Hennep is back in town! deze keer met een Samurai!
Heel erg gaaf allemaal, maar vooral die middenconsole!
Echt heel netjes gedaan!
Reply

De bovenste pook (en hoes) lijkt op swift sport mk6 Wink
39



Reply

39

Mooi geworden Biggrin
Reply

(03-05-2019, 11:56)Tomswiftswiftswift Wrote: De bovenste pook (en hoes) lijkt op swift sport mk6 Wink

Goed opgelet zeg Wink

Pook is idd van een mk6 sport.
De hoes is van de lokale winkel hier.

Inmiddels gisteren de laatste hand gelegd aan de audio.
Zal vandaag of morgen eens een fotootje posten!
Reply

Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar die foto's Smile
Reply

(10-07-2019, 10:43)DJLP Wrote: Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar die foto's Smile

Shit, helemaal vergeten.

bij deze:

[Image: audio1.jpg]

16 cm composet paste gewoon op de standaard plek. tweetertjes in de deuren geplaatst.

[Image: audio2.jpg]
[Image: audio3.jpg]

hier moest ik wel het een en ander bouwen om de 16 cm twee weg speakers kwijt te kunnen. maar achter de stoelen moest toch de subwoofer en de versterker komen. dus heb alles mooi doorgetrokken.
zo zit je achterin nog goed en heb je meteen een armleuning Tongue

[Image: audio4.jpg]

rechts de subwooferkist (de poort komt tussen de stoelen uit wat niet te zien is op de fotos) en links de koffer ruimte. het is niet groot maar aangezien de kist vast zit kan ik toch nog iets achterlaten in de auto als ik de achterklep op slot doe. (buiten mn dashboard kastje om dan)
Reply

Ziet er netjes uit hoor!
Reply

Vandaag m'n koppakking eruit geblazen. Kwam er achter dat m'n koelvloeistof laag stond. Dus een beetje bijvullen. Maar na 3 liter toch m'n oliepijlstok er eens uitgetrokken. Een grote smurrie boel.

Goed, nu had de carb ook al wat dingetjes net als het feit dat de temperatuur altijd wat hoog was (snap ik nu ook.)

Dus misschien is een motor swap wel interessant als ik er toch weer geld in moet steken.

Er worden wel vaker gti blokjes in gehangen.

Ik vond deze hier in Portugal :

https://m.olx.pt/anuncio/suzuki-samurai-...ewActive=1

Geen APK. Kost natuurlijk wel geld, maar misschien kan ik er nog wat andere dingen van gebruiken.
Motortje over, vering, wielen.

Een standaard samurai blokje kost hier ook 1000,-

https://www.standvirtual.com/anuncio/mot...Nlttv.html
Ik ga het nog even laten bezinken... Kutzooi
Reply

Kijk ook eens op www.ebay.de misschien hebben ze daar iets staan. Shit happens....
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

(04-08-2019, 21:17)Leibniz Wrote: Kijk ook eens op www.ebay.de misschien hebben ze daar iets staan. Shit happens....

Zal eens kijken. Dan zit ik alleen nog met transport naar Portugal. Maar thnx voor de tip!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.