Posts: 160
Threads: 4
Joined: Dec 2004
Auto: Suzuki Baleno GSX
Nee de kachelweerstand is een weerstand of eigenlijk meerdere in 1 die de snelheid van de kachel ventilator regeld.
Die zit tussen de schakelaar en de motor van de ventilator in.
Ik heb het zelf nog niet bij een suzuki mee gemaakt dat ie stuk gaat maar bij nissan en renault is het dagelijks werk en dan krijg je een zelfde soort klacht.
No Rotor No Motor
Posts: 102
Threads: 4
Joined: Dec 2004
Auto: Seat Ibiza ST 2012
Aaah okee... heeft iemand dan enig idee waar die precies zit? (liefst een fotootje)
Posts: 160
Threads: 4
Joined: Dec 2004
Auto: Suzuki Baleno GSX
Ik heb hem zelf nog nooit gezien bij een swift maar hij zit meestal ergen in de buurt van je kachelmotor. Dus onder je dasbordkastje anders even de draaden die uit je kachelmotor komen volgen die komen er meestal direct vandaan.
No Rotor No Motor